Fitness Seller

De lange termijn

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de posts van th0maz een tijdje terug niet gezien? :p

Je zou zo denken dat als je al instabiel bent dan AAS het kan verergeren. Iemand die erg snel is opgefokt zal met een lading extra test misschien eerder klappen of iemand die van zichzelf depri is met wat tren nog meer emo wordt. Of dat daadwerkelijk zo is mogen de gebruikers zeggen.
Bij mij versterkt het m’n karaktereigenschappen die al aanwezig zijn. Nog niet wat meegemaakt waarin ik mezelf niet echt herken. In hoeverre dat verandert als de doseringen omhoog gaan weet ik niet
 
Als ik jouw was zou ik mezelf niet zo serieus nemen. Denk je dat het iemand iets kan schelen hoe jij er nu uitziet ?
Of hoe jij je straks voelt als je de 50 gepasseerd bent ? Hier op het forum ben je een baasje met je opgezwollen voorkomen en Neanderthaler look.
Maar in de echte maatschappij, daar buiten, ben je een lachertje met een kuthumeur.
Ah ben je op je teentjes getrapt, er komt werkelijk niks zinnigs uit jou.

Ben je in het echte leven net zo verbitterd jochie? Misschien toch eens die spuit overwegen dan.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij versterkt het m’n karaktereigenschappen die al aanwezig zijn. Nog niet wat meegemaakt waarin ik mezelf niet echt herken. In hoeverre dat verandert als de doseringen omhoog gaan weet ik niet
Bij teveel tren ben ik wel een paar keer van mezelf verschrokken achteraf (vooral kortaf zijn/ licht geraakt/ jalouzie) , bij andere producten ook bij hogere doseringen redelijk rustig karakter
 
Geld en naalden etc. zijn inderdaad de snotneus argumenten.

Vergeet niet hoe je omgeving hier mee zal omgaan. Je kan niet verbergen dat je gebruikt, je zal overal waar je komt erg opvallen met alle vooroordelen die erbij horen.
Dat zal voor de meesten vast een heerlijk gevoel zijn, lekker opvallen maar dat zal niet voor iedereen gelden.
Denken gewoon schijt aan iedereen te hebben kan voor de een ook wat beter werken dan voor een ander.

Ik heb dit met mijn vrouw en broer besproken. Zij denken dat het verstandig is om het niet te doen (eventuele gezondheidsrisico’s).
Voor mijn werk zal het ook niet de meest slimme zet zijn vanwege (jammer genoeg) de vooroordelen die er vaak mee gepaard gaan.
 
Staat zeker met een paar anderen gedeeld op de eerste plek voor forum panfluit van het jaar.

Misschien een goed idee ook voor een polletje.
Ah ben je op je teentjes getrapt, er komt werkelijk niks zinnigs uit jou.

Ben je in het echte leven net zo verbitterd jochie? Misschien toch eens die spuit overwegen dan.

Jep, vntl zit middels een week aan de tren :)
 
Ah ben je op je teentjes getrapt, er komt werkelijk niks zinnigs uit jou.

Ben je in het echte leven net zo verbitterd jochie? Misschien toch eens die spuit overwegen dan.

Nee hoor, helemaal niet. Maar als je het op de persoon wilt spelen, ook prima.
Ik sport al mijn hele leven en zal dat ook wel blijven doen. Ik ben oprecht tevreden met mijn fysiek en mijn duur en krachtstats. Mocht dat allemaal gaan tegen vallen, misschien dat ik het dan nog wel ga overwegen.
Maar niemand wordt ouder zonder verlies van fysieke kwaliteiten. Als je daar niet tegen kunt, zal je fysiek niet het grootste probleem zijn, maar je houding ten opzichte van ouder worden.
 
Ik heb dit met mijn vrouw en broer besproken. Zij denken dat het verstandig is om het niet te doen (eventuele gezondheidsrisico’s).
Voor mijn werk zal het ook niet de meest slimme zet zijn vanwege (jammer genoeg) de vooroordelen die er vaak mee gepaard gaan.
Bij mij op werk krijg ik de vraag ook wel eens of ik anabolen gebruik, mijn antwoord is altijd lachend nog niet maar ga het zeker doen.. de blikken zijn heerlijk maar niemand heeft commentaar. Het taboe ergens op is slechts zo groot als jij hem zelf maakt vind ik
 
Zijn hier mensen die daar last van hebben dan?
Is dat een serieuze vraag?


Heb je de posts van th0maz een tijdje terug niet gezien? :p

Je zou zo denken dat als je al instabiel bent dan AAS het kan verergeren. Iemand die erg snel is opgefokt zal met een lading extra test misschien eerder klappen of iemand die van zichzelf depri is met wat tren nog meer emo wordt. Of dat daadwerkelijk zo is mogen de gebruikers zeggen.
Ik gebruik dat gewoon als smoesje. Was toen gewoon natty.

Staat zeker met een paar anderen gedeeld op de eerste plek voor forum panfluit van het jaar.

Misschien een goed idee ook voor een polletje.
Goed initiatief. Ik had dit volgens mij al eerder aangekaart, maar vond de grootse cringe mongool passender. Ik nomineer Steks sowieso.

En dan zouden we ook een poll moeten hebben voor de grootste SIMP.


Vind t juist irritant vaak en draag daarom liefste grote kleding, maar ziet er niet uit en vaak te warm
Serieus? Ik heb dat alleen op werk. Buiten werk? Fuck die shit. Net nog lekker met mijn opgepompte armen in een veel te strak shirtje buiten geweest. All eyez on me bitches.

Ik snap die vrouwen wel. Die aandacht is net als fucking crack en de enige manier om van je onzekerheid af te komen.
 
Goed initiatief. Ik had dit volgens mij al eerder aangekaart, maar vond de grootse cringe mongool passender. Ik nomineer @Steks sowieso.
Zet me maar op de lijst naast jou, in ben benieuwd wie er gaat winnen (en wie zich daar het meeste van aantrekt).
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Serieus? Ik heb dat alleen op werk. Buiten werk? Fuck die shit. Net nog lekker met mijn opgepompte armen in een veel te strak shirtje buiten geweest. All eyez on me bitches.

Ik snap die vrouwen wel. Die aandacht is net als fucking crack en de enige manier om van je onzekerheid af te komen.

Jaa af en toe is het leuk hoor maar constant die stoere blikken, kijk je terug kijken ze weg. Of zie je ze smoezelen, maar 1 op 1 ho maar

Miss dat de tren ook nie in me voordeel is:o
 
Zet me maar op de lijst naast jou, in ben benieuwd wie er gaat winnen (en wie zich daar het meeste van aantrekt).
Ik trek meestal homo's aan dus dat gaat helemaal goed komen hier.

Jaa af en toe is het leuk hoor maar constant die stoere blikken, kijk je terug kijken ze weg. Of zie je ze smoezelen, maar 1 op 1 ho maar

Miss dat de tren ook nie in me voordeel is:o
Lekker man. Soms doe ik nog een beetje flexen om het af te maken.

Of soms doe ik alsof ik het niet zie, tot dat ze mij passeren en dan even goede 2 seconden eye lock geven zodat ze niet weten waar ze moeten kijken.

Misschien
 
Ik heb dit met mijn vrouw en broer besproken. Zij denken dat het verstandig is om het niet te doen (eventuele gezondheidsrisico’s).
Voor mijn werk zal het ook niet de meest slimme zet zijn vanwege (jammer genoeg) de vooroordelen die er vaak mee gepaard gaan.

Familie weet er vaak weinig van en zegt uiteraard nee.
Maar als je in de 30 bent zal bij de meesten het verlangen om nog te gaan gebruiken wel minder zijn geworden denk ik. Wat levert het op en wat is het waard?
Als je 25 bent en vrijgezel, zijn looks gewoon net even wat belangrijker waardoor je er meer voor over hebt en het ideale nastreeft.
 
Overigens wel grappig om jullie natties altijd butt hurt te zien als ik die opsomming post. Je snapt dat dat geen goed teken is voor jullie?

Ik vond het wel een treffend lijstje eerlijk gezegd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven