Rik76
Freaky Bodybuilder
- Lid geworden
- 7 okt 2014
- Berichten
- 4.592
- Waardering
- 3.012
1) zou kunnen dat dit het geval was bij de eerste bestelling. Daar heb ik een kortingscode gebruikt.Ok! navraag gedaan. Er spelen een aantal zaken
- Je kiest eerst de goodies en daarna kan je een coupon invoeren (een bedrag) of een kortingscode invoeren. Dan zakt het te betalen bedrag. Als dat onder een goodie niveau komt dan valt de goodie er weer af. Zeker bij en coupon in een bedrag is dat niet logisch omdat die een vorm van betaling is. Met een kortingscode (10% bijvoorbeeld) is dit op zich wel logisch alleen klopt de flow dan niet. Je kiest namelijk eerst de goodie en daarna vul je pas een code in. Dan is het raar als de goodie ineens vervalt. We gaan dit zsm laten aanpassen zodat in beide gevallen de goodie niet vervalt.
- Het lijkt erop dat bij Order#: 2000014423 de goodie niet geselecteerd is geweest. We hebben de order 2x nagedaan en daar ging het goed. Klantenservice gaat in de gaten houden of er meer soortgelijke meldingen komen.
2) Vreemd. Zover ik me kan herinneren had ik toch een lekkere eiwitreep geselecteerd.
Het is wel opvallend dat het telkens goody #2 is en dat het telkens om een eiwitreep gaat. Bij bestelling 2000014423 had ik recht op 3 goodies. Goody #1 en #3 staan mooi op de faktuur. Maar opvallend betekent natuurlijk niet onmogelijk.
Ik zal er bij een volgende bestelling extra op letten.