AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Jazeker! Bench press vervangen door chest press machine (geheel pijnvrij) en voor de rest alles wat pijn deed in gewicht verlaagd. De meeste oefeningen gingen eigenlijk wel lekker, ben echt stikkapot (tegen mijn verwachtingen van deze training in).

Volledige log volgt mijn morgen, lig nu lekker op de bank en geen zin (lees energie) meer om mijn laptop er nog bij te nemen :o. Gisteren een uurtje eerder mijn bed ingedoken, helaas ook een uur vroeger wakker (5u20, wekker stond om 6u30) :headbang:. Vanavond weer op tijd erin dus!
Blij dat het gisteren beter ging. Geeft weer een beetje vertrouwen. Door schade en schande wordt men wijs zeggen ze hier ook wel. En jij zet enorme stappen. Fijne dag vandaag en zie je log vanzelf weer voorbij komen!
 
Training woensdag 9 september 2020 - FB week 12 Dag 1 (with a twist)
Warm-up with small band
  • Glute bridge + 3 abduction x20
  • Lying leg side raises x15 per kant
  • Front raise with plate 15x5kg
--> 3 x herhaald

Leg press bezet, dus eerst UB dan maar.

Vertical chest press machine (ipv bench press)
1x20x20 Vlotjes, geen pijn
1x20x30 Idem
1x15x35 Gaat nog steeds goed.
3x12x40 VPR
1x12x42,5 PR
Deze niet meer gedaan sinds lockdown. Daarvoor haalde ik met moeite 8-10reps op 40kg, dus ben hier wel blij mee :).

Leg press
1x15x40
1x12x80
1x12x100
3x12x120
2x8x130
DROPSET 1x15x100 - 1x15x70 - 1x20x40
Beetje doodgaan, maar zo'n heerlijke burn in mijn glutes!

Seated unilateral cable row
1x20x10 per kant
3x12x15 per kant, pijn 2/10
1x2x20 links --> nope, dit voelt niet lekker + 1x15x10
1x8x20 rechts

BB Hip thrust - pyramid (iets minder gewicht en meer reps voor de zekerheid)
1x15x52
1x12x62
1x10x72
1x20x52
Uitvoering zelf gaat prima, laden en afhalen van de schijven is wat pijn doet :roflol: .

V-bar tricep pushdown (andere cable station)
1x12x15
2x10x17,5

Cable bicep curl
1x12x27,5 Ai, dit voelt niet lekker. Gewicht verlaagd
3x15x20 Was ok, niet helemaal pijnvrij maar wel te doen.

One leg calve raise
Skipped, doe ze vrijdag wel.

Abductor machine - pyramid
1x10x50
1x8x60
1x6x70
1x15x50

Cardio: ~ 4km wandelen

Blij dat het gisteren beter ging. Geeft weer een beetje vertrouwen. Door schade en schande wordt men wijs zeggen ze hier ook wel. En jij zet enorme stappen. Fijne dag vandaag en zie je log vanzelf weer voorbij komen!

Jazeker. je moet af en toe met je kop tegen de muur lopen om in te zie dat het beter anders kan.
Helaas zijn de stappen die ik zet nog niet groot genoeg, blijkt nu maar weer.

Gisteren nog even met mijn fysiotherapeute gesproken.
Het is inderdaad het letsel van na mijn ongeval die terug opspeelt, maar het is niet enkel te wijten aan overbelasting/zwaar trainen.
De spier heeft zich terug vast gezet als reactie op fysieke, maar ook mentale stress. Het is een teken dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben op allerlei vlakken.
Niet echt een blessure à la verrekking/scheur dus, maar een wake-up call dat ik even rustig aan moet doen op allerlei vlakken.

Verbaast het me? Niet echt. Ik weet dat ik veel van mezelf vraag de laatste tijd.
Alleen heb ik het gevoel dat bijna alles buiten mijn bereik gebeurt en ik er niet veel aan kan veranderen.
Een samenloop van hard willen trainen, slecht slapen, piekeren, druk op het werk, wachtdiensten, "ik moet dit en ik moet dat nog voor x en voor y",...
Voorlopig geen fysio. Ze vermoedt dat slim trainen (zijnde zonder pijn), wat mobiliteitswerk en het stressprobleem aanpakken voldoende moet zijn om hiervan af te raken.
Dat laatste, dat wordt de grootste uitdaging denk ik.
 
Training woensdag 9 september 2020 - FB week 12 Dag 1 (with a twist)
Warm-up with small band
  • Glute bridge + 3 abduction x20
  • Lying leg side raises x15 per kant
  • Front raise with plate 15x5kg
--> 3 x herhaald

Leg press bezet, dus eerst UB dan maar.

Vertical chest press machine (ipv bench press)
1x20x20 Vlotjes, geen pijn
1x20x30 Idem
1x15x35 Gaat nog steeds goed.
3x12x40 VPR
1x12x42,5 PR
Deze niet meer gedaan sinds lockdown. Daarvoor haalde ik met moeite 8-10reps op 40kg, dus ben hier wel blij mee :).

Leg press
1x15x40
1x12x80
1x12x100
3x12x120
2x8x130
DROPSET 1x15x100 - 1x15x70 - 1x20x40
Beetje doodgaan, maar zo'n heerlijke burn in mijn glutes!

Seated unilateral cable row
1x20x10 per kant
3x12x15 per kant, pijn 2/10
1x2x20 links --> nope, dit voelt niet lekker + 1x15x10
1x8x20 rechts

BB Hip thrust - pyramid (iets minder gewicht en meer reps voor de zekerheid)
1x15x52
1x12x62
1x10x72
1x20x52
Uitvoering zelf gaat prima, laden en afhalen van de schijven is wat pijn doet :roflol: .

V-bar tricep pushdown (andere cable station)
1x12x15
2x10x17,5

Cable bicep curl
1x12x27,5 Ai, dit voelt niet lekker. Gewicht verlaagd
3x15x20 Was ok, niet helemaal pijnvrij maar wel te doen.

One leg calve raise
Skipped, doe ze vrijdag wel.

Abductor machine - pyramid
1x10x50
1x8x60
1x6x70
1x15x50

Cardio: ~ 4km wandelen



Jazeker. je moet af en toe met je kop tegen de muur lopen om in te zie dat het beter anders kan.
Helaas zijn de stappen die ik zet nog niet groot genoeg, blijkt nu maar weer.

Gisteren nog even met mijn fysiotherapeute gesproken.
Het is inderdaad het letsel van na mijn ongeval die terug opspeelt, maar het is niet enkel te wijten aan overbelasting/zwaar trainen.
De spier heeft zich terug vast gezet als reactie op fysieke, maar ook mentale stress. Het is een teken dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben op allerlei vlakken.
Niet echt een blessure à la verrekking/scheur dus, maar een wake-up call dat ik even rustig aan moet doen op allerlei vlakken.

Verbaast het me? Niet echt. Ik weet dat ik veel van mezelf vraag de laatste tijd.
Alleen heb ik het gevoel dat bijna alles buiten mijn bereik gebeurt en ik er niet veel aan kan veranderen.
Een samenloop van hard willen trainen, slecht slapen, piekeren, druk op het werk, wachtdiensten, "ik moet dit en ik moet dat nog voor x en voor y",...
Voorlopig geen fysio. Ze vermoedt dat slim trainen (zijnde zonder pijn), wat mobiliteitswerk en het stressprobleem aanpakken voldoende moet zijn om hiervan af te raken.
Dat laatste, dat wordt de grootste uitdaging denk ik.
Heftig Bubs. Herken de struggles. Maar ik weet ook dat je sterk genoeg bent. Mentaal dan vooral. Het gaat zeker een uitdaging worden. En die zijn er om te overwinnen. Zet m op topper!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Heftig Bubs. Herken de struggles. Maar ik weet ook dat je sterk genoeg bent. Mentaal dan vooral. Het gaat zeker een uitdaging worden. En die zijn er om te overwinnen. Zet m op topper!

Mentaal net niet eigenlijk :o.
Het zit teveel in me dat ik altijd voor iedereen goed wil doen, moeilijk nee kan zeggen, me in bochten wring voor anderen,...
En 2020 is gewoon een k*tjaar, soms wil ik het liefst onder een steen kruipen en er een paar dagen niet onderuit komen.
Maar dat is ook geen oplossing natuurlijk.
30 uren in een dag i.p.v. 24 zou ook helpen :roflol: .
 
30 uren in een dag i.p.v. 24 zou ook helpen :roflol: .
Dat zou je dood worden. :roflol:

Ik herken wel een hoop. Nooit genoegen willen nemen met 99%. Dat uit zich in veel dingen, niet alleen je voeding en training. Daarbij nog een echte control freak..

Pas goed op jezelf. :thumbup:
 
30 uren in een dag i.p.v. 24 zou ook helpen
Moah, je lijkt me ook het type dat altijd 6 uur tekort zal hebben omdat je zoveel mogelijk gedaan wil krijgen.

Misschien kan je dat een keer een weekend doen: telefoon uit, niets doen, beetje wandelen, beetje relaxen, zoiets?
 
Ik herken ook een hoop, maar ik denk wel dat Mentat een punt heeft. Meer tijd in een dag, maakt niet dat je opeens genoegen neemt met minder. Dus dan heb je alleen maar nog meer tijd om jezelf "gek" te maken. Sterkte ermee en als je een oplossing hebt gevonden om je innerlijke controle freak een beetje los te laten, dan hoor ik die oplossing heel graag en hoop ik het zelf ook succesvol te kunnen gaan toepassen!
 
Mentaal net niet eigenlijk :o.
Het zit teveel in me dat ik altijd voor iedereen goed wil doen, moeilijk nee kan zeggen, me in bochten wring voor anderen,...
En 2020 is gewoon een k*tjaar, soms wil ik het liefst onder een steen kruipen en er een paar dagen niet onderuit komen.
Maar dat is ook geen oplossing natuurlijk.
30 uren in een dag i.p.v. 24 zou ook helpen :roflol: .
Klinkt hard. Maar je zult er een keer doorheen moeten. Iedereen gaat een keer een ander teleurstellen. Misschien moet dat eens doen en zien hoe diegene reageert. Normale mensen zullen begripsvoller zijn dan je verwacht. Zo niet zijn ze je aandacht niet waard.

Daarnaast hoeven mensen niets van je te verwachten als jij niet eerst iets belooft! Geldt ook voor je zelf....
 
Dat zou je dood worden. :roflol:

Ik herken wel een hoop. Nooit genoegen willen nemen met 99%. Dat uit zich in veel dingen, niet alleen je voeding en training. Daarbij nog een echte control freak..

Pas goed op jezelf. :thumbup:

:thinking: Misschien wel haha.
Ik doe m'n best :).

Moah, je lijkt me ook het type dat altijd 6 uur tekort zal hebben omdat je zoveel mogelijk gedaan wil krijgen.

Misschien kan je dat een keer een weekend doen: telefoon uit, niets doen, beetje wandelen, beetje relaxen, zoiets?

Telefoon uit zetten is helaas geen optie omwille van bepaalde omstandigheden.
Ik moet gewoon altijd bereikbaar zijn atm...
Niets doen, daar word ik nu eens écht nerveus van :roflol: . Vroeger kon ik makkelijk een volledig weekend in mijn pyjama op de bank hangen.
Nu krijg ik het na een uur meestal al op mijn heupen en moet ik iets gaan doen.

Ik herken ook een hoop, maar ik denk wel dat Mentat een punt heeft. Meer tijd in een dag, maakt niet dat je opeens genoegen neemt met minder. Dus dan heb je alleen maar nog meer tijd om jezelf "gek" te maken. Sterkte ermee en als je een oplossing hebt gevonden om je innerlijke controle freak een beetje los te laten, dan hoor ik die oplossing heel graag en hoop ik het zelf ook succesvol te kunnen gaan toepassen!

Bedankt!
Ik geef een seintje, maar reken er niet op dat de oplossing (snel) uit de lucht zal komen vallen :rolleyes:.

Klinkt hard. Maar je zult er een keer doorheen moeten. Iedereen gaat een keer een ander teleurstellen. Misschien moet dat eens doen en zien hoe diegene reageert. Normale mensen zullen begripsvoller zijn dan je verwacht. Zo niet zijn ze je aandacht niet waard.

Daarnaast hoeven mensen niets van je te verwachten als jij niet eerst iets belooft! Geldt ook voor je zelf....

Ja, klopt. Ik heb daar zo'n moeite mee... Nochtans ben ik niet op mijn mond gevallen en ga ik ook rechtuit mijn gedacht zeggen. Alleen, als dat dan aan de andere kant misvalt trek ik me dat keihard aan.
En dan ben ik ook altijd de eerste die de "brokken" wil lijmen en allerlei toegevingen gaat doen...

Ik voelde deze nacht al dat mijn rug weer vaster zit, voelt minder goed dan gisteren i.i.g.
Nochtans heb ik, behalve 7,5km wandelen, rust genomen :dunno:.
Vanavond dan maar rustig aan in de gym en misschien ook alles wat binnen een bepaalde pijngrens valt gaan schrappen...
 
He bubsie,

Ik lees je berichten altijd met veel bewondering. Je krijgt zowel fysiek als mentaal veel voor je kiezen. Maar jij gaat niet bij de pakken neer zitten en slaat je er altijd weer doorheen! Dat vind ik echt super knap, respect daarvoor!

Ik herken zo veel in de berichten die je post en de struggles waar je mee zit, de ballen die je in de lucht probeert te houden, het lijmen van de brokken en het doen van toevoegingen, niet tegen niets doen kunnen etc..

Ik heb geen oplossing voor je. Ik struggle er ook nog steeds mee (velen om ons heen). Je staat dus echt niet alleen, maar probeer het wel los te laten op het moment dat iets zich voordoet waar je geen invloed op hebt, we kunnen niet altijd aan alle zaken 100% geven. We zijn ook maar gewoon mens.

Probeer wat liever voor jezelf te zijn, er is maar 1 bubsie en die is goed zoals ze is.
In ieder geval een hele dikke knuffel! ❤
 
Vertical chest press machine (ipv bench press)
1x20x20 Vlotjes, geen pijn
1x20x30 Idem
1x15x35 Gaat nog steeds goed.
3x12x40 VPR
1x12x42,5 PR
Deze niet meer gedaan sinds lockdown. Daarvoor haalde ik met moeite 8-10reps op 40kg, dus ben hier wel blij mee :).
Is dat totaal gewicht of gewicht per kant?:eek!:

Wel fijn apparaat als ik de juiste voor me heb..:D
 
He bubsie,

Ik lees je berichten altijd met veel bewondering. Je krijgt zowel fysiek als mentaal veel voor je kiezen. Maar jij gaat niet bij de pakken neer zitten en slaat je er altijd weer doorheen! Dat vind ik echt super knap, respect daarvoor!

Ik herken zo veel in de berichten die je post en de struggles waar je mee zit, de ballen die je in de lucht probeert te houden, het lijmen van de brokken en het doen van toevoegingen, niet tegen niets doen kunnen etc..

Ik heb geen oplossing voor je. Ik struggle er ook nog steeds mee (velen om ons heen). Je staat dus echt niet alleen, maar probeer het wel los te laten op het moment dat iets zich voordoet waar je geen invloed op hebt, we kunnen niet altijd aan alle zaken 100% geven. We zijn ook maar gewoon mens.

Probeer wat liever voor jezelf te zijn, er is maar 1 bubsie en die is goed zoals ze is.
In ieder geval een hele dikke knuffel! ❤

Dat is heel lief, dank je :heart: !

Is dat totaal gewicht of gewicht per kant?:eek!:

Wel fijn apparaat als ik de juiste voor me heb..:D

Totaal hé Skatermarvin , het is road to beast mode... Daar ben ik nog lang niet :roflol: .
Het is dit apparaat trouwens:

1599817799823.png
 
Aha, dat is toch een andere dan ik doe..

Bij mij is het meer dit:


Ohja, zoiets hebben ze wel in gym2 (maar daar hebben ze dan ook veeeeel meer toestellen dan waar ik gewoonlijk train).
Denk dat ik die niet zou kunnen uitvoeren nu though.

Training van vanavond vond ik een zootje. Dit was de lastigste om aan te passen, veel oefeningen die mijn grote rugspier teveel belastten/tegen deden trekken.
An A for effort dan maar?

Training vrijdag 11 september 2020 - FB Week 12 Dag 3
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Frog pump 20x14kg
One leg SLDL
4x15x8 per kant.
Meh, voelde algemeen niet echt lekker. Vond het beetje tijdsverspilling.
Doen we volgende week niet weer.

Assisted pull-ups (full ROM ;) )
4x10x25
BW pull-ups en negatives lukten nu niet, maar assisted ging wel.
Beter dan niets!

Reverse lunges in smith
5x10xBB+15Kg

Palm down wrist curl
3x15x3

Calve raises in smith
4x12xBB+15Kg

Straight arm pushdown
4x15x30
Blij verrast dat dit pijnvrij ging met 30kg!
Normaal moest het 35 zijn, maar dit leek me nu een beter idee.

Cable glute kickback
4x10x30

DB shoulder press
Nonono, au au au.

Cable flyes
1x20x5
1x20x10
3x15x12,5

Leg press
2x15x80 normal stance
2x15x80 wide stance

Abductor machine
4x15x50

Cardio: ~4km wandelen

Morgen de laatste van deze week, en dan ga ik een aangepast programma uitwerken voor de komende periode.
Eens mijn rug hersteld is is het wel de bedoeling om het huidige FB schema grotendeels terug op te pikken :).
Ik blijf wel 4x/week trainen uiteraard, want ik wil niet minder vreten :roflol: .
Wel een kleine aanpassing (mede door Japio ): ik ga mijn kcals op trainingsdagen gelijk houden zoals het begin van de bulk (~2400), maar mijn rustdagen optrekken naar ~2100 (ipv 1900).
Voornamelijk omdat ik merk dat ik 's morgens na een trainingsdag al opsta met een knorrende buik, en tegen een uur of 8 half hangry rondloop :o.
Niet de bedoeling in een bulk natuurlijk :p.

Voor de rest is het weekend niet al te denderend begonnen: om half acht vanavond telefoon van een klant die een 24/7 contract heeft.
Op zich niet erg, ik word er ook voor betaald om van wacht te zijn. Maar als men dan doodleuk zegt dat het probleem zich eigenlijk al stelt sinds 15u, dan is het toch best frustrerend.
's Vrijdags zijn we standaard tot minstens 17u te bereiken, bel dan toch gewoon tijdens de kantooruren van het moment dat je het issue opmerkt...
Ahja, beter om 19u30 dan midden in de nacht natuurlijk ;).
Laten we hopen dat mijn telefoon de rest van het weekend niet meer van zich laat horen ;).

Intussen ben ik al 3,5 maand geleden gestopt met cutten, heb ik ongeveer een maand YOLO geleefd en ben dan gecontroleerd beginnen bulken.
Dat leverde tot nu een mooie +5kg op, aardig wat cm's (zal ze morgen even posten) maar ook gains gelukkig :eyebrow:.

IMG_20200911_185737.jpg


IMG_20200911_185356.jpg


IMG_20200911_154939.jpg

Slaaplekker DBB vriendjes en vriendinnetjes :kiss: .
 
Ohja, zoiets hebben ze wel in gym2 (maar daar hebben ze dan ook veeeeel meer toestellen dan waar ik gewoonlijk train).
Denk dat ik die niet zou kunnen uitvoeren nu though.

Training van vanavond vond ik een zootje. Dit was de lastigste om aan te passen, veel oefeningen die mijn grote rugspier teveel belastten/tegen deden trekken.
An A for effort dan maar?

Training vrijdag 11 september 2020 - FB Week 12 Dag 3
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Frog pump 20x14kg
One leg SLDL
4x15x8 per kant.
Meh, voelde algemeen niet echt lekker. Vond het beetje tijdsverspilling.
Doen we volgende week niet weer.

Assisted pull-ups (full ROM ;) )
4x10x25
BW pull-ups en negatives lukten nu niet, maar assisted ging wel.
Beter dan niets!

Reverse lunges in smith
5x10xBB+15Kg

Palm down wrist curl
3x15x3

Calve raises in smith
4x12xBB+15Kg

Straight arm pushdown
4x15x30
Blij verrast dat dit pijnvrij ging met 30kg!
Normaal moest het 35 zijn, maar dit leek me nu een beter idee.

Cable glute kickback
4x10x30

DB shoulder press
Nonono, au au au.

Cable flyes
1x20x5
1x20x10
3x15x12,5

Leg press
2x15x80 normal stance
2x15x80 wide stance

Abductor machine
4x15x50

Cardio: ~4km wandelen

Morgen de laatste van deze week, en dan ga ik een aangepast programma uitwerken voor de komende periode.
Eens mijn rug hersteld is is het wel de bedoeling om het huidige FB schema grotendeels terug op te pikken :).
Ik blijf wel 4x/week trainen uiteraard, want ik wil niet minder vreten :roflol: .
Wel een kleine aanpassing (mede door Japio ): ik ga mijn kcals op trainingsdagen gelijk houden zoals het begin van de bulk (~2400), maar mijn rustdagen optrekken naar ~2100 (ipv 1900).
Voornamelijk omdat ik merk dat ik 's morgens na een trainingsdag al opsta met een knorrende buik, en tegen een uur of 8 half hangry rondloop :o.
Niet de bedoeling in een bulk natuurlijk :p.

Voor de rest is het weekend niet al te denderend begonnen: om half acht vanavond telefoon van een klant die een 24/7 contract heeft.
Op zich niet erg, ik word er ook voor betaald om van wacht te zijn. Maar als men dan doodleuk zegt dat het probleem zich eigenlijk al stelt sinds 15u, dan is het toch best frustrerend.
's Vrijdags zijn we standaard tot minstens 17u te bereiken, bel dan toch gewoon tijdens de kantooruren van het moment dat je het issue opmerkt...
Ahja, beter om 19u30 dan midden in de nacht natuurlijk ;).
Laten we hopen dat mijn telefoon de rest van het weekend niet meer van zich laat horen ;).

Intussen ben ik al 3,5 maand geleden gestopt met cutten, heb ik ongeveer een maand YOLO geleefd en ben dan gecontroleerd beginnen bulken.
Dat leverde tot nu een mooie +5kg op, aardig wat cm's (zal ze morgen even posten) maar ook gains gelukkig :eyebrow:.


Slaaplekker DBB vriendjes en vriendinnetjes :kiss: .
Oei, de billetjes beginnen te bollen hoor!
 
Ohja, zoiets hebben ze wel in gym2 (maar daar hebben ze dan ook veeeeel meer toestellen dan waar ik gewoonlijk train).
Denk dat ik die niet zou kunnen uitvoeren nu though.

Training van vanavond vond ik een zootje. Dit was de lastigste om aan te passen, veel oefeningen die mijn grote rugspier teveel belastten/tegen deden trekken.
An A for effort dan maar?

Training vrijdag 11 september 2020 - FB Week 12 Dag 3
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Frog pump 20x14kg
One leg SLDL
4x15x8 per kant.
Meh, voelde algemeen niet echt lekker. Vond het beetje tijdsverspilling.
Doen we volgende week niet weer.

Assisted pull-ups (full ROM ;) )
4x10x25
BW pull-ups en negatives lukten nu niet, maar assisted ging wel.
Beter dan niets!

Reverse lunges in smith
5x10xBB+15Kg

Palm down wrist curl
3x15x3

Calve raises in smith
4x12xBB+15Kg

Straight arm pushdown
4x15x30
Blij verrast dat dit pijnvrij ging met 30kg!
Normaal moest het 35 zijn, maar dit leek me nu een beter idee.

Cable glute kickback
4x10x30

DB shoulder press
Nonono, au au au.

Cable flyes
1x20x5
1x20x10
3x15x12,5

Leg press
2x15x80 normal stance
2x15x80 wide stance

Abductor machine
4x15x50

Cardio: ~4km wandelen

Morgen de laatste van deze week, en dan ga ik een aangepast programma uitwerken voor de komende periode.
Eens mijn rug hersteld is is het wel de bedoeling om het huidige FB schema grotendeels terug op te pikken :).
Ik blijf wel 4x/week trainen uiteraard, want ik wil niet minder vreten :roflol: .
Wel een kleine aanpassing (mede door Japio ): ik ga mijn kcals op trainingsdagen gelijk houden zoals het begin van de bulk (~2400), maar mijn rustdagen optrekken naar ~2100 (ipv 1900).
Voornamelijk omdat ik merk dat ik 's morgens na een trainingsdag al opsta met een knorrende buik, en tegen een uur of 8 half hangry rondloop :o.
Niet de bedoeling in een bulk natuurlijk :p.

Voor de rest is het weekend niet al te denderend begonnen: om half acht vanavond telefoon van een klant die een 24/7 contract heeft.
Op zich niet erg, ik word er ook voor betaald om van wacht te zijn. Maar als men dan doodleuk zegt dat het probleem zich eigenlijk al stelt sinds 15u, dan is het toch best frustrerend.
's Vrijdags zijn we standaard tot minstens 17u te bereiken, bel dan toch gewoon tijdens de kantooruren van het moment dat je het issue opmerkt...
Ahja, beter om 19u30 dan midden in de nacht natuurlijk ;).
Laten we hopen dat mijn telefoon de rest van het weekend niet meer van zich laat horen ;).

Intussen ben ik al 3,5 maand geleden gestopt met cutten, heb ik ongeveer een maand YOLO geleefd en ben dan gecontroleerd beginnen bulken.
Dat leverde tot nu een mooie +5kg op, aardig wat cm's (zal ze morgen even posten) maar ook gains gelukkig :eyebrow:.


Slaaplekker DBB vriendjes en vriendinnetjes :kiss: .
Topper dat je bent. Ben trots op je!!
Mooie vooruitgang ondanks de mentale struggles is wel meer dan een complimentje waard. Dus bij deze een heel groot compliment!

Ik hoop voor je dat de telefoon zich rustig houdt. Heel fijn weekend!
 
  • Love
Waarderingen: Bubs
Ohja, zoiets hebben ze wel in gym2 (maar daar hebben ze dan ook veeeeel meer toestellen dan waar ik gewoonlijk train).
Denk dat ik die niet zou kunnen uitvoeren nu though.

Training van vanavond vond ik een zootje. Dit was de lastigste om aan te passen, veel oefeningen die mijn grote rugspier teveel belastten/tegen deden trekken.
An A for effort dan maar?

Training vrijdag 11 september 2020 - FB Week 12 Dag 3
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Frog pump 20x14kg
One leg SLDL
4x15x8 per kant.
Meh, voelde algemeen niet echt lekker. Vond het beetje tijdsverspilling.
Doen we volgende week niet weer.

Assisted pull-ups (full ROM ;) )
4x10x25
BW pull-ups en negatives lukten nu niet, maar assisted ging wel.
Beter dan niets!

Reverse lunges in smith
5x10xBB+15Kg

Palm down wrist curl
3x15x3

Calve raises in smith
4x12xBB+15Kg

Straight arm pushdown
4x15x30
Blij verrast dat dit pijnvrij ging met 30kg!
Normaal moest het 35 zijn, maar dit leek me nu een beter idee.

Cable glute kickback
4x10x30

DB shoulder press
Nonono, au au au.

Cable flyes
1x20x5
1x20x10
3x15x12,5

Leg press
2x15x80 normal stance
2x15x80 wide stance

Abductor machine
4x15x50

Cardio: ~4km wandelen

Morgen de laatste van deze week, en dan ga ik een aangepast programma uitwerken voor de komende periode.
Eens mijn rug hersteld is is het wel de bedoeling om het huidige FB schema grotendeels terug op te pikken :).
Ik blijf wel 4x/week trainen uiteraard, want ik wil niet minder vreten :roflol: .
Wel een kleine aanpassing (mede door Japio ): ik ga mijn kcals op trainingsdagen gelijk houden zoals het begin van de bulk (~2400), maar mijn rustdagen optrekken naar ~2100 (ipv 1900).
Voornamelijk omdat ik merk dat ik 's morgens na een trainingsdag al opsta met een knorrende buik, en tegen een uur of 8 half hangry rondloop :o.
Niet de bedoeling in een bulk natuurlijk :p.

Voor de rest is het weekend niet al te denderend begonnen: om half acht vanavond telefoon van een klant die een 24/7 contract heeft.
Op zich niet erg, ik word er ook voor betaald om van wacht te zijn. Maar als men dan doodleuk zegt dat het probleem zich eigenlijk al stelt sinds 15u, dan is het toch best frustrerend.
's Vrijdags zijn we standaard tot minstens 17u te bereiken, bel dan toch gewoon tijdens de kantooruren van het moment dat je het issue opmerkt...
Ahja, beter om 19u30 dan midden in de nacht natuurlijk ;).
Laten we hopen dat mijn telefoon de rest van het weekend niet meer van zich laat horen ;).

Intussen ben ik al 3,5 maand geleden gestopt met cutten, heb ik ongeveer een maand YOLO geleefd en ben dan gecontroleerd beginnen bulken.
Dat leverde tot nu een mooie +5kg op, aardig wat cm's (zal ze morgen even posten) maar ook gains gelukkig :eyebrow:.


Slaaplekker DBB vriendjes en vriendinnetjes :kiss: .
Die + 5kg staat je erg goed! :engel:
 
Ohja, zoiets hebben ze wel in gym2 (maar daar hebben ze dan ook veeeeel meer toestellen dan waar ik gewoonlijk train).
Denk dat ik die niet zou kunnen uitvoeren nu though.

Training van vanavond vond ik een zootje. Dit was de lastigste om aan te passen, veel oefeningen die mijn grote rugspier teveel belastten/tegen deden trekken.
An A for effort dan maar?

Training vrijdag 11 september 2020 - FB Week 12 Dag 3
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Frog pump 20x14kg
One leg SLDL
4x15x8 per kant.
Meh, voelde algemeen niet echt lekker. Vond het beetje tijdsverspilling.
Doen we volgende week niet weer.

Assisted pull-ups (full ROM ;) )
4x10x25
BW pull-ups en negatives lukten nu niet, maar assisted ging wel.
Beter dan niets!

Reverse lunges in smith
5x10xBB+15Kg

Palm down wrist curl
3x15x3

Calve raises in smith
4x12xBB+15Kg

Straight arm pushdown
4x15x30
Blij verrast dat dit pijnvrij ging met 30kg!
Normaal moest het 35 zijn, maar dit leek me nu een beter idee.

Cable glute kickback
4x10x30

DB shoulder press
Nonono, au au au.

Cable flyes
1x20x5
1x20x10
3x15x12,5

Leg press
2x15x80 normal stance
2x15x80 wide stance

Abductor machine
4x15x50

Cardio: ~4km wandelen

Morgen de laatste van deze week, en dan ga ik een aangepast programma uitwerken voor de komende periode.
Eens mijn rug hersteld is is het wel de bedoeling om het huidige FB schema grotendeels terug op te pikken :).
Ik blijf wel 4x/week trainen uiteraard, want ik wil niet minder vreten :roflol: .
Wel een kleine aanpassing (mede door Japio ): ik ga mijn kcals op trainingsdagen gelijk houden zoals het begin van de bulk (~2400), maar mijn rustdagen optrekken naar ~2100 (ipv 1900).
Voornamelijk omdat ik merk dat ik 's morgens na een trainingsdag al opsta met een knorrende buik, en tegen een uur of 8 half hangry rondloop :o.
Niet de bedoeling in een bulk natuurlijk :p.

Voor de rest is het weekend niet al te denderend begonnen: om half acht vanavond telefoon van een klant die een 24/7 contract heeft.
Op zich niet erg, ik word er ook voor betaald om van wacht te zijn. Maar als men dan doodleuk zegt dat het probleem zich eigenlijk al stelt sinds 15u, dan is het toch best frustrerend.
's Vrijdags zijn we standaard tot minstens 17u te bereiken, bel dan toch gewoon tijdens de kantooruren van het moment dat je het issue opmerkt...
Ahja, beter om 19u30 dan midden in de nacht natuurlijk ;).
Laten we hopen dat mijn telefoon de rest van het weekend niet meer van zich laat horen ;).

Intussen ben ik al 3,5 maand geleden gestopt met cutten, heb ik ongeveer een maand YOLO geleefd en ben dan gecontroleerd beginnen bulken.
Dat leverde tot nu een mooie +5kg op, aardig wat cm's (zal ze morgen even posten) maar ook gains gelukkig :eyebrow:.


Slaaplekker DBB vriendjes en vriendinnetjes :kiss: .
Ik vind het er prima uitzien
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven