XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het houdt niet op, niet vanzelf...
     
    Ben het wel gedeeltelijk met Thomas eens, wat jij van binnen voelt is hij niet verantwoordelijk voor. Zijn jouw emoties. Qua communicatie kan ik echter wel begrijpen dat zijn comments antipathiek overkomen.

    Ben je het met hem eens dat 'mannen geen fucking manbun moeten hebben' omdat dat 'nichterig is'
    Of ben je het met hem eens dat hij moet kunnen zeggen wat hij vind.

    Ik ben er helemaal mee eens dat hij moet kunnen zeggen wat hij vind, alleen als je op die manier dingen zegt kan je wel een reactie verwachten.
    Ik zeg wat ik denk inderdaad. Dat dat niet bij iedereen in de smaak valt doet mij vrij weinig. Ik ben geen people pleaser.

    Best wel ironisch om iemand onzeker te noemen als je jezelf zo defensief opstelt. Dat is in mijn optiek juist een eigenschap van een onzeker iemand.

    Als jij echt zo zeker was zoals je probeert over te komen dan gaf je geen fuck om mijn mening en doe je gewoon wat jij wilt/denkt.

    Zag jij dat als een aanval dan?

    Zoals ik zei, dat eerste moet je ook vooral doen.
    Een van de belangrijkste vrijheden die we hebben en die moet ook op het internet bewaard blijven.
    Maar natuurlijk kan je een reactie verwachten als je dat op jouw manier doet.

    Ik ben ook zeker niet vrij van onzekerheden, nooit gezegd ook. Niemand is dat echt(zeker hier niet), en als je dat wel bent heb je een tekort aan zelfinzicht denk ik.

    Je hebt me al eerder persoonlijk aangevallen op dit onderwerp dus dan is het logisch dat ik jouw post ook wel opvat als tenminste deels naar mij gericht.

    Jouw mening is voor mij ook niet van waarde maar dat betekend niet dat ik niks vind van jouw uitspraken.
     
    20200919_031947.jpg
     
    Heb hem nog nooit iets simpwaardigs zien posten :dunno:
    Doe ik alleen voor jou toch(stiekem).

    Wat ik me nu wel afvraag th0maz , heb je ook zo'n uitgesproken mening over vrouwen met erg kort of gemillimeterd haar?
    Want? Moet ik daar dan zogenaamd bang voor zijn en niet mijn mening over uitspreken? Met kort haar kan ik ook wel gebruiken, maak je maar geen zorgen kind.

    En kom nou niet de held uithangen met je schijnheilig gedoe, want als we hebben over afbranden/kritiek hebben en mensen in hokjes plaatsen dan zijn het wel de meeste vrouwen wel die daar niet vies van zijn.


    Ben je het met hem eens dat 'mannen geen fucking manbun moeten hebben' omdat dat 'nichterig is'
    Of ben je het met hem eens dat hij moet kunnen zeggen wat hij vind.

    Ik ben er helemaal mee eens dat hij moet kunnen zeggen wat hij vind, alleen als je op die manier dingen zegt kan je wel een reactie verwachten.


    Zoals ik zei, dat eerste moet je ook vooral doen.
    Een van de belangrijkste vrijheden die we hebben en die moet ook op het internet bewaard blijven.
    Maar natuurlijk kan je een reactie verwachten als je dat op jouw manier doet.

    Ik ben ook zeker niet vrij van onzekerheden, nooit gezegd ook. Niemand is dat echt(zeker hier niet), en als je dat wel bent heb je een tekort aan zelfinzicht denk ik.

    Je hebt me al eerder persoonlijk aangevallen op dit onderwerp dus dan is het logisch dat ik jouw post ook wel opvat als tenminste deels naar mij gericht.

    Jouw mening is voor mij ook niet van waarde maar dat betekend niet dat ik niks vind van jouw uitspraken.
    Ik vind het alleen maar leuk om reacties te zien. Streelt alleen maar mijn ego. Wat dan vervolgens weer goed is voor mijn onzekerheid. Hoe meer aandacht hoe beter. I love it.

    Heb je helemaal gelijk in en daarom zal ik er ook niet voor uitwijken. Ik vind ''''man''''buns fucking GAY!!!!! En ik zal elke fuckboy hier erop aanspreken.

    Je maakt anders wel veel woorden vuil aan iets dat niet van waarde is. :thinking:
     
    Ik vroeg het me echt gewoon af :roflol: . Al die andere blala is totaal overbodig en naast de kwestie. Ik maak me geen zorgen, was pure nieuwsgierigheid omdat je zo een uitgesproken mening hebt over de man bun.
     
    Ik vroeg het me echt gewoon af :roflol: . Al die andere blala is totaal overbodig en naast de kwestie. Ik maak me geen zorgen, was pure nieuwsgierigheid omdat je zo een uitgesproken mening hebt over de man bun.
    Geloof je het zelf? :roflol:

    Hoe is dat relevant aan deze context? Of wil je ook meteen weten of ik een uitgesproken mening heb over mijn gemillimeterde kont haren
     
    Geloof je het zelf? :roflol:

    Hoe is dat relevant aan deze context? Of wil je ook meteen weten of ik een uitgesproken mening heb over mijn gemillimeterde kont haren

    Omdat het om hetzelfde gaat, maar bij het andere geslacht. Je associeert lang haar bij een man met homoseksualiteit, dus vroeg ik me af of je dat ook doet met kort haar bij vrouwen.
    Ach, laat maar. Volgens mij kan je hersencel geen logische verbanden leggen.
     
    Back
    Naar boven