Fitness Seller

Voor na Na! Cutting met 20KG vetverlies in 16 weken! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als dit het resultaat is met winny ....

Dan wil ik je wel zien als de test erin gaat ;)
Net resultaat tot nog toe!!
 
Je traint 8 maanden en zit al te denken aan de tweede kuur. Proper is dat.
 
Als wat je zegt allemaal echt waar is, heb je iig zeer goede genetics voor het kweken van spiermassa. Doe er wat mee. Verneuk het niet. Dan kan je ver komen.
 
Als wat je zegt allemaal echt waar is, heb je iig zeer goede genetics voor het kweken van spiermassa. Doe er wat mee. Verneuk het niet. Dan kan je ver komen.
Dankje! Ik ben er ook echt serieus mee bezig, soms wil ik echter wat 'te snel' gaan en gelijk AAS gebruiken.. Tot nu toe dus alleen Winstrol gehad, ook omdat ik nog bij mijn ouders woon, en die dit uiteraard niet mogen weten!

Ik probeer zeker hier wat mee te doen
 
En vooral zware Bent Rows/Cable Rows (Dorian Yates stijl! Dus geen momentum xD )
hey man, echt een sicke rug heb jij. Ik ben ook 1.68 maar heb niet zo'n upperbody als jij. Goeie inspiratie.
Dorian Yates is echt de bom, ik pas zijn trainingsstijl ook toe.
 
hey man, echt een sicke rug heb jij. Ik ben ook 1.68 maar heb niet zo'n upperbody als jij. Goeie inspiratie.
Dorian Yates is echt de bom, ik pas zijn trainingsstijl ook toe.
Hey, bedankt voor je positieve reactie man! Waardeer ik zeer. Ben jij dat op je foto? Ziet er ook sick uit man, keep up the good workkk💪🏼💪🏼
 
Die 50mg Winstrol heeft je haarlijn wel geraped
Ze haarlijn heeft zeker geen hoogtevrees.
Hoodee als dit van paar weekjes 50mg winny is.
Desalniettemin wel netjes geshred.
 
Hey, bedankt voor je positieve reactie man! Waardeer ik zeer. Ben jij dat op je foto? Ziet er ook sick uit man, keep up the good workkk💪🏼💪🏼
thnx hoor! Lekker blijven doorvlammen! :D
 
Back
Naar boven