AndroidHealthClinic

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB_ ik heb de ziekste ontsnapping ooit geregeld om niet dik te zijn naast wovano. Nee maar serieus, mijn vriendin en ik zijn allebei grieperig en vertonen wat symptomen. We gaan vanavond of morgen laten testen op Corona. Mocht ik corona hebben of de uitslag nog niet hebben(of me nog kut voelen) dan ben ik er uiteraard niet bij. Dacht wel even netjes om je te laten weten op voorhand. Rip als ik 2 weken in quarantine moet.
Hmmmmmmmmmmmmmm, volgens mij werd Bokito gewoon beetje zenuwachtig van die nieuwe pics van wovano

Wel goede timing tho.
 
Kunnen ook gewoon het trainen skippen en extra bbqen?
 
Dat geniet momenteel wel de voorkeur.
 
Pin? Cash is king. Ik neem uit protest geen pinpas mee.

Oja en over dik gesproken. Net terug van 4 dagen weg, ik ga voor vetste pens van de meet!
Is maar goed dat ik er niet bij ben dan..Ik heb 4 dagen hetzelfde gedaan met dito resultaat
 
Is maar goed dat ik er niet bij ben dan..Ik heb 4 dagen hetzelfde gedaan met dito resultaat
Nu maakt de rest tenminste nog kans om de vetste pens van de meet te hebben. Anders is t voor jou een easy win.
 
Mooi om traditiegetrouw alle aanwezigen van meetings zichzelf te zien indekken wat betreft hun shape naarmate de grote dag dichterbij komt.
Nu we het er toch over hebben.... misschien heb ik een ietsjepietsje gelogen over mijn lengte....

of toch niet....
 
Nu we het er toch over hebben.... misschien heb ik een ietsjepietsje gelogen over mijn lengte....

of toch niet....
Ik ook, dus houd m'n boxer maar aan onder de douche.
 
BB_ ik heb de ziekste ontsnapping ooit geregeld om niet dik te zijn naast wovano. Nee maar serieus, mijn vriendin en ik zijn allebei grieperig en vertonen wat symptomen. We gaan vanavond of morgen laten testen op Corona. Mocht ik corona hebben of de uitslag nog niet hebben(of me nog kut voelen) dan ben ik er uiteraard niet bij. Dacht wel even netjes om je te laten weten op voorhand. Rip als ik 2 weken in quarantine moet.
Beter ben je weer beter en test je negatief.

Ik ben trouwens ook ziekjes, dus weet niet of ik er zelf ben.:sad:
:jk:
Natuurlijk niet, ik ben nooit ziek.
 
Wat gaat iedereen trainen?
 
Zal wel veel geouwehoer worden inderdaad.
Maar ik ga rug trainen denk ik. In mijn gym heb ik niet zoveel variatie mogelijkheden daarvoor. :)

Misschien gewoon wat rommelen ./ freewheelen als het druk is en veel geouwehoer wordt. :roflol:
 
Zal voor mij een extra training worden buiten mijn schema om denk ik... Dus denk gewoon wat full body stoeien en doen waar ik zin in heb... Gewoon omdat het kan
 
Back
Naar boven