AndroidHealthClinic

Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Zane was dan ook The Master of Illusion.
 
Bodybuilding is the craft of illusion :)
Inderdaad, ik merk het zelf ook. Soms kijk ik in de spiegel en vraag ik mij af waarvoor ik al die tijd getraind heb. Even onder een andere hoek kijken dan lijkt het ineens weer wat. In de gym idem. Als ik tijdens een cutfase na een uur van de crosstrainer afstap word ik echt verdrietig met wat ik zie in de spiegel. Maar na het carbloaden even rug, schouders en armen oppompen en ik het oogt meteen weer een stuk beter.
 
Jurysporten zijn sowieso extreem vatbaar voor controverse. Over beide titels van Columbu valt ook wel wat te zeggen. Vooral 1981, uiteraard. In 1976 was het verschil een half punt. (?)


Desalniettemin: Baas


Bodybuilding is the craft of illusion :)
Zane en Dickerson vind ik toch van een andere categorie. Dat was puur op proportie, symmetrie en bovenal conditionering. Hoeveel winnaars hebben we niet gezien waarbij de conditionering niet op punt was? Daar waren beide heren, mijns inziens, niet mee weggekomen.

Dat is ook, nu ik erover nadenk, hoe Bannout één keer won. Daarna nooit meer in de top drie gezien.
 
Laatst bewerkt:
Koekoek
 

Bijlagen

  • 3F5F6AF4-668F-4975-9B99-2655215C7C63.png
    3F5F6AF4-668F-4975-9B99-2655215C7C63.png
    501,4 KB · Weergaven: 174
Ik vind hem wel wat weg hebben van Compton met zijn muscle roundness. Weinig blanken met zulke ronde ballonnen als spieren.
 

Levrone (2) - Ray (4) - Yates (1) - Benaziza (5) - Labrada (3) - Taylor (6)
 
Chris is echt perfectie. Ik zou hier een hoop voor over hebben. Super toffe guy ook op z’n YouTube. Moker zware prep gehad waar hij de laatste paar weken rond de 1800kcal zat met bijna alleen maar veggies en vlees. Als je dat vergelijkt met een Iain Valliere die oo 4-5k geprept heeft voor z'n show morgen met amper cardio.

Over benen gesproken.. Iain 3ish dagen out.
CC4E90E6-F953-4098-AE21-63A484AA1AAF.jpeg

1A5003D4-B627-492E-A980-7353B993F28B.png
 
Ben zelf niet zo een fan van Bumstead maar je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat het een beest is met heel weinig zwaktes in zijn fysiek (op de biceps na).
 
Ben zelf niet zo een fan van Bumstead maar je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat het een beest is met heel weinig zwaktes in zijn fysiek (op de biceps na).
Iain zei in een podcast dat Chris alleen 500mg test offseason doet omdat hij daar gewoon prima op gaat, een of andere ziekte heeft en al z'n gewichtslimiet zit. Contest prep hebben ze het niet over gehad. Kan het nog best geloven tbh.
 
Iain zei in een podcast dat Chris alleen 500mg test offseason doet omdat hij daar gewoon prima op gaat, een of andere ziekte heeft en al z'n gewichtslimiet zit. Contest prep hebben ze het niet over gehad. Kan het nog best geloven tbh.
Iets met zijn nieren geloof ik toch?
 
Iain zei in een podcast dat Chris alleen 500mg test offseason doet omdat hij daar gewoon prima op gaat, een of andere ziekte heeft en al z'n gewichtslimiet zit. Contest prep hebben ze het niet over gehad. Kan het nog best geloven tbh.

Iain heeft ook wel eens zijn contest prep cycle gezegd. Dat was ook 500test met 300mast en 200tren ofzo. En hij heeft nog nooit hgh gedaan.
 
Iain heeft ook wel eens zijn contest prep cycle gezegd. Dat was ook 500test met 300mast en 200tren ofzo. En hij heeft nog nooit hgh gedaan.
Is ook genoeg gear voor prep, de meeste hier hebben niet meer dan 500mg nodig.
 
Back
Naar boven