AndroidHealthClinic

Cut naar 8% lichaamsvet en kracht log MARKP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

16-9-2020 met een maat getraind, weer een deadlift pr!
Deadlift 190 kg x 5
Weighted Chinup Neutral Grip 20 kg x 4, 3, dropset BW
DB Rows
Hammer Curls
 
Ik denk dat 240 er nu wel in zit.
Toen ik 220 kon deadliften zat ik op 160 kg x 5. Ik ben beter in 1rm dan in reps komt door mn spiertype denk ik. Meer fast twitch
 
Waarom probeer je het niet ? Ipv denken? 💪🏻 Zet hem op !
 
Ik denk dat 240 er nu wel in zit.
Toen ik 220 kon deadliften zat ik op 160 kg x 5. Ik ben beter in 1rm dan in reps komt door mn spiertype denk ik. Meer fast twitch

O dat is een flink verschil. Toen ik een paar jaar terug nog deed deadliften zat ik op een gegeven moment 5x180 maar kreeg de 200 niet van de grond:treuren:
 
O dat is een flink verschil. Toen ik een paar jaar terug nog deed deadliften zat ik op een gegeven moment 5x180 maar kreeg de 200 niet van de grond:treuren:
Ik denk dat het ligt aan fast twitch/slow twitch muscle fibers. Of iets met hoger dopamine had ik ook op t-nation gelezen.
Maarja je moet niet alles geloven wat op t-nation staat die idioot Joel Seedman post daar ook en die zegt dat je tot de 90 graden moet squatten :D
 
16-9-2020
2070 kcal 120 gram eiwit
mischien eet ik nog een appel of 2
 
Ik ga kwark en sardientjes de basis van mijn dieet maken. Mijn strategie is smorgens eet ik kwark + sardientjes(720 kcal), dan avondeten (500-800 kcal) en dan vul ik de calorieen die ik overheb met fruit
Ik ben benieuwd hoe lang je het kwark-en-sardientjes ontbijt volhoudt. Bevat ook nul vezels. Ik zou dan brood/havermout o.i.d. wel gaan missen. Klopt het dat je helemaal geen graanproducten meer eet?
 
Traps zijn gegroeid
Screenshot_20200916-211922_Video Player.jpg
 
Het is 00:03 en ik ga push day doen
 
Back
Naar boven