Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ok! navraag gedaan. Er spelen een aantal zaken

    1. Je kiest eerst de goodies en daarna kan je een coupon invoeren (een bedrag) of een kortingscode invoeren. Dan zakt het te betalen bedrag. Als dat onder een goodie niveau komt dan valt de goodie er weer af. Zeker bij en coupon in een bedrag is dat niet logisch omdat die een vorm van betaling is. Met een kortingscode (10% bijvoorbeeld) is dit op zich wel logisch alleen klopt de flow dan niet. Je kiest namelijk eerst de goodie en daarna vul je pas een code in. Dan is het raar als de goodie ineens vervalt. We gaan dit zsm laten aanpassen zodat in beide gevallen de goodie niet vervalt.
    2. Het lijkt erop dat bij Order#: 2000014423 de goodie niet geselecteerd is geweest. We hebben de order 2x nagedaan en daar ging het goed. Klantenservice gaat in de gaten houden of er meer soortgelijke meldingen komen.
    1) zou kunnen dat dit het geval was bij de eerste bestelling. Daar heb ik een kortingscode gebruikt.
    2) Vreemd. Zover ik me kan herinneren had ik toch een lekkere eiwitreep geselecteerd.
    Het is wel opvallend dat het telkens goody #2 is en dat het telkens om een eiwitreep gaat. Bij bestelling 2000014423 had ik recht op 3 goodies. Goody #1 en #3 staan mooi op de faktuur. Maar opvallend betekent natuurlijk niet onmogelijk.
    Ik zal er bij een volgende bestelling extra op letten.
     
    Pakket vandaag ontvangen :thumb: !

    Kan het zijn dat als je een eiwitreep als 2de goody selecteert, dat die niet in de bestelling wordt opgenomen? Is nu al voor de 2de keer dat dit gebeurt.
    Het is een gratis goody dus geen ramp, maar ik zou die nieuwe repen nu toch eens willen proeven. Dus ik keek er wel naar uit.

    Heb ik ook al eens gehad, gemeld via de chat op de site en kreeg toen een kortingscode in de plaats...
    Had zelf ook een reep als tweede goodie gekozen vrijdag met de actie, en van mij zat die er nu netjes bij :).
     
    1) zou kunnen dat dit het geval was bij de eerste bestelling. Daar heb ik een kortingscode gebruikt.
    2) Vreemd. Zover ik me kan herinneren had ik toch een lekkere eiwitreep geselecteerd.
    Het is wel opvallend dat het telkens goody #2 is en dat het telkens om een eiwitreep gaat. Bij bestelling 2000014423 had ik recht op 3 goodies. Goody #1 en #3 staan mooi op de faktuur. Maar opvallend betekent natuurlijk niet onmogelijk.
    Ik zal er bij een volgende bestelling extra op letten.

    We gaan het monitoren of het vaker gebeurt. Mocht het nog eens voorkomen dan hoor ik het graag. Moet sowieso opgelost worden.

    Pakket vandaag ontvangen :thumb: !

    Heb ik ook al eens gehad, gemeld via de chat op de site en kreeg toen een kortingscode in de plaats...
    Had zelf ook een reep als tweede goodie gekozen vrijdag met de actie, en van mij zat die er nu netjes bij :).

    :thumbs:
     
    Iemand ervaring met een van deze?:




    Lijkt me een enorme droge bedoeling or am i wrong?
     
    Iemand ervaring met een van deze?:




    Lijkt me een enorme droge bedoeling or am i wrong?
    Niet met dit merk.
    Maar Heb wel kip in blik gehad van Aldi en deen. Prima te doen. Beetje zoals ham in blik.
    Zalm in blik is verassend lekker!
     
    Niet met dit merk.
    Maar Heb wel kip in blik gehad van Aldi en deen. Prima te doen. Beetje zoals ham in blik.
    Zalm in blik is verassend lekker!

    zalm uit blik is prima te doen inderdaad! Wel wat graatjes over het algemeen.

    Wellicht met de xxl zalm niet, ben alleen bekend met andere merken.
     
    Welke eiwitrepen zijn het lekkerst ?
     
    Bedankt
     
    Het zijn geen klachten maar wil jullie gewoon laten weten dat er 1 bepaald shaker van jullie altijd op de zelfde plaats kapot gaat na paar weken van gebruik.
    20200915_113306.jpg
    20200915_114657.jpg
    20200915_114639.jpg

    Als je dan schud komt het vloeistof er langs de achterkant van de dop er uit
     
    Ze verkopen ook Barebells, erg lekker

    N'JOY komt van dezelfde productent en is een recentere ontwikkelling. Repen zijn een doorontwikkeling op Barebells . High Protein is onverslaanbaar qua voedingswaarden en zijn ook lekker maar minder speciaal dan N'JOY of de Crunch Bar.

    Het zijn geen klachten maar wil jullie gewoon laten weten dat er 1 bepaald shaker van jullie altijd op de zelfde plaats kapot gaat na paar weken van gebruik.
    Bekijk bijlage 503766Bekijk bijlage 503767Bekijk bijlage 503768
    Als je dan schud komt het vloeistof er langs de achterkant van de dop er uit

    De nieuwe batch die we binnenkort gaan weggeven heeft hier minder of geen last van. Er is een nieuwe mal gemaakt. Het is een bekend probleem bij een deel van de rode shakers. De roze hebben er bijna geen last van.
     
    Laatst bewerkt:
    Scheurt de shaker dan al snel op de deksel? we gaan er weer een stel testen straks en ook extra hard aandraaien.

    Vrij snel ja, precies op de rand scheurt hij in. Bij de roze variant overigens inderdaad geen last van
     
    Je woont vast niet in Noord NL denk ik? Ik heb een uitpuilend keukenkastje tgv nieuwe shakebekers...

    Haha nee, ik heb er zelf ook genoeg hoor, maar het is wel irritant als je een slok probeert te nemen en vervolgens heel je shirt onderzit alsof je niet fatsoenlijk drinken kan xD
     
    Back
    Naar boven