XXL Nutrition

Eerste cyclus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chimerae1

Novice
Lid geworden
22 sep 2020
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hallo

Ik train nu al 10 jaar en ben het beu om niet meer voorruit te gaan.
Heb het gevoel dat ik gewoon in cirkeltjes draai en altijd op zelfde uitkom, idem gewicht en vetpercentage
Heb nu al sinds 2 jaar een coach + al 3 jaar dat ik elke maaltijd opschrijf/meal prep.

1m83 - 82 kg, 12% vetpercentage. In de tijd begonnen aan 60 kg (toen 18 jaar)


Ik heb volgende samen gepuzzeld (na hier te leven en het boek te lezen dat hier ronddwaalde)

1-12 weken: Test E 500 mg/week (OF 1ste week 1000 mg als front load)
14-18 weken: Nolvadex 20 mg/d

ECHTER ik lees hier veel over Pregynl om primair hypogonadisme te voorkomen.
Ik vroeg me af als dit een klinisch verschil heeft in de post-cycle bij een 1ste cycle

Anders zou ik zo doen:
1-12 weken: Test E 500 mg/week
1-14 weken: Pregynl 2x500 mg/week
14-18 weken: Nolvadex 20 mg/d

Wat zijn jullie meningen over:
Spironolactone
Finasteride
Tijdens cyclus om water retentie en haarverlies te beperken?
 
Niet echt indrukwekkende stats voor iemand die al 10 jaar traint. Ik woog na 3 jaar natty training op jouw lengte exact hetzelfde en ik was zeker minder dan 12% vet. En ik heb nou ook niet bepaald elite genetics, lol. Als je de basics niet op een rijtje hebt gaan steroids ook flink tegenvallen.
 
Je wil ook nog diuretica en finasteride mee laten lopen voor bij je eerste kuurtje 500mg test? :hahaha: Je bent een gevaar voor jezelf als je serieus met dat soort ideeën komt.

Veel succes verder.
 
Niet echt indrukwekkende stats voor iemand die al 10 jaar traint. Ik woog na 3 jaar natty training op jouw lengte exact hetzelfde en ik was zeker minder dan 12% vet. En ik heb nou ook niet bepaald elite genetics, lol. Als je de basics niet op een rijtje hebt gaan steroids ook flink tegenvallen.
Hier sluit ik me bij aan. Met je stats denk ik echt natty nog een hoop er uit kunnen te halen door de voeding en trainingen écht goed op orde te hebben. Als je voeding en trainingen niet op orde zijn of onvoldoende, dan heb je straks weinig tot niks aan je kuur.
 
Inderdaad niet indrukwekkend, dus ik weet niet meer wat te doen

Ik train al 5x/week, drink geen druppel alcohol, ga niet uit, ga altijd slapen om 22.00
Heb al een trainer, ik weeg alles al af en meet elke kcal

Dus ja dan snap ik het ook niet meer.
 
Je voeding & trainingsschema eens (her)bekijken. Meer is het niet
 
Inderdaad niet indrukwekkend, dus ik weet niet meer wat te doen

Ik train al 5x/week, drink geen druppel alcohol, ga niet uit, ga altijd slapen om 22.00
Heb al een trainer, ik weeg alles al af en meet elke kcal

Dus ja dan snap ik het ook niet meer.
Deel je schema’s anders eens? Klinkt alsof je te weinig eet..
 
1601139035632.png


Ben sinds de vorige cut (2500 kcal) terug aan het opbouwen tot 4000kcal.
 
Wie is je coach?
 
Denk niet dat jullie hem kennen gezien hij in Brugge werkt
 
hoe ziet je trainingschema eruit?
 
Hij coacht alleen natural mensen, dus hij weet het niet of ons contract verloopt.
En je hebt geen checkins wbt fysiek updates etc? Anders is het natuurlijk nogal snel duidelijk.

Dan neem je een coach in de armen om je op alle vlakken te ondersteunen, hier betaal je voor en vervolgens ga je een van de belangrijkste zaken achterhouden :roflol:
 
Meteen ook valse reclame voor de coach, kijk wat ik met mijn naturel cliënteel heb bereikt (allemaal aan de AAS ondertussen).:grinny:

Het is wel duidelijk dat je die coach mag buitensmijten en inwisselen.
 
Wel het idee was wel als ik zou beginnen om het hem te laten weten en te veranderen van coach
Gezien we wel check ins hebben etc

maar ga hem niet ontslaan tot ik een plan heb, anders heb ik niks he
 
Met alle respect , je bent 183 en weegt nog geen 90 kilo na tien jaar natty trainen. Zou je focus niet leggen op kennis opdoen over kuren , maar over hoe je verder komt als natty. Als je dan toch de spuit erin wil doen vind ik met deze stats een “frontload” van 1000 zwaar overbodig. Die test Spike gaat je niet helpen verder in je kuur
 
Wel het idee was wel als ik zou beginnen om het hem te laten weten en te veranderen van coach
Gezien we wel check ins hebben etc

maar ga hem niet ontslaan tot ik een plan heb, anders heb ik niks he
Want? Je bent afhankelijk van een coach?
 
Alee menneke
 
En wat moet ik dan nog verder doen als natty?
Probeer al jaren en jaren en kan het duidelijk niet dus
 
Back
Naar boven