MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • In dit geval denk ik dat ze meer en harder hadden moeten slaan. En schoppen.
    Ik denk dat jij hier degene bent die kwa IQ achteruit gesteld is. Je kon het broertje van Tommie zijn maar je bent zeker z'n kontlikker.
     
    Ik denk dat jij hier degene bent die kwa IQ achteruit gesteld is. Je kon het broertje van Tommie zijn maar je bent zeker z'n kontlikker.
    Als je zulke domme opmerkingen maakt kun je een achterlijk antwoord verwachten :hello:
     
    Mijn ouders waren niet rijk, maar wel oké. Dit is ook de reden dat ik nu redelijk goed terecht ben gekomen.

    Ben opgegroeid in een matige wijk waar veel mis ging. Tenminste: als ik met klasgenootjes van de basisschool moet tellen kan ik beter beginnen met wie er niet in de gevangenis heeft gezeten.

    Ikzelf vind het als kind best oké, als je sterk genoeg bent en een beetje leert vechten is het wel te doen. Het was wel vaak oorlog met de Marokkaantjes of Een familie Turken. Maar uiteindelijk wist iedereen hoe het er voor stond en was ik in de binnenstad veilig omdat ik al het tuig kende en mee gevochten had 😆. En dan kende je elkaar toch een soort van. Dus op de kermis kon ik gewoon rondlopen zonder gezeik. Best bijzonder.

    Can confirm.

    Ben je bekend met de honk in Kuyperwijk?
     
    Als je zulke domme opmerkingen maakt kun je een achterlijk antwoord verwachten :hello:
    Ik ben realistisch, jij bent haatdragend. Jij kan waarschijnlijk geen goede discussie aan en moet daarom een extreem harde opmerking maken, nergens voor nodig.
     
    Ik ben realistisch, jij bent haatdragend. Jij kan waarschijnlijk geen goede discussie aan en moet daarom een extreem harde opmerking maken, nergens voor nodig.
    Ga nog eens lezen, en kom dan je excuses aanbieden.

    Als jij anderen woorden in de mond legt moet je niet raar opkijken als je dat gezegd krijgt.

    Maargoed, een hint: heb ik ergens gezegd dat jouw ouders het fout hebben gedaan?
     
    Can confirm.

    Ben je bekend met de honk in Kuyperwijk?
    De foreestweg, jawel. Kwam er niet vaak. Wel die in het rode dorp.

    Ik ging wel eens voetballen in de kooi bij de Chopin. Als ze je daar niet kenden was dat geen leuke plek.
     
    Ga nog eens lezen, en kom dan je excuses aanbieden.

    Als jij anderen woorden in de mond legt moet je niet raar opkijken als je dat gezegd krijgt.

    Maargoed, een hint: heb ik ergens gezegd dat jouw ouders het fout hebben gedaan?
    Excuses aan jou? Dream on!
     
    De foreestweg, jawel. Kwam er niet vaak. Wel die in het rode dorp.

    Ik ging wel eens voetballen in de kooi bij de Chopin. Als ze je daar niet kenden was dat geen leuke plek.

    Ook meegekregen dat ze die in de fik hadden gezet?
     
    Ook meegekregen dat ze die in de fik hadden gezet?
    Dat honk? Weet het niet meer. Ongetwijfeld wist ik het. Vast met oud en nieuw ofzo. Ik had later wel een maatje wonen in die flat daaro. Maar toen waren we al wat ouder.
     
    Dat honk? Weet het niet meer. Ongetwijfeld wist ik het. Vast met oud en nieuw ofzo. Ik had later wel een maatje wonen in die flat daaro. Maar toen waren we al wat ouder.

    Dat hadden mijn broer en neef destijds gedaan. Denk dat je best wel wat mensen kent die ik ook ken als je daar geregeld kwam. Oud en nieuw in Delft mis ik wel, overal die kerstbomen die ze in de fik zetten...zoiets heb je hier in het zuiden niet.
     
    Dat hadden mijn broer en neef destijds gedaan. Denk dat je best wel wat mensen kent die ik ook ken als je daar geregeld kwam. Oud en nieuw in Delft mis ik wel, overal die kerstbomen die ze in de fik zetten...zoiets heb je hier in het zuiden niet.
    Het was altijd een grote bende met oud en nieuw. Geweldig vonden we het. En het begon in oktober/november al.
     
    Dat hadden mijn broer en neef destijds gedaan. Denk dat je best wel wat mensen kent die ik ook ken als je daar geregeld kwam. Oud en nieuw in Delft mis ik wel, overal die kerstbomen die ze in de fik zetten...zoiets heb je hier in het zuiden niet.
    En ja, ongetwijfeld. Ik ben er al wel lang weg en ik heb wel echt gekozen om er niet meer bij te horen later. Ging helemaal mis met veel gasten. Heb je ‘Danny zoekt problemen’. In de Buitenhof we eens gezien?
     
    • Haha
    Waarderingen: Saus
    En ja, ongetwijfeld. Ik ben er al wel lang weg en ik heb wel echt gekozen om er niet meer bij te horen later. Ging helemaal mis met veel gasten. Heb je ‘Danny zoekt problemen’. In de Buitenhof we eens gezien?

    Ja het was zooitje in mijn wijk. Maar ik heb mij altijd veilig gevoeld. Ik werd eigenlijk door de oudere generatie beschermd doordat ik het broertje en neefje van was. Ik was dan ook de enige snotneus van een jaar of 10 die daar in de honk rond zat te hangen. Danny zoekt problemen ken ik niet, zal het eens googelen.
     
    Back
    Naar boven