XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sinds gisteren kort haar, no ragrets so far en veel positieve reacties.
    Mannen horen ook geen fucking ''''''man''''''bun te hebben. Wat een nichterige zooi is dat zeg.
     
    Mannen horen ook geen fucking ''''''man''''''bun te hebben. Wat een nichterige zooi is dat zeg.

    Snap ik wel als je zo twijfeld over je sexualiteit als jij.

    Ik heb daar nooit twijfels over gehad dus ook geen isseus met lang haar of een manbun.
     
    Snap ik wel als je zo twijfeld over je sexualiteit als jij.

    Ik heb daar nooit twijfels over gehad dus ook geen isseus met lang haar of een manbun.
    Als dat het geval was geweest dan had jij daar sowieso geen invloed op gehad. Zelf niet met je pony tail.

    Je weet het mooi te verbloemen, maar jij weet net zo goed als je dat deed in de hoop meer aandacht te krijgen schaapje.

    Omdat het toevallig aantrekkelijk wordt beschouwd omdat een of ander model dat heeft wilt niet dat niet zeggen dat dat bij jou hetzelfde geval is:roflol:
     
    Als dat het geval was geweest dan had jij daar sowieso geen invloed op gehad. Zelf niet met je pony tail.

    Je weet het mooi te verbloemen, maar jij weet net zo goed als je dat deed in de hoop meer aandacht te krijgen schaapje.

    Omdat het toevallig aantrekkelijk wordt beschouwd omdat een of ander model dat heeft wilt niet dat niet zeggen dat dat bij jou hetzelfde geval is:roflol:

    Ik zeg ook niet dat ik daar invloed op zou moeten hebben, maar ik vind jou zo enorm offensief(op een hele kinderachtige manier) tegen alles wat niet maximaal stereotype 'chad' is dat je gewoon enorm onzeker over komt.

    Ik deed het omdat het zo lang was geworden dat het kon, probeerde het en vond het leuk.
    Ik had trouwens gewoon een vaste relatie in die tijd

    Je doet echt alsof mijn langere haar een persoonlijke aanval was op de mannelijkeheid van alle hetero mannen en dus ook jezelf :roflol:

    Not a good look bro.
     
    Ik zeg ook niet dat ik daar invloed op zou moeten hebben, maar ik vind jou zo enorm offensief(op een hele kinderachtige manier) tegen alles wat niet maximaal stereotype 'chad' is dat je gewoon enorm onzeker over komt.

    Ik deed het omdat het zo lang was geworden dat het kon, probeerde het en vond het leuk.
    Ik had trouwens gewoon een vaste relatie in die tijd

    Je doet echt alsof mijn langere haar een persoonlijke aanval was op de mannelijkeheid van alle hetero mannen en dus ook jezelf :roflol:

    Not a good look bro.
    Ik zeg wat ik denk inderdaad. Dat dat niet bij iedereen in de smaak valt doet mij vrij weinig. Ik ben geen people pleaser.

    Best wel ironisch om iemand onzeker te noemen als je jezelf zo defensief opstelt. Dat is in mijn optiek juist een eigenschap van een onzeker iemand.

    Als jij echt zo zeker was zoals je probeert over te komen dan gaf je geen fuck om mijn mening en doe je gewoon wat jij wilt/denkt.

    Zag jij dat als een aanval dan?
     
    Je bent wel een ladies pleaser hoop ik? :p
     
    Je doet echt alsof mijn langere haar een persoonlijke aanval was op de mannelijkeheid van alle hetero mannen en dus ook jezelf :roflol:
    Je kan het ook laten varen joh, mijn haarlijn kwam ook aan bod, lekker boeiend, om de week gaat het scheermesje er toch over heen :p :p
     
    Ben het wel gedeeltelijk met Thomas eens, wat jij van binnen voelt is hij niet verantwoordelijk voor. Zijn jouw emoties. Qua communicatie kan ik echter wel begrijpen dat zijn comments antipathiek overkomen.
     
    To be fair noemt th0maz wel de droeftoeters en selfrighteous losers bij naam. Snap de frustratie wel als je daarmee geconfronteerd wordt, zeker openbaar, maar het ligt dan niet zozeer aan wat hij zegt.
     
    • Like
    Waarderingen: Saus
    Wat ik me nu wel afvraag th0maz , heb je ook zo'n uitgesproken mening over vrouwen met erg kort of gemillimeterd haar?
     
    Back
    Naar boven