XXL Nutrition

De MARKP kracht log CUT LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen idee, weet jij het? Hij zelf in elk geval niet.
Lol, dat is precies het antwoord wat ik verwachtte. Hij weet het niet. Nu proberen wij hem op weg te helpen door hem te adviseren niet constant van gedachten te veranderen anders blijft hij in het weet ik niet.
Om spiermassa te kweken dien je toch echt wel gedisciplineerd te zijn rond voeding en training. Je stelt je training en voeding af op het doel dat je voor ogen hebt. Maar TS heeft helemaal geen doel, of telkens een ander of vele verschillende. Daar schiet je toch geen hol mee op? Zien wij het allemaal verkeerd dan?
 
Ben je het dan met onderstaande eens?
Het maakt TS niet uit om gezond te blijven, hij heeft en wilde weer gaan kuren. Het zou mij niet verbazen als hij daar ook weer mee bezig is. Dus sporten is gezond geld niet voor TS. Het gaat hem om spiermassa en dat is nu net ff anders dan pingpong wat ook een sport is. En waarschijnlijk kan een groot percentage ook gaan bankhangen.
 
Het maakt TS niet uit om gezond te blijven, hij heeft en wilde weer gaan kuren. Het zou mij niet verbazen als hij daar ook weer mee bezig is. Dus sporten is gezond geld niet voor TS. Het gaat hem om spiermassa en dat is nu net ff anders dan pingpong wat ook een sport is. En waarschijnlijk kan een groot percentage ook gaan bankhangen.
Ik heb het nu toch niet over het gezondheidsaspect. Maar als ik jou begrijp moet TS een goed schema volgen, anders kan hij net zo goed stoppen.
 
Ik heb het nu toch niet over het gezondheidsaspect. Maar als ik jou begrijp moet TS een goed schema volgen, anders kan hij net zo goed stoppen.
Hij moet maar doen wat hij wil, echter met een doel voor ogen en zich daar aan houden gaat hij veel meer profijt aan hebben.
 
Hij moet maar doen wat hij wil, echter met een doel voor ogen en zich daar aan houden gaat hij veel meer profijt aan hebben.
Zeker waar, om nog maar te zwijgen over hoe erge schade die hij zichzelf kan gaan aanrichten met ideeën zoals elke dag max deadliften.
Hij zou gewoon een topic moeten krijgen waar niemand anders op kan reageren. Kijken hoe dat gaat.
 
Waar stoor jij je eigenlijk aan? Hij post enkel in zijn log, sporten is gezond, dat afraden lijkt mij toch al niet te best?
Begint wel saai te worden dat spottend gedrag, zijn jullie vroeger betast geweest door opa henk of de pastoor?
Kijk naar het zonnetje en naast dit topic als jij er niet eens mee bent.
Doei

Wat is er zo gezond aan zijn overdreven bulk gedrag op 3 liter melk en frikandellenbroodjes om vervolgens op 2 appels te gaan cutten? Daarbij overdreven vaak te gaan deadliften en zijn rug om zeep helpen? Daarbij het mentale aspect waarbij hij elke dag bezig is met een nieuw plan, lijkt mij ook niet al te veel rust geven in het koppie wat al behoorlijk verward is? Ja laten we ja en amen zeggen en hem vooral niet duidelijk proberen te maken dat dit niet de juiste manier is. Pech voor jou maar daar ga ik niet in mee. Kom maar op met dat duimpje.
 
Je volvreten naar 100kg terwijl je op 89kg >25% vet hebt is heel gezond
 
Wat is er zo gezond aan zijn overdreven bulk gedrag op 3 liter melk en frikandellenbroodjes om vervolgens op 2 appels te gaan cutten? Daarbij overdreven vaak te gaan deadliften en zijn rug om zeep helpen? Daarbij het mentale aspect waarbij hij elke dag bezig is met een nieuw plan, lijkt mij ook niet al te veel rust geven in het koppie wat al behoorlijk verward is? Ja laten we ja en amen zeggen en hem vooral niet duidelijk proberen te maken dat dit niet de juiste manier is. Pech voor jou maar daar ga ik niet in mee. Kom maar op met dat duimpje.

Lijkt mij niet zo gezond ivm bloeddruk, cholesterol, gewrichten, ...
Zou eerst dat babyvet weg cutten tot 16%.


Zie je mij dat ontkennen pik?
Je moet wel even bij de les blijven.
Ik was namelijk 1 van de eerste die dat had afgeraden.
Van u en uw meeloper vriendjes kan ik enkel neerbuigend spottend gedrag vinden.
Wat behoorlijk misplaatst is in deze context.

Nog veel succes met je blast mister healthy. :windup:
 
Zie je mij dat ontkennen pik?
Je moet wel even bij de les blijven.
Ik was namelijk 1 van de eerste die dat had afgeraden.
Van u en uw meeloper vriendjes kan ik enkel neerbuigend spottend gedrag vinden.
Wat behoorlijk misplaatst is in deze context.

Nog veel succes met je blast mister healthy. :windup:

Je mist het punt maar ik had ook niet anders van je verwacht.

Ik vraag mij eigenlijk af hoelang jij het op dit forum uit gaat houden, aangezien je continue om alles zit te janken.
 
Laatst bewerkt:
Zie je mij dat ontkennen pik?
Je moet wel even bij de les blijven.
Ik was namelijk 1 van de eerste die dat had afgeraden.
Van u en uw meeloper vriendjes kan ik enkel neerbuigend spottend gedrag vinden.
Wat behoorlijk misplaatst is in deze context.

Nog veel succes met je blast mister healthy
Je zit hier dan ook op een openbaar forum, en wordt daarbij ook zelf verantwoordelijk gesteld voor je gedrag.
Jammer voor de TS zelf dat hij niet het juiste mentale inzicht heeft om dit in te zien,niemand hoeft rekening te houden met zijn situatie.
Andere forumleden krijgen een ban na het posten van zoveel onzin.
Stop maar met logs te maken en schrijf het op in een schriftje of op je muren wat je volgende plan weer is.

Maakt niet uit of de reacties goed bedoelt zijn of slecht bedoelt zijn, hij doet er niets mee en is en blijft zijn eigenwijze zelf.

Het wordt hier op het forum ook gewoon toegelaten om log na log te openen en er daardoor voor te zorgen dat niemand het nog serieus neemt, dus dan zijn die spottende reacties zeker op hun plaats.
 
Je mist het punt maar ik had ook niet anders van je verwacht.

Ik vraag mij eigenlijk af hoelang jij het op dit forum uit gaat houden, aangezien je continue om alles zit te janken.

Matige projectie.
Ik zie jullie enkel janken.
Als je met feiten niet kan winnen dan maar de straat samenspan tactics?
Naast het punt mis jij onderranden nog een vader/moeder figuur die je had moeten leren omgaan op een nette manie te discussiëren/adviseren.
Had niet anders verwacht ;).
Maar ik ga zwemmen broer nog veel succes met mensen neerhalen uit eigen onzekerheid hiero.
 
  • Haha
Waarderingen: Bonk
Back
Naar boven