MuscleMeat

Wesley’s road to buffel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me ook af he, op jouw niveau qua fysiek, wat denk je dat er nog haalbaar is?
Goed punt inderdaad. Ik denk dat Wesley naturel niet bijzonder veel winst meer kan boeken.

Realiteit is gewoon dat het hoogst naturel haalbare zwaar overschat wordt (met uitzondering van wat genetic freaks).
 
In uiteraard!
 
Ik vraag me ook af he, op jouw niveau qua fysiek, wat denk je dat er nog haalbaar is?
Een kilo of twee verspreid over een aantal jaar als ik geluk heb. Dit is waarom het kuren in me op komt afgelopen tijd. Tis een beroerde reality check dat ik zeer waarschijnlijk niet veel groter meer word dan dit maar dat wel heel graag wil
 
Goed punt inderdaad. Ik denk dat Wesley naturel niet bijzonder veel winst meer kan boeken.

Realiteit is gewoon dat het hoogst naturel haalbare zwaar overschat wordt (met uitzondering van wat genetic freaks).
Dat is inderdaad ook wel vrij zuur , natty is gewoon shit na een jaar of 5 trainen
 
Even buiten topic om, hoelang train je al?
Je fysiek is echt netjes man, kan het niet geloven dat we bijna even oud zijn hahaha
 
Even buiten topic om, hoelang train je al?
Je fysiek is echt netjes man, kan het niet geloven dat we bijna even oud zijn hahaha
Jaar of 5 waarvan 3 serieus
 
Goed punt inderdaad. Ik denk dat Wesley naturel niet bijzonder veel winst meer kan boeken.

Realiteit is gewoon dat het hoogst naturel haalbare zwaar overschat wordt (met uitzondering van wat genetic freaks).
Ik hoop toch wel dat 100kg met een vp van 12% haalbaar is natural. Als je rond de 1.80/1.85cm bent.
 
Die dip na een kuur heb ik nooit ervaren. Nooit verminderde libido gehad oid.

enige wat je echt merkt is het gevoel in de gym. De pomp is niet hetzelfde als je on bent en dat wil je snel weer terug..
 
Dat klinkt mij al vrij optimistisch. Ik denk dat dit voor de meeste niet haalbaar is naturel. Dus dan hoop ik voor je dat je hele goede genen hebt..
Ben ook benieuwd, Het gaat wel steeds Langzamer allemaal. Maar kom aardig in de buurt nu.
 
Ben ook benieuwd, Het gaat wel steeds Langzamer allemaal. Maar kom aardig in de buurt nu.
Dat vraagt om foto's. 100kg op 12% bij 1,85m is echt wel heel indrukwekkend voor een naturel. De vraag is, weet je zeker dat je op 12% staat? Als je als naturel goed droog traint blijft er vaak niet veel over. :(

Check deze site van de grootste naturel BB bond eens:



En bedenk dan dat deze mannen echt de wereldtop zijn, en dus over die freak genetics beschikken.
 
Dat vraagt om foto's. 100kg op 12% bij 1,85m is echt wel heel indrukwekkend voor een naturel. De vraag is, weet je zeker dat je op 12% staat? Als je als naturel goed droog traint blijft er vaak niet veel over. :(

Check deze site van de grootste naturel BB bond eens:



En bedenk dan dat deze mannen echt de wereldtop zijn, en dus over die freak genetics beschikken.
Nee nee ik sta nu zeker niet op 12%. Zit nu op 20% 105kg. Dus heb zeker nog wat werk aan de winkel. om dat doel te behalen. Maar hoop dat het mogelijk is.
 
Dat vraagt om foto's. 100kg op 12% bij 1,85m is echt wel heel indrukwekkend voor een naturel. De vraag is, weet je zeker dat je op 12% staat? Als je als naturel goed droog traint blijft er vaak niet veel over. :(

Check deze site van de grootste naturel BB bond eens:



En bedenk dan dat deze mannen echt de wereldtop zijn, en dus over die freak genetics beschikken.
Ik denk dat de meeste met échte freak genetics de stap maken om ON te gaan en pro worden waar wat meer knaken te verdienen zijn.
 
Dat vraagt om foto's. 100kg op 12% bij 1,85m is echt wel heel indrukwekkend voor een naturel. De vraag is, weet je zeker dat je op 12% staat? Als je als naturel goed droog traint blijft er vaak niet veel over. :(

Check deze site van de grootste naturel BB bond eens:



En bedenk dan dat deze mannen echt de wereldtop zijn, en dus over die freak genetics beschikken.
hall of shame, leuke pagina
 
Dat vraagt om foto's. 100kg op 12% bij 1,85m is echt wel heel indrukwekkend voor een naturel. De vraag is, weet je zeker dat je op 12% staat? Als je als naturel goed droog traint blijft er vaak niet veel over. :(

Check deze site van de grootste naturel BB bond eens:



En bedenk dan dat deze mannen echt de wereldtop zijn, en dus over die freak genetics beschikken.

Vergeet er niet bij te vermelden dat natty organisaties een complete grap zijn. Korte esters en bam je passed de tests.

Ziet dit er natty uit....???

1600255159857.png


Doping wordt in elke sport gebruikt, zowel op amateur of prof-niveau. IMO bestaat natural bodybuilding niet
 
Denk dat 100 kg op 12% niet echt haalbaar is op 1.80, Maybe wel op 1.85
 
Japio Er staat een hall of shame op de pagina, Waarschijnlijk doelt die daar op.
 
Back
Naar boven