AndroidHealthClinic

info 2e kuur ivm gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jonesy

Novice
Lid geworden
26 aug 2020
Berichten
25
Waardering
6
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
Hallo Mensen,

Wil even wat meer info winnen over een eventuele 2e kuur voor in de toekomst.

Eerste kuur was test only 500mg ew. 10 weken.
Goed op gegaan, 8 kilo aangekomen. Ook veel ervan een hele lange tijd kunnen vasthouden tot ik gedwongen was om te stoppen met trainen.

Nu ik alles weer redelijk op de rails heb en weer aan het trainen ben, wil ik in de toekomst weer is een kuur doen.

Echter, het enige nadeel van mijn eerste kuur was lichtelijke gyno, kwam na 6 weken ineens opzetten. Het is wel compleet
weggetrokken maar zou het het liefst willen voorkomen natuurlijk.

Nu vraag ik me af, wat is nou een verstandige 2e kuur, met het gyno verhaal in je achterhoofd.

Zoals ik zelf had bedacht is het volgende :

12 weken test 500mg ew
12 weken proviron

2 weken na de kuur 2/3 weken nolva runnen.

Mijn vraag is nu..

Zit ik een beetje in de goede richting.

Ik lees ook veel dat mensen juist nolva tijdens de kuur runnen om gyno tegen te gaan, andere mensen zweren weer bij tamofixen. Etc.
En hoe zit het met Hcg, Dat is in principe ook goed om mee te laten lopen? of hoeft dat nog niet bij deze ''lichte'' kuur?

Ohja, even wat stats, 30jaar - 1.74m - 80 kilo - 17%bf . echter ga ik droger me kuur in, maar zo sta ik er nu bij.
 
10mg Tamoxifen ED tijdens je kuur runnen voor gyno, eventueel verhogen tot 20 mg ED.
HCG mee laten lopen is altijd een goed plan, ook bij "lichte kuren". Deze ondrukken je testosteron productie namelijk ook gewoon.
 
10mg Tamoxifen ED tijdens je kuur runnen voor gyno, eventueel verhogen tot 20 mg ED.
HCG mee laten lopen is altijd een goed plan, ook bij "lichte kuren". Deze ondrukken je testosteron productie namelijk ook gewoon.


Bedankt voor je bericht. Bedoel je dan tamoxifen laten mee lopen naast de proviron, of ipv de proviron?
 
Tamoxifen ipv Proviron.

Ik lees ook veel dat mensen juist nolva tijdens de kuur runnen om gyno tegen te gaan, andere mensen zweren weer bij tamofixen. Etc.
Nolvadex is een merknaam, Tamoxifen de werkzame stof. Met beiden wordt hetzelfde bedoelt.
 
Enkel tamoxifen gebruiken wanneer symptomen zich voordoen.
 
Enkel tamoxifen gebruiken wanneer symptomen zich voordoen.

Ik ga samen met een vriend kuren, hij heeft nog wat gyno van een eerdere kuur. Moet hij het nou preventief laten meelopen, of alleen als het nog erger word?
 
Wil je een beetje een goede basis hebben om te gaan bulken ben je al gauw 10 kg verder. Ik denk dat je er beter aan doet om het nog allemaal even te laten staan en jezelf in te lezen over voeding en AAS.
 
Wil je een beetje een goede basis hebben om te gaan bulken ben je al gauw 10 kg verder. Ik denk dat je er beter aan doet om het nog allemaal even te laten staan en jezelf in te lezen over voeding en AAS.

We zijn ook niet van plan om het nu al te doen maar ik wil wel al wat info winnen hier.

Voeding is overigens goed genoeg. Zit al jaren op redelijk schema, Meeste gerechten komen van greg doucette.

Heb +15 jaar trainingservaring en ben sinds ik ben begonnen al 20+ kilo aangekomen.

Ik heb een break gehad, maar merk dat ik met spiergeheugen al weer snel fit ga worden.

over AAS heb je gelijk. En ben mezelf ook aan het inlezen. bedankt voor je bericht.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven