MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • @Potentie
    Wellicht kunnen die paar mensen die achter hun toetsenbordjes vandaan durven te komen het er vandaag irl overhebben op de meet.
     
    @Potentie
    Wellicht kunnen die paar mensen die achter hun toetsenbordjes vandaan durven te komen het er vandaag irl overhebben op de meet.

    Echt jammer dat ik er niet bij kan zijn...
     
    Omdat het om hetzelfde gaat, maar bij het andere geslacht. Je associeert lang haar bij een man met homoseksualiteit, dus vroeg ik me af of je dat ook doet met kort haar bij vrouwen.
    Ach, laat maar. Volgens mij kan je hersencel geen logische verbanden leggen.
    Sure thing. We zijn hier aan het rellen en jij komt ineens met een hele toevallige random vraag :thinking: :roflol: . Zomaar gewoon even tussendoor, totaal niet passief agressief bedoeld.

    Gelukkig heb ik maar één hersencel nodig om met anorexia patiënten zoals jou te communiceren, dus dat komt net goed uit.
     
    Sure thing. We zijn hier aan het rellen en jij komt ineens met een hele toevallige random vraag :thinking: :roflol: . Zomaar gewoon even tussendoor, totaal niet passief agressief bedoeld.

    Gelukkig heb ik maar één hersencel nodig om met anorexia patiënten zoals jou te communiceren, dus dat komt net goed uit.

    Neem aan dat je er ook niet meer hebt?
     
    Ik kan moeilijk geloven dat th0maz zichzelf niet irritant vindt :dunno:
    Dan ben ik liever irritant dan schijnheilig. Ik weet niet of je het is opgevallen, maar mensen lopen hier elkaar constant te bashen. Gaat het niet om te strakke broeken dan wel pussy gewichten whatever. Dus doe nou niet alsof ik hier de boeman ben.

    Misschien moeten sommigen van jullie het allemaal niet so serieus nemen.

    Neem aan dat je er ook niet meer hebt?
    Dat wordt schijnbaar beweert door een gefrustreerd persoon die dacht even de held uit te komen hangen :roflol:
     
    5% Whatever it takes bb


    Wellicht kan ik je wel paar lesjes geven. Dan gaat het nog keer wat worden met dat uitgescheten blubber lichaam van je.
    Alleen als jouw leermeester Narcissus himself is geweest.
     
    deze relletjes maken mijn dag pas goed

    eerlijk is eerlijk deze relletjes en sensatie zijn heerlijk en elke community heeft een relnicht als th0maz nodig

    niet zo serieus allemaal het is internet
     
    deze relletjes maken mijn dag pas goed

    eerlijk is eerlijk deze relletjes en sensatie zijn heerlijk en elke community heeft een relnicht als th0maz nodig

    niet zo serieus allemaal het is internet
    Precies, zonder forumnicht is het niets hier.

    inb4: anderen die die rol claimen.
     
    Ik weet niet of je het is opgevallen, maar mensen lopen hier elkaar constant te bashen. Gaat het niet om te strakke broeken dan wel pussy gewichten whatever.
    True. Verschil zit hem denk ik vooral in de analyses die je er aan hangt. Want of je nu goed of fout zit, je maakt het daarmee meer persoonlijk dan dat nodig is.
     
    Dan ben ik liever irritant dan schijnheilig. Ik weet niet of je het is opgevallen, maar mensen lopen hier elkaar constant te bashen. Gaat het niet om te strakke broeken dan wel pussy gewichten whatever. Dus doe nou niet alsof ik hier de boeman ben.

    Misschien moeten sommigen van jullie het allemaal niet so serieus nemen.


    Dat wordt schijnbaar beweert door een gefrustreerd persoon die dacht even de held uit te komen hangen :roflol:
    Je speelt je rol met verve :heart:
     
    True. Verschil zit hem denk ik vooral in de analyses die je er aan hangt. Want of je nu goed of fout zit, je maakt het daarmee meer persoonlijk dan dat nodig is.
    Ik denk eerder dat mensen zoals jij het persoonlijk maken door te gaan white knighten.

    Als iemand kritiek heeft op whatever ik voor kleding draag of kapsel ik heb, dan zou ik het alleen nog maar erger maken. Ik voel me niet geroepen om mijzelf te verantwoorden wat ik wil dragen of hoe ik eruit zie. Als jij zeker bent dat dat kapsel of kledingstuk dat jij mooi vindt goed bij jou staat, dan kan niemand daar toch verandering in brengen lijkt mij.
     
    Ik denk eerder dat mensen zoals jij het persoonlijk maken door te gaan white knighten.

    Als iemand kritiek heeft op whatever ik voor kleding draag of kapsel ik heb, dan zou ik het alleen nog maar erger maken. Ik voel me niet geroepen om mijzelf te verantwoorden wat ik wil dragen of hoe ik eruit zie. Als jij zeker bent dat dat kapsel of kledingstuk dat jij mooi vindt goed bij jou staat, dan kan niemand daar toch verandering in brengen lijkt mij.

    Wij zijn het ook wel met je eens, maar het lijkt soms als of het jezelf aan het overtuigen bent, zo zwaar zet je het aan. Misschien moet je jezelf ook nog wel ontdekken, als man. Maar we zijn het dus eens, de boodschap is goed, de toon iets te ' vals'.
     
    Back
    Naar boven