Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het restaurant waar ik de laatste tijd veel werk had bijna 2 weken moeten sluiten. Een collega had close contact gehad met iemand die achteraf positief was getest op Corona. Ik heb de dag ervoor de hele dag met die jongen samengewerkt.

Hij was naar huis gestuurd, kon 3 dagen later getest worden en kreeg 2 dagen daarna de uitslag.

Negatief.


Dat was dus best positief nieuws.

Badum tsss
 
Onze casanova komt vandaag gewoon op tv. Dat gaat leuk worden.

Wel ballen dat hij het heeft gedaan. Respect BB_
Hahaha is ie toch doorgegaan met dat programma. First dates toch? Nice.

Wel grappig, die brunette serveerster uit dat programma (Kelly) heb ik vroeger mee samengewerkt in een restaurant in Amstelveen. Heel aardige chick. De chef was nog met haar vreemdgegaan, allemaal drama op de werkvloer. Mooie tijden waren dat.
 
Daar is BB_ al!!

Je doet het echt hartstikke goed hoor!
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor BB
 
Ik hoop dat het meisje zijn spieren leuk vindt. Anders verliezen veel jongens hier de hoop om ooit eens een vrouw het bed in te lokken met hun six pack en volle squat glutes.
 
wandelen op de loopband en een meid die beetje stretcht voor me zicht op der yogamatje. Lekker man.
4B9B00F4-AA8E-47A5-A516-7526F892E945.jpeg
 
Wat maakte vandaag mijn dag goed. De fysio die constateerde dat mijn biceps niet goed spoort. Daardoor pijn in elleboog en biceps. Ik was bang voor een overbelasting, ontsteking of kleine ruptuur. Ik kon de lange kop, zonder belasting niet meer aanspannen. Nu blijkt mijn radius niet soepel te draaien over het spaakbeen.
Tapeje erover en met links de rechter biceps opendraaien, naar buiten, geen barbell maar dumbells en geen records gaan breken, wel door trainen.
Prima :thumb:
 
Back
Naar boven