Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

:roflol:


Abs on a skinny guy is like tits on a fat girl. It doesn't count
:(

20200912_230931.jpg
 
Tussenstand!
Ben ongeveer iets meer als een maand bezig met cutten, en gezond eten. Voorheen at ik alles wat ik kon vinden, en dan liefst het goedkoopst. Nu veel vlees, vis en ei. Ook meteen een low carb dieet.
zit net een maand bij deze nieuwe sportschool, en sinds dien ben ik back to basics qua oefeningen. Ook benen train ik nu écht:o

33892856-2DF8-4013-B280-67E37A395F22.jpeg

Sinds dit dieet merk ik erg veel progressie in korte tijd, ik voer alle oefeningen juist uit en word elke training sterker! Al met al blij met dit resultaat laatste maand.
Hier nig een foto van iets meer als een maand geleden
795654B5-132B-4943-8F82-6B2CFE2A0646.jpeg
 
Tussenstand!
Ben ongeveer iets meer als een maand bezig met cutten, en gezond eten. Voorheen at ik alles wat ik kon vinden, en dan liefst het goedkoopst. Nu veel vlees, vis en ei. Ook meteen een low carb dieet.
zit net een maand bij deze nieuwe sportschool, en sinds dien ben ik back to basics qua oefeningen. Ook benen train ik nu écht:o

Bekijk bijlage 503594
Sinds dit dieet merk ik erg veel progressie in korte tijd, ik voer alle oefeningen juist uit en word elke training sterker! Al met al blij met dit resultaat laatste maand.
Hier nig een foto van iets meer als een maand geledenBekijk bijlage 503595

Blij ei! Goede progressie man. Leuke omtrek van de armen ook.
 
in de tussentijd nog abortussen gepleegd of Inmiddels wel echt onvruchtbaar?
Hey man alles goed?
Nee, ik niet, jij?


Thanks en nee.
Blij ei! Goede progressie man. Leuke omtrek van de armen ook.
Komt goed! Dit is nog het begin :) was stiekem wel armen dag.
armen liepen atijd voor, voornamelijk de bicep, dit omdat ik rug eigenlijk jaren verkeerd getraint heb en dus al die tijd bicep heb getraint ipv rug.
Alles groeit nu als een malle. Meeste progressie voor mij zijn alle groepen behalve de armen.
 
Back
Naar boven