MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, maar ik moet wel even wennen en 'm nog goed onder controle krijgen. Vooral de tip van wesleyb8 werkt: niet denken aan je elleboog naar achteren brengen, maar richting je iliac crest.

20200909 Chest + Biceps
Was in een paupergym met afgeplakte machines en lichte DB's. Gelukkig mocht ik het rowili weghalen aangezien we maar met z'n tweeën in de gym waren.

- Paused Incline BP:
12 x 80 kg
12 x 85 kg
12, 10 x 90 kg

- Low Incline DB Press:
1 set 20 kg + 35 kg weerstandsband
2 sets 24 kg + 15 kg weerstandsband
1 set 26 kg + 15 kg weerstandsband
Met weerstandsband bij gebrek aan zware DB's (32 max.)

- Incline DB Flye:
3 x 15 x 24 kg

- Machine Chest Press:
4 sets 90-80 kg

- Machine Pec Deck:
3 sets 75-70 kg

- EZ-Bar Standing Biceps Curl:
4 sets 48-43 kg

- Bench-Supported One-Arm DB Curl (incline):
4 sets 22 kg

- Standing Cable Rope Hammer Curl:
3 sets 27,5-30 kg

Wandelen van/naar salsales (60 minuten totaal).
Je was in de fff?😂
Aangezien ik tegen t zelfde probleem aanliep en in staat was er zo'n sticker af te halen omdat er toch bijna niemand was BEHALVE bij de kabels waar ik moest zijn 😂 herken ik me in je verhaal
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je was in de fff?😂
Kazerne van defensie.
Bij FFF hadden ze DB's t/m 50 kg (en andere vestiging 40), maar ben allang geen lid meer.
 
Heerlukke beentreening. Druk, dus ff niet loggen. Bijna gelijk aan vorige training. Smith Squats en GHR gingen beter en geplust.:)

22 minuten crosstrainer.
4600 kcal,.maar nog veel meer eetlust. Bijna weekend, zaterdag weer wat hoger . :)
 
Waarom gooi je de cardio er niet uit? Je valt alleen maar af? Word eens luier?
 
Waarom gooi je de cardio er niet uit? Je valt alleen maar af? Word eens luier?
Ik ben van plan year round cardio te blijven doen. Stuk gezonder voor je lichaam (zeker met AAS), goed voor hart, bloedvaten, cardiovasculaire systeem, behoud van conditie, afvoer van afvalstoffen/melkzuur en minder spierpijn (waarom denk je dat hardlopers en wielrenners uitlopen of fietsen na een wedstrijd) en goed voor verlagen LDL. Dit zijn slechts een aantal voordeleen die ik kan bedenken. Daarnaast zit ik nog mijn reboudnperiode en heb ik afgelopen jaren veeeel te weinig aan cardio gedaan.

Mijn eetlust is altijd goed, dus meer kunnen eten zie ik als een groot voordeel.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan year round cardio te blijven doen. Stuk gezonder voor je lichaam (zeker met AAS), goed voor hart, bloedvaten, cardiovasculaire systeem, behoud van conditie, afvoer van afvalstoffen/melkzuur en minder spierpijn (waarom denk je dat hardlopers en wielrenners uitlopen of fietsen na een wedstrijd) en goed voor verlagen LDL. Dit zijn slechts een aantal voorbeelden die ik kan bedenken. Daarnaast zit ik nog mijn reboudnperiode en heb ik afgelopen jaren veeeel te weinig aan cardio gedaan.

Mijn eetlust is altijd goed, dus meer kunnen eten zie ik als een groot voordeel.

Hart, bloedvaten = cardiovasculair systeem...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik ben van plan year round cardio te blijven doen. Stuk gezonder voor je lichaam (zeker met AAS), goed voor hart, bloedvaten, cardiovasculaire systeem, behoud van conditie, afvoer van afvalstoffen/melkzuur en minder spierpijn (waarom denk je dat hardlopers en wielrenners uitlopen of fietsen na een wedstrijd) en goed voor verlagen LDL. Dit zijn slechts een aantal voorbeelden die ik kan bedenken. Daarnaast zit ik nog mijn reboudnperiode en heb ik afgelopen jaren veeeel te weinig aan cardio gedaan.

Mijn eetlust is altijd goed, dus meer kunnen eten zie ik als een groot voordeel.
Hatsikidee! En dat dus. Sws 30 minuten matig intensief per dag anders roesten we vast en slibben we dicht 🙌
Om een lang verhaal kort te maken, ik sluit me hier even bij aan
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik ben van plan year round cardio te blijven doen. Stuk gezonder voor je lichaam (zeker met AAS), goed voor hart, bloedvaten, cardiovasculaire systeem, behoud van conditie, afvoer van afvalstoffen/melkzuur en minder spierpijn (waarom denk je dat hardlopers en wielrenners uitlopen of fietsen na een wedstrijd) en goed voor verlagen LDL. Dit zijn slechts een aantal voorbeelden die ik kan bedenken. Daarnaast zit ik nog mijn reboudnperiode en heb ik afgelopen jaren veeeel te weinig aan cardio gedaan.

Mijn eetlust is altijd goed, dus meer kunnen eten zie ik als een groot voordeel.
Cardio tijdens een bulk houd je vetoxidatie ook op gang wat weer van pas komt als je terug gaat cutten, anders ben je weer een paar weken kwijt voordat dat weer helemaal opgevoerd is wanneer je in een deficit zit.
 
Ik (kick)boks nu 2-3x per week. Ik moet zeggen dat ik veel sneller herstel ook tijdens mijn krachttraining. Alleen kost wel wat herstel in het algemeen natuurlijk.
 
Ik (kick)boks nu 2-3x per week. Ik moet zeggen dat ik veel sneller herstel ook tijdens mijn krachttraining. Alleen kost wel wat herstel in het algemeen natuurlijk.
Hoe vaak doe je er nog KT bij in de week?
 
Hoe vaak doe je er nog KT bij in de week?
Keer of 5. Ik combineer nu vaak bijvoorbeeld een rug+biceps sessie met daarna 45 min kickboksen. Zorg wel dat ik in ieder geval 1 dag in de week geen flikker meer doe(vaak de zondag).
 
Keer of 5. Ik combineer nu vaak bijvoorbeeld een rug+biceps sessie met daarna 45 min kickboksen. Zorg wel dat ik in ieder geval 1 dag in de week geen flikker meer doe(vaak de zondag).
Netjes, heb zelf even gethaibokst, maar moet er niet aan denken om lowkicks te ontvangen/geven als ik benen heb getraind de dag van te voren. Zal waarschijnlijk ook gewoon gewenning zijn en een kwestie van niet pussy zijn.
 
Netjes, heb zelf even gethaibokst, maar moet er niet aan denken om lowkicks te ontvangen/geven als ik benen heb getraind de dag van te voren. Zal waarschijnlijk ook gewoon gewenning zijn en een kwestie van niet pussy zijn.
Trainde jij zonder bescherming dan?
 
Netjes, heb zelf even gethaibokst, maar moet er niet aan denken om lowkicks te ontvangen/geven als ik benen heb getraind de dag van te voren. Zal waarschijnlijk ook gewoon gewenning zijn en een kwestie van niet pussy zijn.

Is inderdaad niet altijd even fijn maar het went. En het zorgt dat je scherper bent met blokken ;).
 
Back
Naar boven