AndroidHealthClinic

Loggen is voor onzekere mietjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet het zelf niet meer, was behoorlijk wasted 😭
hoe bevalt je nieuwe job?
Wat heb je genomen dan. 😏

Begint volgende week pas. Denk dat ik wel even mijn naam etc ga veranderen. Die fout dat een groot deel van mijn bedrijf mijn sexy foto's heeft gezien tijdens een meeting maak ik niet nog een keer.
 
chrash je zat in de zetel te drinken, ondertussen op het forum.
Vrouwtje kwam voorbij, en in je hoofd dacht je 'doe haar gewoon, hier en nu'
kinderen erbij of niet, schoonouders of niet maakt niet uit.
Maar je werd al vlug afgeleid en begon hier gewoon die rare gedachten neer te typen?

Klopt die scenario? :D


OT: th0maz 70 kg spider curls is wel heftig
 
chrash je zat in de zetel te drinken, ondertussen op het forum.
Vrouwtje kwam voorbij, en in je hoofd dacht je 'doe haar gewoon, hier en nu'
kinderen erbij of niet, schoonouders of niet maakt niet uit.
Maar je werd al vlug afgeleid en begon hier gewoon die rare gedachten neer te typen?

Klopt die scenario? :D


OT: th0maz 70 kg spider curls is wel heftig
Gaat het over mijn schoonmoeder :p
 
Gaat het over mijn schoonmoeder :p
Ja ik hoop het niet, of ziet ze er nog een beetje goed uit? Dan weet je wel wat je ongeveer kan verwachten van je vrouwtje binnen een paar jaar. :D
 
Ik heb gehoord dat gymshark kleding en c4 pre workout perfecte synergie hebben met winstrol voor droogtrainen.
Hilarisch!
 
Ik heb gehoord dat gymshark kleding en c4 pre workout perfecte synergie hebben met winstrol voor droogtrainen.
:roflol: :roflol:

Wel orals only dan he
Toevallig kwam er afgelopen week een of andere maroc super zenuwachtig naar mij toen in de gym. Ey.. ey... nou moet je niet boos worden hè.... . Dus ik zei zo: wat boos worden? Ja..ehmm ik wil winstrol pakken man. Weet je waar ik dat kan krijgen?

In eerste instantie wilde ik niet meewerken aan die oral only bullshit, maar vond het zo sneu/schattig dat ik een roid dealer van dit forum een nieuwe clannie heb gegeven.

Vervolgens zei ik dat hij zijn telefoon maar moest geven zodat ik de website kon intypen. Dus ik open die browser en zag dat er ook een DBB tab open stond...AH VANDAAR dat hij zei dat ik niet boos moest worden. Die heeft natuurlijk al die boze posts van mij gelezen op DBB. Zie jou nou wat voor invloed jullie op mij hebben zelf in real life.
 
:roflol: :roflol:


Toevallig kwam er afgelopen week een of andere maroc super zenuwachtig naar mij toen in de gym. Ey.. ey... nou moet je niet boos worden hè.... . Dus ik zei zo: wat boos worden? Ja..ehmm ik wil winstrol pakken man. Weet je waar ik dat kan krijgen?

In eerste instantie wilde ik niet meewerken aan die oral only bullshit, maar vond het zo sneu/schattig dat ik een roid dealer van dit forum een nieuwe clannie heb gegeven.

Vervolgens zei ik dat hij zijn telefoon maar moest geven zodat ik de website kon intypen. Dus ik open die browser en zag dat er ook een DBB tab open stond...AH VANDAAR dat hij zei dat ik niet boos moest worden. Die heeft natuurlijk al die boze posts van mij gelezen op DBB. Zie jou nou wat voor invloed jullie op mij hebben zelf in real life.

Wandelende memes everywhere
 
Ik heb gehoord dat gymshark kleding en c4 pre workout perfecte synergie hebben met winstrol voor droogtrainen.
Ik dacht even dat je mee ging doen met de ‘goud droog challenge’ :laugh:
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Ik kreeg de laatste tijd zoveel aandacht van jullie goedkope sletjes, dat ik helemaal was vergeten deze log bij te houden om mijn extra dagelijkse shot crack van aandacht te krijgen. Zelf Kathlinoo stuurde me me laatst een berichtje dat ze jaloers was over het aantal simps die ik momenteel onder mijn hoede heb.

Momenteel aan cruisen, dus ook niet echt interessant voor jullie en mijzelf ook om iets te loggen.

Heb vandaag extra zwaar getraind, zodat mijn beste vriend RockOfAges ook een keer trots op mij kan zijn.

Pull-ups
Till failure
Till failure
Till failure
Till failure

Bent over row(barbell)
40kg x12
60kg x12
60kg x12
60kg x12

One arm row(dumbbell)
20Kg x 12
20Kg x 12
20Kg x 12
20Kg x 12

Hammer curls
20Kg x 12
20Kg x 12
20Kg x 12
20Kg x 12

Spider curls
30 kG x 12
30 kG x 12
30 kG x 12
30 kG x 12

Concentration curls
14KG x 14
14KG x 12
14KG x 12
14KG x 12

Wrist roller
2.5 kg x 12
2.5 kg x 12
2.5 kg x 12
2.5 kg x 12


Laatste blubber foto
`11``.jpg
 
je staat er vet bij zeg. dikzak.
 
Zie ik daar cola op de achtergrond:eek:
Only water, chicken rice toch bro
Straks wordt je nog vetter dan ik
 
Hoe ziet je cruise er uit?
 
50 cm gehaald?
 
je staat er vet bij zeg. dikzak.
Weet ik simp

Zie ik daar cola op de achtergrond:eek:
Only water, chicken rice toch bro
Straks wordt je nog vetter dan ik
Is suikervrij bb

Hoe ziet je cruise er uit?
300mg test-e. Alles minder dan dat en je bent gewoon beta.

50 cm gehaald?
Heb niet meer gemeten, maar biceps zijn volgens mij wel gegroeid. Is niet echt te zien op de foto, maar andere peeps zeiden het ook irl.

Hoe the fuck doe je curls zwaarder dan rows
Gun me lichaam even wat rust met al die zware weights die ik heb moeten liften afgelopen maanden.
 
Deze gewichten zijn toch niet serieus?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik kreeg de laatste tijd zoveel aandacht van jullie goedkope sletjes, dat ik helemaal was vergeten deze log bij te houden om mijn extra dagelijkse shot crack van aandacht te krijgen. Zelf Kathlinoo stuurde me me laatst een berichtje dat ze jaloers was over het aantal simps die ik momenteel onder mijn hoede heb.
ConcreteBlissfulGreatwhiteshark-small.gif
 
Back
Naar boven