MuscleMeat

D.A.W. log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Dank je! Zat voor mijn gevoel nog niet op mijn max dus er zit zeker nog wat rek in. Schat dat ik nog wel 2 reps, met goede vorm, kon maken op de laatste set.

:haar: bijna 2xBW squat, wat ongeveer de definitie is van kei-sterk.

Bijna Neet, 140 kg komt in zicht... Hoop over twee weken daar te zijn, weeg nu rond de 69 kg dus 140 is dan net twee keer BW. Niet teveel snoepen de komende twee weken dus :P

Training van vanmorgen:

Bench press 3x5, 5 min rust. (volgende keer is 3-4 min ook genoeg)
WU:5 reps 20,40,60 3 reps 80 kg.
Werkset+belt 86 kg + 3,5 kg. oeps foutje gemaakt. Moest eigenlijk 84 kg zijn, in de war met het BBR gewicht. Wel goed te doen dus ik ga vanaf hier verder met 1 kg verhogen. Ik heb hem wat breder gepakt. Pink op buitenste ring. Ook geprobeerd met wijsvinger op de buitenste ring maar vond met de pink erop beter voelen. Heb korte armen dus zal daar wel mee te maken hebben. Of nog wennen haha

Squat 3x5, 4 min rust.
WU: 5 reps 20,40,60,80. 3 resp 100+belt, 1 rep 120+belt.
Werkset+belt 132,5 kg. PR!!! +2,5 kg. Ging best goed, tijdje op 130 kg gezeten maar nu toch de stap naar 132,5 kg gemaakt.

Barbel row 3x5, 3 min rust.
WU:5 reps 40/60 kg 3 resp 80 kg
Werkset+belt 86 kg. +1 kg

assists:
Face pulls 3x12, 2 min rust ,1-1-2 seconden reps.
5/6,25/7,5 kg, prima te doen, volgende keer 3 x 7,5 kg

Cable push downs 3x12, 2 min rust, 1-1-2 seconden reps.
12,5 kg kg prima te doen, volgende keer 15 kg

Abdominal cruch machine 3x12, 2 min rust.
30/30/35 kg te doen, volgende keer 3 x 35 proberen

Straks nog een kleine 15 km op de MTB want beloofd aan mijn hond

DAW
 
potverredikkie lekker bezig!! 132,5kg op de squat. Netjes man!!
 
potverredikkie lekker bezig!! 132,5kg op de squat. Netjes man!!

Thanx, fijne motivatie zo :thumbs:

Buiten die dikke squat vind ik dit ook mooi, ze zeggen man's best friend, maar jij bent dog's best friend!

Goede keus van accountability partner.

Moet ook wel anders breekt ze het hele huis af als ik er niet ben... grapje hoor alleen krijgt ze ondertussen een betere conditie als haar baas en soms is dat niet grappig vooral als ik, zoals vandaag, veel wind tegen heb.

MTB training:

13,47 km 38:32 minuten beweegtijd, 21 km/u gemiddeld

Morgen nog een training inhalen, dl,ohp en chin ups staan op het programma

DAW
 
De aanhouder lift3.jpg


Thanx Nootmuskaatje
 
Bekijk bijlage 504785

Kan nog een stukje intenser. Normaal 3 x 5 reps nu 2 x 5 en 1 x 9 reps @80 kg. Ging tot het naadje voor de foto's
Als je het zo ziet ben je ook blij dat je ogen erin zijn blijven zitten.... Rug is dan wel goed recht#

Denk dat het zwart/witte voor mij wel helpt bij het gevoel van de foto.
 
Gave foto's hoor. Staat de hele serie hier ergens op de site?
 
jep, in het meeting topic kun je de hele set downloaden
 
Laatst bewerkt:
Yo, linkje gevonden. Ben benieuwd :)
 
Super d.a.w. je hebt lekker getraind bij de meet.
 
Klopt was mij ook opgevallen maar vond het niet storend, geeft de foto ook wat body vind ik. Toch blij met deze crop. Ga ff goed nadenken welke ik uit laat printen en laat inlijsten.
 
Klein stukje over het hoofd gezien hierbij. Schieten met een groothoeklens is een beetje nieuw voor mij en heb bijna alle foto's in 1 zitting bewerkt :D. Moet een kleeeine crop links voor de symmetrie.
Bekijk bijlage 504798
Ik kan hier niet veel van volgen, weet alleen dat als ik ooit naar een meet ga ik moet zorgen dat ik in de uiterst rechterhoek terechtkomt, dan lijkt het nog wat!

Ga van t weekend de andere foto's ook bekijken, het ziet er mooi uit, al heb ik er te weinig verstand van om er iets zinnigs over te zeggen.
 
Echt mooie serie geworden Nootmuskaatje :thumb:
De gekorreldheid door het weinige licht maakt het wel heel sfeervol, vooral in B&W!
 
Back
Naar boven