XXL Nutrition

Eerste cyclus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chimerae1

Novice
Lid geworden
22 sep 2020
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hallo

Ik train nu al 10 jaar en ben het beu om niet meer voorruit te gaan.
Heb het gevoel dat ik gewoon in cirkeltjes draai en altijd op zelfde uitkom, idem gewicht en vetpercentage
Heb nu al sinds 2 jaar een coach + al 3 jaar dat ik elke maaltijd opschrijf/meal prep.

1m83 - 82 kg, 12% vetpercentage. In de tijd begonnen aan 60 kg (toen 18 jaar)


Ik heb volgende samen gepuzzeld (na hier te leven en het boek te lezen dat hier ronddwaalde)

1-12 weken: Test E 500 mg/week (OF 1ste week 1000 mg als front load)
14-18 weken: Nolvadex 20 mg/d

ECHTER ik lees hier veel over Pregynl om primair hypogonadisme te voorkomen.
Ik vroeg me af als dit een klinisch verschil heeft in de post-cycle bij een 1ste cycle

Anders zou ik zo doen:
1-12 weken: Test E 500 mg/week
1-14 weken: Pregynl 2x500 mg/week
14-18 weken: Nolvadex 20 mg/d

Wat zijn jullie meningen over:
Spironolactone
Finasteride
Tijdens cyclus om water retentie en haarverlies te beperken?
 
Niet echt indrukwekkende stats voor iemand die al 10 jaar traint. Ik woog na 3 jaar natty training op jouw lengte exact hetzelfde en ik was zeker minder dan 12% vet. En ik heb nou ook niet bepaald elite genetics, lol. Als je de basics niet op een rijtje hebt gaan steroids ook flink tegenvallen.
 
Je wil ook nog diuretica en finasteride mee laten lopen voor bij je eerste kuurtje 500mg test? :hahaha: Je bent een gevaar voor jezelf als je serieus met dat soort ideeën komt.

Veel succes verder.
 
Niet echt indrukwekkende stats voor iemand die al 10 jaar traint. Ik woog na 3 jaar natty training op jouw lengte exact hetzelfde en ik was zeker minder dan 12% vet. En ik heb nou ook niet bepaald elite genetics, lol. Als je de basics niet op een rijtje hebt gaan steroids ook flink tegenvallen.