Fitness Seller

De weg naar een taille

Bezoekers in dit topic

tjee claire je gaat goed zeg, ik zeg vooral zo doorgaan, vet eraf en spiermassa erbij!!
Op naar de volgende zomer (met een nieuwe bikini :D )
 
Heb je weer gevonden, ook hier weer in natuurlijk!!
 
Deze training gaf me energie :) Wel alle tijd genomen voor de bench, dus niet veel extra's gedaan.

Dislocations
50 x

Bench
10 x 20
3 x 30
3 x 35
3 x 40
2 x 42,5
1 x 45
1 x 47,5
1 x 50
1 x 52,5 fail, maar had mijn zinnen erop gezet dus gewoon nog een keer
1 x 52,5 PR :cheer:

Tricep rope pushdown

10 x 4 (weerstand)
10 x 5
10 x 6
10 x 7

Ss leg push outs
4 x 10

Ss abs hakken tikken
4 x 10

Van het weekend mijn schema toch nog ff doornemen / aanpassen met mijn coach; borst weer 2 x pw inbouwen.
 
Deze training gaf me energie :) Wel alle tijd genomen voor de bench, dus niet veel extra's gedaan.

Dislocations
50 x

Bench
10 x 20
3 x 30
3 x 35
3 x 40
2 x 42,5
1 x 45
1 x 47,5
1 x 50
1 x 52,5 fail, maar had mijn zinnen erop gezet dus gewoon nog een keer
1 x 52,5 PR :cheer:

Tricep rope pushdown

10 x 4 (weerstand)
10 x 5
10 x 6
10 x 7

Ss leg push outs
4 x 10

Ss abs hakken tikken
4 x 10

Van het weekend mijn schema toch nog ff doornemen / aanpassen met mijn coach; borst weer 2 x pw inbouwen.
Ja , super gedaan!! Gefeliciteerd met je PR
 
Mooie PR, feli!
 
Sterke bench !
 
Thnx iedereen! De afgelopen tijd weinig tijd aan besteed (1 x pw borst trainen), maar ga nu weer wat consistenter benchen. Ik voelde wel duidelijk dat de kracht vooral uit mijn triceps komt, dus er is nog veel werk aan de winkel ;)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Thnx iedereen! De afgelopen tijd weinig tijd aan besteed (1 x pw borst trainen), maar ga nu weer wat consistenter benchen. Ik voelde wel duidelijk dat de kracht vooral uit mijn triceps komt, dus er is nog veel werk aan de winkel ;)
wellicht een wider grip? overleg met je coach :)
 
Weet ik eigenlijk pas als ik er ben...mijn doelen blijven steeds veranderen. Vorig jaar juni wilde ik vooral beginnen met sporten/bewegen en revalideren. Nu iig 2 dingen: strakker worden en sterker worden. Bij de vorige meting zat ik op 19,7 bf (waarvan volgens mij minstens 15% geconcentreerd zit op mijn buik :laugh: ). Als ik uiteindelijk met een (beginners) wedstrijd pl meedoe, wil ik wel proberen in de 63 kg klasse. Dat zou concreet nog minimaal 3,5 kg eraf betekenen ;)
Las ik niet bij je contest dat je begon op iets van 27% of mis ik iets?

Is een beginners pl wedstrijd nog steeds het plan:)?
 
Laatst bewerkt:
Las ik niet bij je contest dat je begon op iets van 27% of mis ik iets?

Is een beginners pl wedstrijd nog steeds het plan:)?

Dat stond op insta (in januari 26,8) ;) toen naar 19,7 en vlak voor de contest 20,3, naar 21 tijdens lockdown (eigen schuld: teveel gegeten en te weinig getraind) naar 18,36 einde contest.

Beginnerswedstrijd wil ik nog steeds graag doen!! Maar wel als ik wat verder ben (squat moet ik helemaal opnieuw opbouwen en ik deadlift nog geen 100 :().
En sowieso pas als die toestanden met 1,5m5emn mondkapjes enzo voorbij is.
 
Dat stond op insta (in januari 26,8) ;) toen naar 19,7 en vlak voor de contest 20,3, naar 21 tijdens lockdown (eigen schuld: teveel gegeten en te weinig getraind) naar 18,36 einde contest.

Beginnerswedstrijd wil ik nog steeds graag doen!! Maar wel als ik wat verder ben (squat moet ik helemaal opnieuw opbouwen en ik deadlift nog geen 100 :().
En sowieso pas als die toestanden met 1,5m5emn mondkapjes enzo voorbij is.
Ah vandaar! Mooie progressie dan:)

Kracht komt vaak wel weer snel terug dus komt vast wel goed!
 
Vanmorgen beentjes getraind en toch de cardio er weer bij. Ik heb er nog steeds een hekel aan, maar het lijkt nu een beetje op de kliko's buiten zetten: niets aan, maar het is routine ;)

Straks nog wat huishoudelijke workout: eerste 10 meter van de tuin onkruidvrij maken, verder met de knutselkeuken en dan vanmiddag in de zon (met de puber, want ze is een dag vrij).

Seated leg extension
3 x 10 x 41

Seated legcurl
3 x 10 x 54

Inner thigh
3 x 10 x 77

Outer thigh
3 x 10 x 73

Legpress
2 x 10 x 118
10 x 127

Loopband 20 min, 6,4 km/u en helling.
 
Vanmorgen beentjes getraind en toch de cardio er weer bij. Ik heb er nog steeds een hekel aan, maar het lijkt nu een beetje op de kliko's buiten zetten: niets aan, maar het is routine ;)
Wel raar dat jij de kliko's blijkbaar in huis hebt staan... Probeer je zo alle vormen van cardio te minimaliseren? :p

Lekker vasthouden die routine!

Ga je nog experimenteren met andere vormen, of is dit gewoon het minst slechte?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven