XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Half natty chest pomp
     

    Bijlagen

    • D0E4EAD5-1C71-4035-A874-B0C83EA7694D.jpeg
      D0E4EAD5-1C71-4035-A874-B0C83EA7694D.jpeg
      143,5 KB · Weergaven: 261
    En wij ons maar afvragen waarom China alles weet van onze luchtmacht en de f35....
    Ik weet niets van de F35, heb wel een Chinese collega.
    Werktelefoon is helaas iPhone SE.
     
    Ik weet niets van de F35.
    Volgens mij kwam er vandaag nog een over gevlogen hier trouwens. Hij had haast. Of een f16, ging zo hard dat hij al
    Voorbij was toen we hem hoorden.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Volgens mij kwam er vandaag nog een over gevlogen hier trouwens. Hij had haast. Of een f16, ging zo hard dat hij al
    Voorbij was toen we hem hoorden.
    Het blijft mooi speelgoed. Ik heb enkel voor de Apache,.NH-90 en Hercules gewerkt.
     
    Het blijft mooi speelgoed. Ik heb enkel voor de Apache,.NH-90 en Hercules gewerkt.
    Apache vind ik mooi spul. Die hangen vaak rond de a27. En dan vraag ik me altijd af of ze mij ook in het vizier hebben. Hopelijk geen live wapens bij zich....
     
    Nog 8 weken clean bulk door trekken en dan 14 weken cutten voor vakantie, doel is om rond de 8% te eindigen.
     

    Bijlagen

    • 58BAF11B-2D81-4ED7-B767-24E2BBB88A4C.jpeg
      58BAF11B-2D81-4ED7-B767-24E2BBB88A4C.jpeg
      176,1 KB · Weergaven: 243
    niet tevreden met 300 gram per week?
    eerste week was 0.4 en 2e week 0.2. probeer te aimen om 0.4 per week steady. dus zal kijken wat 3450 doet. Heb ook hele wisselvallige werkweken, dus is daar ook mat mee spelen qua voeding
     
    eerste week was 0.4 en 2e week 0.2. probeer te aimen om 0.4 per week steady. dus zal kijken wat 3450 doet. Heb ook hele wisselvallige werkweken, dus is daar ook mat mee spelen qua voeding
    1.6 kg per maand is echt onnodig dik worden. Aim voor 0.8 (nog steeds wel ruim als je geen absolute beginner bent) en trek je bulk liever langer door, ga je veel meer aan hebben dan over 3 maanden in de spiegel kijken en jezelf weer te dik vinden om vervolgens weer tijd te verspillen met cutten
     
    1.6 kg per maand is echt onnodig dik worden. Aim voor 0.8 (nog steeds wel ruim als je geen absolute beginner bent) en trek je bulk liever langer door, ga je veel meer aan hebben dan over 3 maanden in de spiegel kijken en jezelf weer te dik vinden om vervolgens weer tijd te verspillen met cutten
    dit is zo fucking true
     
    Back
    Naar boven