Fitness Seller

Bold/Test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snipes

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2020
Berichten
83
Waardering
62
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
Bulk kuurtje aan het plannen, dacht aan zoiets:

W 1-10-Deca 500mg/w
---------Bold 400mg/w

W11-14 HCG 2x500iu/w
W15-19 Clomid 50mg /dag

Zit mn PCT zo goed? En hoevaak pinnen 1x/w of verdelen over 2 dagen ?
 
Laatst bewerkt:
Waarom geen test ?

waarom hcg na de kuur en niet tijdens?
 
hcg tijdens mee laten lopen vanaf dag 1 en de samenstelling van je kuur? hoe kom je hieraan.
 
hcg tijdens mee laten lopen vanaf dag 1 en de samenstelling van je kuur? hoe kom je hieraan.
HCG op hoeveel laten meelopen? De samenstelling van de kuur komt van mijn dealer.
 
2x500iu is genoeg zou gewoon 500mg test-e 400mg deca zetten, waarom geen test in je kuur volgens hem?
 
Een dealer zonder test kan eigelijk al niet, en dan bold geven omdat hij bang is dat je test bij een ander koopt en hij zo minder verdiend
 
Hij kon geen test leveren, maar wel bold en hij zei dat bold test vervangt als androgeen en minder oestrogeen bijwerking geeft.

wtf gozer meen je dit? Jij kan beter je potjes aan mij geven en niet kuren ik leg die infuus wel aan bij me zelf
 
wtf gozer meen je dit? Jij kan beter je potjes aan mij geven en niet kuren ik leg die infuus wel aan bij me zelf
tuurlijk joh, want zo te zien heb jij dat meer nodig
 
insuline is ook test 1ml en je gaat keihard
Ja jongen ken er ook niets aan doen dat is welke info ik krijg, dat zei die dealer toch tegen mij
 
Ja jongen ken er ook niets aan doen dat is welke info ik krijg, dat zei die dealer toch tegen mij

Lees je beetje in want zijn advies slaat echt nergens op. Zeg maar dat een vuile hond oplichter is.
 
Wordt wel eens vaker beweerd zoals ook in dit topic, big cat zij dit.

 
Wordt wel eens vaker beweerd zoals ook in dit topic, big cat zij dit.

Ja precies lol, dat is die ik ook eens doorgenomen heb :D
 
Je kan in principe wel zonder test voor 10 weken, of het goed is is een tweede.
 
Oke, zelfs al natty vind ik dit helemaal mooi...
 
Back
Naar boven