Fitness Seller

Verenigde Staten (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De pogingen om maar gewoon hun alternatieve verkiezingen te organiseren zijn nog schokkender.
Met dat mail-in voting?

Elke verkiezing weer bij beruchte counties ophef dat er hele containers aan ballots verdwijnen of er veel te laat plots extra verschijnen, dan nog zoveel procent van alle post die nooit aankomt, er namens anderen wordt gestemt, nee het zal vast goed gaan dan.


:o

I don't trust it.
- Why not!?
I'm scared that it might be lost in the mail.
I just want to make sure that.. my vote is submitted. Like I see that it's submitted; that it actually counts.
Kijk die is woke!


Zag wel op de NLse tv voorbij komen dat we moeten vinden dat het ongehoord gevaarlijk is als ze niet gewoon de hele verkiezing via de post gaan doen. Weet ik dat ook weer.
 
Laatst bewerkt:
Met dat mail-in voting?

Elke verkiezing weer bij beruchte counties ophef dat er hele containers aan ballots verdwijnen of er veel te laat plots extra verschijnen, dan nog zoveel procent van alle post die nooit aankomt, er namens anderen wordt stemt, nee het zal vast goed gaan dan.


:o

Kijk die is woke!


Zag wel op de NLse tv voorbij komen dat we moeten vinden dat het ongehoord gevaarlijk is als ze niet gewoon de hele verkiezing via de post gaan doen. Weet ik dat ook weer.
Tja de democraten draaien ook de bewijslast gewoon om. Moeten nu bewijzen dat het risicovol is voor eerlijke resultaten. Als het een deugend systeem was zouden ze dit al decennia doen, toch?
Daarnaast de oproep om nú al te gaan stemmen. Ze richten gewoon een parallelle staat op, lijkt het wel. Wat is het volgende, het zwarte huis?
 
Tja de democraten draaien ook de bewijslast gewoon om. Moeten nu bewijzen dat het risicovol is voor eerlijke resultaten. Als het een deugend systeem was zouden ze dit al decennia doen, toch?
Daarnaast de oproep om nú al te gaan stemmen. Ze richten gewoon een parallelle staat op, lijkt het wel. Wat is het volgende, het zwarte huis?
Stemmen via de post is al langer mogelijk, Trump heeft in Florida wel eens met de post gestemd, Obama heeft wel eens gezegd dat dit risico's met zich meebrengt.

Zowel Republikeinen als Democraten proberen het systeem zo te buigen dat het in hun voordeel is. Dat is al jaren aan de gang, gerrymandering, anyone?

Het is niet zo dat in beginsel de ene partij veel democratischer of eerlijker is dan de ander, hoewel de hetze die al jaren tegen Trump wordt gevoerd suggereert dat de Democraten ten koste van alles Trump weg willen hebben. Anderzijds waren ze van de GOP ook niet vaak in staat om in landsbelang aan "reaching across the isle" te doen.

Bij CNN, het kanaal dat door de NOS wordt gevolgd, hebben ze om kijkers te trekken bewust de keuze gemaakt om van nieuws naar activisme te gaan en vol op het anti-Trump orgel te gaan. Het CNN dat live verslag deed van de Golfoorlog en ik tot diep in de nacht zat kijken is niet meer.

Waarschijnlijk is Fox News de meest Fair & Balanced bron van nieuws, dat is een zorgelijke ontwikkeling. Want Tucker Carlson, die nogal eens kritiek heeft op Trump en/of GOP en ook tegengeluiden laat horen in zijn show is een uitzondering.
 
Wat zullen al die media en rioters toch gaan doen als de dems in november al winnen? Stilte, vrede op aard? En anders over 4 jaar.. waar moeten ze het dan zonder Trump nog over hebben - als ze niemand de schuld kunnen geven van alles dat er mis is?
 
Stemmen via de post is al langer mogelijk, Trump heeft in Florida wel eens met de post gestemd, Obama heeft wel eens gezegd dat dit risico's met zich meebrengt.
Zover ik weet kan dit uitsluitend in gevallen waarin je een ander machtigt. Sowieso is er een definitieverschil tussen stemprocessen waarin enkel de stembiljetten via de post naar de stemmer worden gestuurd en deze persoonlijk inleveren bij een stembureau en stemprocessen waarin de stemmer zijn daadwerkelijke stem ook via de post terugstuurt. Het laatstgenoemde is wat de democraten nu proberen door te duwen en juist dat brengt grote problemen met zich mee.
 
Ik lees nog altijd geen argumenten maar dat verbaast me ook weinig. Als je mij 1 gegrond argument kan noemen waarom hij achtereenvolgend een ramp voor de USA en de wereld, een debiel en een crimineel is laat ik het allemaal gaan en krijg jij je gelijk.
Sparks79
Ik wacht nog steeds op een argument. EENTJE maar jongen, dat kan je toch wel?
 
Stemmen via de post is al langer mogelijk, Trump heeft in Florida wel eens met de post gestemd, Obama heeft wel eens gezegd dat dit risico's met zich meebrengt.

Zowel Republikeinen als Democraten proberen het systeem zo te buigen dat het in hun voordeel is. Dat is al jaren aan de gang, gerrymandering, anyone?

Het is niet zo dat in beginsel de ene partij veel democratischer of eerlijker is dan de ander, hoewel de hetze die al jaren tegen Trump wordt gevoerd suggereert dat de Democraten ten koste van alles Trump weg willen hebben. Anderzijds waren ze van de GOP ook niet vaak in staat om in landsbelang aan "reaching across the isle" te doen.

Bij CNN, het kanaal dat door de NOS wordt gevolgd, hebben ze om kijkers te trekken bewust de keuze gemaakt om van nieuws naar activisme te gaan en vol op het anti-Trump orgel te gaan. Het CNN dat live verslag deed van de Golfoorlog en ik tot diep in de nacht zat kijken is niet meer.

Waarschijnlijk is Fox News de meest Fair & Balanced bron van nieuws, dat is een zorgelijke ontwikkeling. Want Tucker Carlson, die nogal eens kritiek heeft op Trump en/of GOP en ook tegengeluiden laat horen in zijn show is een uitzondering.
Ik kan mij die 2e Golfoorlog (Irakoorlog om verwarring te voorkomen) nog wel goed herinneren. 'S ochtends vroeg voor schooltijd als jong menneke samen met pap voor de tv, om de nachtbeelden van de bombardementen op Baghdad e.d. te bekijken, fascinerend en mooi vond ik het :o
 
Met dat mail-in voting?

Elke verkiezing weer bij beruchte counties ophef dat er hele containers aan ballots verdwijnen of er veel te laat plots extra verschijnen, dan nog zoveel procent van alle post die nooit aankomt, er namens anderen wordt gestemt, nee het zal vast goed gaan dan.


:o

Kijk die is woke!


Zag wel op de NLse tv voorbij komen dat we moeten vinden dat het ongehoord gevaarlijk is als ze niet gewoon de hele verkiezing via de post gaan doen. Weet ik dat ook weer.
Mooi stukje van Fox.
 
Wat zullen al die media en rioters toch gaan doen als de dems in november al winnen? Stilte, vrede op aard? En anders over 4 jaar.. waar moeten ze het dan zonder Trump nog over hebben - als ze niemand de schuld kunnen geven van alles dat er mis is?

dan is alles gewoon gevolg van 4 jaar Trump
 
En toch, met de "herd mentality" dat iedereen netjes 1,5 meter afstand houdt en andere maatregelen in acht neemt, zou het virus inderdaad vanzelf weggaan. Herd mentality is vaak juist iets goeds, als de hele kudde niet de blauwe besjes eet, dan kan dat de overlevingsstrategie zijn en de blauwe besjes giftig.

Als Trump zich verspreekt is het "nieuws", als Joe Biden een coherent verhaal houdt is het een wonder.
 
Ik zie het niet als een losstaande verspreking. Het is een opeenstapeling van versprekingen, arrogant gedrag en misleiding. Wat andere presidenten en presidentskandidaten doen en gedaan hebben staat hier los van, of toch niet. Zo’n dwaas als Trump goedpraten door te refereren aan de onbekwaamheid van de anderen maakt het geheel nog triester.
 
Wie alles wat hij zegt afgaat om met een masturberende Trump pop kritiek te leveren op een misspreking zit ook wel een steekje los
 
Ze doen weinig moeite het te verhullen.
 
Back
Naar boven