MuscleMeat

Dianabol en test goede combi? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou ook gewoon op de 40mg/d gaan zitten, kracht toename zul je met winstrol ook bewerkstelligen. Wanneer de bloat niet al te veel is van je kuur doet winstrol echt wonderen, het trekt het vocht vanonder de huid weg en geeft je een strakkere look.

Top zal ik doen. Nog tips voor mn trainingsschema? (Staat boven jou bericht)
 
Trainingsschema maakt niet extreem veel uit zolang je intensiteit klopt en zorgt dat je progressie maakt in de lifts. Ik zelf zou orals weg laten, maar ieder z'n keus.
 
Ik zou ook eerder de orals eruit laten en een beetje meer test zetten als het puur voor massa is.
Met dianabol en turinabol geen persoonlijke ervaring, winstrol vond ik weinig meerwaarde hebben in mijn kuren.
 
Ik denk dat dit het uiteindelijk gaat worden dan:
Week 1t/m16 500mg testE per week
Week 1t/m4 40mg dianabol per dag
Week 12t/m16 40mg winstrol per dag

Door de dianabol en test zal ik waarschijnlijk best wat vocht vasthouden. Maar vanaf week 12 door de winstrol zal dat afnemen en droger eindigen na de kuur. Hoeveel gr eiwitten raden jullie aan?
Stats staan bij 1e bericht
 
Ik denk dat dit het uiteindelijk gaat worden dan:
Week 1t/m16 500mg testE per week
Week 1t/m4 40mg dianabol per dag
Week 12t/m16 40mg winstrol per dag

Door de dianabol en test zal ik waarschijnlijk best wat vocht vasthouden. Maar vanaf week 12 door de winstrol zal dat afnemen en droger eindigen na de kuur. Hoeveel gr eiwitten raden jullie aan?
Stats staan bij 1e bericht
Leuk kuurtje, ben benieuwd. Maak een log aan kerel en houd ons op de hoogte. Laat ook even weten wat Wes te melden heeft 😉 Succes man!
 
Turinabol is toch de nieuwere en 'veiligere' versie van dianabol? Met minder bijwerkingen zoals waterretentie ect. Ik lees alleen veel dat het n
iet echt veel massa opbouwt, zeker vergeleken met dianabol
Zo moet je het eigenlijk niet bekijken. Alle AAS waren ook bedoeld als betere versies van testosteron, en toch blijft iedereen bij testosteron als basis.

Ik zou lekker test only doen en niet zo zeiken.
 
Cutten doe je dmv voeding. Winstrol maakt je niet droog. Als ik jou was zou ik een coach in vertrouwen nemen.
 
Cutten doe je dmv voeding. Winstrol maakt je niet droog. Als ik jou was zou ik een coach in vertrouwen nemen.
Met droog bedoel ik die vocht die ik met de dianabol het gekregen weg krijgen, niet vetpercentage naar beneden werken. Ik snap best dat je met winstrol geen vet verliest
 
Zo moet je het eigenlijk niet bekijken. Alle AAS waren ook bedoeld als betere versies van testosteron, en toch blijft iedereen bij testosteron als basis.

Ik zou lekker test only doen en niet zo zeiken.
Ik ben even dat zeiken aan het zoeken, kan het helaas niet vinden.
 
Ik ben even dat zeiken aan het zoeken, kan het helaas niet vinden.
Hij wilt geen vocht maar wel perse dianabol en zoveel mogelijk massa. Dat is tegenstrijdig. Zoals je zelf al zei, als je zoveel mogelijk massa wilt dan moet je vocht niet alleen accepteren maar embracen.

TS wilt zoveel mogelijk massa?
Test, deca, anadrol. Opgelost.

Wil je geen vocht dan neem je geen dianabol.

Neem dan low test high bold, of low test high primo. Maar nee, dat levert niet genoeg kilo's op natuurlijk. Dat is te min.
 
Hij wilt geen vocht maar wel perse dianabol en zoveel mogelijk massa. Dat is tegenstrijdig. Zoals je zelf al zei, als je zoveel mogelijk massa wilt dan moet je vocht niet alleen accepteren maar embracen.

TS wilt zoveel mogelijk massa?
Test, deca, anadrol. Opgelost.

Wil je geen vocht dan neem je geen dianabol.

Neem dan low test high bold, of low test high primo. Maar nee, dat levert niet genoeg kilo's op natuurlijk. Dat is te min.
Hij accepteert eventuele bloat maar wil dat trachten te minimaliseren aan het eind van de kuur. Geen verkeerde gedachte. Van test only wat jij adviseerde krijg je ook vocht, enkel raak je het niet kwijt daar je er niets voor neemt. Echter noem ik de algehele info die hij vraagt nog steeds geen zeiken.
 
Omdat het beide erg veel vocht vasthoudt namelijk. En over de arimidex: heb op dit moment nog een klein beetje gyno (overgehouden van puberteit) dus de arimidex houd ik ivm voorkomen erger te worden
nolvadex preventief misschien zelfs 30mg per dag, daarnaast pharmaceutical grade halen.
 
Met droog bedoel ik die vocht die ik met de dianabol het gekregen weg krijgen, niet vetpercentage naar beneden werken. Ik snap best dat je met winstrol geen vet verliest

?
 
Back
Naar boven