Fitness Seller

Tren gangbang (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Stronk. Db flyes met 46kg? Ben benieuwd naar je uitvoering dan lol
 
wat is een perfecte fly? die waarin je je armen stijf houdt?

die doe ik niet, ik druk met mijn triceps maar voel wel meer stretch.
 
Stronk. Db flyes met 46kg? Ben benieuwd naar je uitvoering dan lol
Het is geen flye maar wat Ano_261020 zegt maar weet de benaming niet echt dus noem het uit gemakzucht een flye. Staat ook een paar trainingen terug duidelijk erbij.
 
wat is een perfecte fly? die waarin je je armen stijf houdt?

die doe ik niet, ik druk met mijn triceps maar voel wel meer stretch.

bedoelde meer t verschil tussen een fly-press waarbij je meer gewicht pakt en je ellebogen meer buigt en voornamelijk op de stretched position overloaden, in tegenstelling tot een cable/pec deck waar je ellebogen een stuk minder gebogen zijn en je peak contraction wil bereiken
 
Even die post doorgelezen, interessante stof. Ga ik zeker toepassen, goeie tip die oefening :thumbs:
Zo doe ik ook die stretch, een gewone flye voel ik meer in me delts en dit in me borst. Een gewone dumbell press voel ik ook niet zoals dit in me borst.
 
Zo doe ik ook die stretch, een gewone flye voel ik meer in me delts en dit in me borst. Een gewone dumbell press voel ik ook niet zoals dit in me borst.

Zelf ook wel moeite met die activatie, hoewel een flye misschien een simpele oefening lijkt is het imo écht lastig om er (in de traditionele vorm van armen bijna gestrekt) veel uit te halen.
 
#teamwidewaist

Hopelijk wordt deze pose ooit wat.

Screenshot_20200913-131722_Video Player.jpg
 
Zelf ook wel moeite met die activatie, hoewel een flye misschien een simpele oefening lijkt is het imo écht lastig om er (in de traditionele vorm van armen bijna gestrekt) veel uit te halen.
fuck de traditionele vorm, armen niet gestrekt houden.
 
bedoelde meer t verschil tussen een fly-press waarbij je meer gewicht pakt en je ellebogen meer buigt en voornamelijk op de stretched position overloaden, in tegenstelling tot een cable/pec deck waar je ellebogen een stuk minder gebogen zijn en je peak contraction wil bereiken
dat begrijp ik ja. en ik doe inderdaad de flye press, want voel betere pec stretch
 
Zelf ook wel moeite met die activatie, hoewel een flye misschien een simpele oefening lijkt is het imo écht lastig om er (in de traditionele vorm van armen bijna gestrekt) veel uit te halen.

Hoe zwaarder je gaat, hoe moeilijker het wordt voor de andere spieren (biceps, onderarmen) om deze beweging vol te houden terwijl gestrekte armen verder geen enkele meerwaarde heeft om je borst te trainen, eerder een belemmering dus.
 
Hoe zwaarder je gaat, hoe moeilijker het wordt voor de andere spieren (biceps, onderarmen) om deze beweging vol te houden terwijl gestrekte armen verder geen enkele meerwaarde heeft om je borst te trainen, eerder een belemmering dus.

True.

Citaat uit een onderzoek:

Flys did stimulate the biceps more. Interestingly, biceps activity was actually likely high enough to stimulate muscle growth with the flys. I don’t think this is universally true for flys. If you look at the subjects’ execution of the flys above, you can see they kept their arms bent, their wrists supinated and their shoulders externally rotated. This position stimulates a significant isometric contraction for the biceps.
 
Pronated flyes zijn ook geinig. Zeker het proberen waard.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
dc rot 1

#ez bb curl:
9x40 - 3x40 - 3x40 +2 reps
60 sec biceps stretch

#reverse grip ez bar curl:
4x40 - 4x40 - 2x40 +5kg moest eigenlijk met 2.5kg verhogen maar lette niet op.

#standing smith calf raises + 15sec stretch iedere rep(seated stuk):
Reps niet geteldx100kg tot falen

#lying leg curl:
8x70 - 5x70 - 4x70 +2 reps
60 sec hamstring stretch

#leg press:
12x570 +20kg
20x530 -widowmaker
60 sec quad stretch

Gefrituurd na die leg press.
 
Geen idee of je het ooit al ergens gezegd hebt. Maar op elke pagina staat wel iets over je waist (beetje overdreven), maar is er een reden waarom je niet een waisttrainer of iets in die aard aan doet? Had Roelly denk ik ook gedaan en heeft toch z'n bubblegut weg gedaan.
Of misschien iets anders, vacuums hoor ik ook soms? Geen idee of dat wat helpt.
 
Geen idee of je het ooit al ergens gezegd hebt. Maar op elke pagina staat wel iets over je waist (beetje overdreven), maar is er een reden waarom je niet een waisttrainer of iets in die aard aan doet? Had Roelly denk ik ook gedaan en heeft toch z'n bubblegut weg gedaan.
Of misschien iets anders, vacuums hoor ik ook soms? Geen idee of dat wat helpt.
Roelly z'n protocol was vrij intens. Vacuums, waissttrainer en vooral geen oefeningen die je dikke obliques geven, voeding aanpassen voor zo min mogelijk bloating. Gear en al die meuk daar buiten gelaten ofc
 
Geen idee of je het ooit al ergens gezegd hebt. Maar op elke pagina staat wel iets over je waist (beetje overdreven), maar is er een reden waarom je niet een waisttrainer of iets in die aard aan doet? Had Roelly denk ik ook gedaan en heeft toch z'n bubblegut weg gedaan.
Of misschien iets anders, vacuums hoor ik ook soms? Geen idee of dat wat helpt.
Hij slinkt in prep altijd weer naar ~94cm kleiner zal dan dat zal die nooit worden helaas :-(

Is helaas gewoon me bouw, ik heb een hele tijd vacuüms gedaan en dat hielp verder ook niet
 
Hij slinkt in prep altijd weer naar ~94cm kleiner zal dan dat zal die nooit worden helaas :-(

Is helaas gewoon me bouw, ik heb een hele tijd vacuüms gedaan en dat hielp verder ook niet
Heb je pics met je vacuum? Lijkt me best vet :o
 
Back
Naar boven