AndroidHealthClinic

Grote jongen worden

Bezoekers in dit topic

sinds wanneer zijn er regels hoeveel mg een 'cruise' is?
 
Ik cruise op 300...

Tijdens blast ook mee gespeeld, soms eod, soms ed, soms 2 dagen niet. Dosis was 20 mg. Momenteel al een dag of 4 niets genomen, neem het pas weer zodra ik merk dat ik weer last krijg.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Je moet cruisen voor bodybuilding doeleinden en TRT voor oude mannen met slappe pikjes niet door elkaar halen he maat
 
sinds wanneer zijn er regels hoeveel mg een 'cruise' is?
Die zijn er niet, afhankelijk van het fysiek van de kuurder vind ik. Ik kan mijn massa prima behouden met trt dosering denk ik.

Je moet cruisen voor bodybuilding doeleinden en TRT voor oude mannen met slappe pikjes niet door elkaar halen he maat
Ik moet helemaal niks
 
Ah de goeie ouwe cruise dosering discussie
 
Ik cruise op 300...

Tijdens blast ook mee gespeeld, soms eod, soms ed, soms 2 dagen niet. Dosis was 20 mg. Momenteel al een dag of 4 niets genomen, neem het pas weer zodra ik merk dat ik weer last krijg.
Werkt het zo snel dan?

Ik dacht dat het bij roa eerst even erger werd en pas daarna zijn werk deed, ze geven mensen met flinke acne ook best flinke dosissen voor 6 maand of langer
 
Werkt het zo snel dan?

Ik dacht dat het bij roa eerst even erger werd en pas daarna zijn werk deed, ze geven mensen met flinke acne ook best flinke dosissen voor 6 maand of langer

Bij mij wel.
 
Inmiddels drie weken aan het cutten, afgelopen weekend was niet best. een weekje voor niks gedieet dus. Gewicht is nu +/- 89kg, ga nog 4 weken cutten en dan wordt het wel weer tijd om wat massa aan te zetten.

Deadlifts en squats was ik weer mee begonnen maar vind m’n heup nog niet fijn. Blijf gewoon wat aankloten wat training betreft. Bulk zal wss nsuns 4 dagen worden.

Rug is ook helemaal schoon op wat lichte littekens na dus dat is ook mooi. Thank God for Roa

 
Laatst bewerkt:
Kwam erachter dat vorige week mijn one year roid anniversary was, mooi moment om begin en huidig eens naast elkaar te leggen

84kg vs 90kg


M’n ruggengraat is wel volledig verdwenen, laatste weken van deze cut even serieus knallen nog.
 
Laatst bewerkt:
Links 84 :p
Nee goede progress man, netjes. Mis wel de benen
 
Niet off gaan na m’n eerste kuur of iig die periode daarna serieuzer qua voeding/festivals etc. Vanaf het begin 2p/w injecteren, VP niet zo hoog op laten lopen, trainen met een volgens een schema, niet te hard van stapel lopen en m’n lichaam ook tijd gunnen om te herstellen

Belangrijkste is om m’n discipline qua voeding weer volledig terug te krijgen die ik had voordat ik begon
 
Niet off gaan na m’n eerste kuur of iig die periode daarna serieuzer qua voeding/festivals etc. Vanaf het begin 2p/w injecteren, VP niet zo hoog op laten lopen, trainen met een volgens een schema, niet te hard van stapel lopen en m’n lichaam ook tijd gunnen om te herstellen

Belangrijkste is om m’n discipline qua voeding weer volledig terug te krijgen die ik had voordat ik begon

Nou het is iig goed dat je zelfreflectie hebt en dingen voortaan anders wil aanpakken. Ik heb onderhand ook al een hele waslijst aan fouten begaan. Maarja... hoort er ook een beetje bij
 
Niet off gaan na m’n eerste kuur of iig die periode daarna serieuzer qua voeding/festivals etc. Vanaf het begin 2p/w injecteren, VP niet zo hoog op laten lopen, trainen met een volgens een schema, niet te hard van stapel lopen en m’n lichaam ook tijd gunnen om te herstellen

Belangrijkste is om m’n discipline qua voeding weer volledig terug te krijgen die ik had voordat ik begon
Die fouten maak ik na 10j nog :)
zolang het maar leuk blijft....
 
Hoe gaat ie hier? Nog aan het cutten?
 
Back
Naar boven