XXL Nutrition

Wesley’s road to buffel (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom denigrerend naar deze mensen? Jaloezie of afgunst? Kun jij het beter?
Omdat hij een beter fysiek heeft. Plus zijn bloated voorbeeld, die ene vent die de 40 niet gaat halen, is veel sterker, gespierder en meer aesthetic
 
Vergeet er niet bij te vermelden dat natty organisaties een complete grap zijn. Korte esters en bam je passed de tests.

Ziet dit er natty uit....???

Doping wordt in elke sport gebruikt, zowel op amateur of prof-niveau. IMO bestaat natural bodybuilding niet
Helemaal mee eens. Ik heb ook sterk mijn twijfel hierbij.

Toevallig ken ik een deelnemer in de Masters categorie, Imro Beuk.

1600255691549.png


Ik geloof dat dit naturel is.

Dit is naturel hoog niveau..
Maar bovenstaande foto's zijn wat veel mensen verwachten dat naturel haalbaar is.
 
Helemaal mee eens. Ik heb ook sterk mijn twijfel hierbij.

Toevallig ken ik een deelnemer in de Masters categorie, Imro Beuk.

Bekijk bijlage 503867

Ik geloof dat dit naturel is.

Dit is naturel hoog niveau..
Maar bovenstaande foto's zijn wat veel mensen verwachten dat naturel haalbaar is.

Dit wil ik ook nog wel geloven. Hij is niet extreem groot, de combinatie massa + shredz is natty extreem moeilijk tot niet haalbaar. Op 1.80-1.85 100kg stageweight halen in goeie conditie kan natty niet imo
 
Helemaal mee eens. Ik heb ook sterk mijn twijfel hierbij.

Toevallig ken ik een deelnemer in de Masters categorie, Imro Beuk.

Bekijk bijlage 503867

Ik geloof dat dit naturel is.

Dit is naturel hoog niveau..
Maar bovenstaande foto's zijn wat veel mensen verwachten dat naturel haalbaar is.
Dit is sowieso naturel.
 
Helemaal mee eens. Ik heb ook sterk mijn twijfel hierbij.

Toevallig ken ik een deelnemer in de Masters categorie, Imro Beuk.

Bekijk bijlage 503867

Ik geloof dat dit naturel is.

Dit is naturel hoog niveau..
Maar bovenstaande foto's zijn wat veel mensen verwachten dat naturel haalbaar is.

Een bekende van mij is ook naturel en doet mee aan wedstrijden in deze klasse. Tijdens wedstrijden heeft hij al van verschillende "naturel" atleten gewonnen. Hij gaf aan dat er veel gebruikers zijn tijdens naturel wedstrijden. Zielig...
 
Dit is sowieso naturel.
En een realistisch beeld van wat dus naturel haalbaar is. Ik kan Wesley goed begrijpen dat hij AAS overweegt. Hij heeft laten zien dat hij de discipline, het doorzettingsvermogen en de genen heeft om veel uit AAS te kunnen halen. De vraag blijft natuurlijk wel wanneer begin je.
 
Ik wou dat ik natty zulke gyno kon ontwikkelen :(
D4E9FE56-849C-4B81-918C-153DD48EB0B1.png
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
En een realistisch beeld van wat dus naturel haalbaar is. Ik kan Wesley goed begrijpen dat hij AAS overweegt. Hij heeft laten zien dat hij de discipline, het doorzettingsvermogen en de genen heeft om veel uit AAS te kunnen halen. De vraag blijft natuurlijk wel wanneer begin je.
Al moet ik zeggen ik vind zo droog voor een naturel helemaal niks. 12% zal in mijn ogen perfect wezen. Desalniettemin veel respect voor die jongens die op het podium staan!
 
Het is namelijk zo dat tijdens de kuur ik verwacht nul last te hebben maar na je kuur als je natuurlijke test flink dipt kan dit best een probleem vormen lijkt me. Er is immers een directe link tussen te lage test en depressies e.d.
Niet alleen te lage test is een issue. Allerlei interactie tussen testosteron niveau en dopamine ed. Ken er die on zelfs bovennatuurlijk sociaal positief en assertief worden, soort manisch, wat ook gevaarlijk is.

Ook haantjesgedrag en 0 geduld voor alledaagse irritaties. Anderen uitdagen bij feestjes/uitgaan als ze aangestoten worden, confrontaties aangaan (zeker met autoriteit), ongenuanceerde kwetsende 'waarheid' zeggen, ruzies met vrienden, dingen stuk slaan. Bedenk je slechtste humeur x10 en dat ten koste van alles durven uiten zeker als iemand je er een reden voor geeft door je te benadelen.

En ja dan off een zeer duistere depri dip. Ten koste van relaties en werk.

Ken er ook waar je het nauwelijks aan merkt of ie on/off is. Heeft zich een keer zonder hcg een paar weken wat minder gevoelt maar zegt met hcg erbij nergens last van te hebben.

Roll of the dice?
 
Niet alleen te lage test is een issue. Allerlei interactie tussen testosteron niveau en dopamine ed. Ken er die on zelfs bovennatuurlijk sociaal positief en assertief worden, soort manisch, wat ook gevaarlijk is.

Ook haantjesgedrag en 0 geduld voor alledaagse irritaties. Anderen uitdagen bij feestjes/uitgaan als ze aangestoten worden, confrontaties aangaan (zeker met autoriteit), ongenuanceerde kwetsende 'waarheid' zeggen, ruzies met vrienden, dingen stuk slaan. Bedenk je slechtste humeur x10 en dat ten koste van alles durven uiten zeker als iemand je er een reden voor geeft door je te benadelen.

En ja dan off een zeer duistere depri dip. Ten koste van relaties en werk.

Ken er ook waar je het nauwelijks aan merkt of ie on/off is. Heeft zich een keer zonder hcg een paar weken wat minder gevoelt maar zegt met hcg erbij nergens last van te hebben.

Roll of the dice?
Dit soort uiteenlopende ervaringen (zo hoor ik ze ook erg verschillend) maken juist die drempel zo enorm voor mij :p
 
Dit soort uiteenlopende ervaringen (zo hoor ik ze ook erg verschillend) maken juist die drempel zo enorm voor mij :p
Bij twijfel nog even wachten. Beginnen kan altijd, stoppen is een ander verhaal. :D
 
Dit soort uiteenlopende ervaringen (zo hoor ik ze ook erg verschillend) maken juist die drempel zo enorm voor mij :p
Ik snap je punt. En ik herken mezelf ook in dingen wat jij zegt, ook omdat ik al wat jaren naturel train, en langzamerhand tegen het limiet aan ga zitten. Toch blijft het verleidelijk om te gaan kuren. Mijn voornamelijke reden om het tot nu toe nog niet gedaan te hebben is, zal je nog op het zelfde niveau kunnen trainen voordat je ooit kuurde, zodra je weer stopt met kuren. Ik heb namelijk een hekel om afhankelijk te zijn van middelen.
 
Ik snap je punt. En ik herken mezelf ook in dingen wat jij zegt, ook omdat ik al wat jaren naturel train, en langzamerhand tegen het limiet aan ga zitten. Toch blijft het verleidelijk om te gaan kuren. Mijn voornamelijke reden om het tot nu toe nog niet gedaan te hebben is, zal je nog op het zelfde niveau kunnen trainen voordat je ooit kuurde, zodra je weer stopt met kuren. Ik heb namelijk een hekel om afhankelijk te zijn van middelen.
Denk dat onder je huidige niveau zakken nagenoeg onmogelijk is.
 
Denk dat onder je huidige niveau zakken nagenoeg onmogelijk is.
Geen idee. Als je test waardes niet meer zo hoog komen als voorheen d.m.v kuren. Lijkt het me ook dat je dat niveau niet meer zal behalen.
 
Moet wel zeggen door alles wat ik lees overweeg ik serieus om gewoon aan een lage dosis test te gaan (denk aan 125 / w) en niet off te komen maar ook niet perse te blasten. Kan nauwelijks gezondheidsgevolgen vinden van een lichte test cycle over een erg lange termijn. Blasten kan dan altijd nog.
 
Moet wel zeggen door alles wat ik lees overweeg ik serieus om gewoon aan een lage dosis test te gaan (denk aan 125 / w) en niet off te komen maar ook niet perse te blasten. Kan nauwelijks gezondheidsgevolgen vinden van een lichte test cycle over een erg lange termijn. Blasten kan dan altijd nog.
Je legt alsnog je eigen productie plat. Ongeacht de hoeveel je gebruikt.
 
Dan ga je dus je eigen testproductie platleggen als gezonde 23-jarige voor een dosis waarmee je iets boven de referentiewaarden komt te zitten?
 
Moet wel zeggen door alles wat ik lees overweeg ik serieus om gewoon aan een lage dosis test te gaan (denk aan 125 / w) en niet off te komen maar ook niet perse te blasten. Kan nauwelijks gezondheidsgevolgen vinden van een lichte test cycle over een erg lange termijn. Blasten kan dan altijd nog.
Dit zou ik dan weer niet doen. Als je aan de rest gaat, ga dan ook gewoon echt kuren. TRT dosis is nergens voor nodig en dan ben je uiteindelijk nog steeds fucked met off gaan.
 
Back
Naar boven