MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wauww daar waar ene bro zijn duim heeft verloren ruim 20 jaar terug of praten we over wat anders? :roflol:

    Met dat vuurwerk bedoel je. Dat weet ik nog. Maar was meen ik in een zandbak in een speeltuintje. In de buurt van die kippenhok.
    Is inderdaad zo'n 20 jaar geleden ja ;)
     
    Met dat vuurwerk bedoel je. Dat weet ik nog. Maar was meen ik in een zandbak in een speeltuintje. In de buurt van die kippenhok.
    Is inderdaad zo'n 20 jaar geleden ja ;)
    Dat weet ik nog. Was die halve betonnen rand weggeblazen was het niet?
     
    Dat weet ik nog. Was die halve betonnen rand weggeblazen was het niet?

    Lang geleden, weet alleen nog dat ze de duim kwijt waren en dat ik die nog ben gaan zoeken :roflol: In die flats daar kon je ook altijd zoveel kattenkwaad uithalen. In de winter slootje springen. Mis die tijden daar.
     
    Met dat vuurwerk bedoel je. Dat weet ik nog. Maar was meen ik in een zandbak in een speeltuintje. In de buurt van die kippenhok.
    Is inderdaad zo'n 20 jaar geleden ja ;)
    Meende dat het daar was maargoed ik was ook 7 ofzo, mn broer was dr wel bij
    Toevallig joh, grappig
     
    Meende dat het daar was maargoed ik was ook 7 ofzo, mn broer was dr wel bij
    Toevallig joh, grappig

    Dan zijn we elkaar vast eens tegen het lijf gelopen. Ik speelde vaker op het pleintje bij de snackbar. Ik was er nog bij toen ze die bulten geplaatst hadden. Ik ging destijds vaak met Ali om, broertje van Erren. Die wonen er nog steeds. Of Gianni. Weet niet of je ze toevallig kent.
     
    Dan zijn we elkaar vast eens tegen het lijf gelopen. Ik speelde vaker op het pleintje bij de snackbar. Ik was er nog bij toen ze die bulten geplaatst hadden. Ik ging destijds vaak met Ali om, broertje van Erren. Die wonen er nog steeds. Of Gianni. Weet niet of je ze toevallig kent.
    Kan je fixen dat ik je een pbtje kan sturen? :roflol:
     
    20200920_114725.jpg
     
    Training gaat fucking lekker. 1800 kcal pwo. En komt natuurlijk door de anabolic cookies van Furryx94. Muziekje helpt ook. :rocker2:
     
    Fiets ik speciaal naar de Aldi (en omdat cardio) omdat ze daar Vitamine C vet goedkoop hadden (Lucovitaal, 100 tabs , € 1,89). Weer uitverkocht. Nog wel wat goedkoops op de kop kunnen tikken. 10 eiwitrepen voor 2 euri, best lekker zijn ze. Macro's wel oke, ook wel suikers, maar alleen maar goed post-wo.
    IMG_20200920_183336.jpg
     
    Back
    Naar boven