AndroidHealthClinic

hele erge pijn de dag na injetie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik bedoel, kan het kwaad? Dat t zo diep komt, word het dan minder opgenomen
Kan beter te diep zetten dan niet diep genoeg, zolang het in je lichaam zit wordt het wel opgenomen. Het is meer onnodig littekenweefsel creëren met zo’n grote naald
 
Kan beter te diep zetten dan niet diep genoeg, zolang het in je lichaam zit wordt het wel opgenomen. Het is meer onnodig littekenweefsel creëren met zo’n grote naald
Bedankt voor de reactie. Ik zal iets kleinere naalden halen.
 
Kan je niet gewoon een nieuw account maken en fake leeftijd invullen? Fuck de regels. Ben wel benieuwd naar een log.
Of hier je leeftijd ff veranderen en zogezegd foutje
 
Gewoon die harpoen blijven gebruiken dan
Die harpoen heeft mij genaaid voor 5 weken😅 , als ik ts advies kan geven , stap over op een kleiner formaat . Je gaat mank blijven lopen met die groene klote dingen.
 
Wacht je injecteert met groen? :roflol: :roflol: :roflol:
 
Ik snap dat 18 erg jong is. Het was een bewuste keuze. Ik weet alles over de side effects gevolgen en heb dat geaccepteerd. Ik heb een doel voor ogen en weet wat daar voor nodig is. Ik snap 100% dat ik te jong ben en vind jullie reactie gepast.
Dan wist je het antwoord op deze vraag al als je alles schijnt te weten van sides. Ik zeg bs
 
4cm lange naald goe zot, blijkbaar niet super goed ingelezen
 
4cm lange naald goe zot, blijkbaar niet super goed ingelezen
Onzin , zelf ook gedaan en had me van te voren zeker ruim voldoende ingelezen . Makkelijk praten , zovan jij wist alles van binnen en buiten net als Peter Bond.
 
Grote hoeveelheden en grotere naalden , en sommige compounds geven nou eenmaal veel pip (en scar tissue). Google/youtube naar insulin needle backloading. Slin naaldjes gaan geen scar tissue achterlaten en geven aanzienlijk minder pip, al is het omdat je niet zulke hoge hoeveelheden kan injecteren aangeizne er max een mililiter ingaat. Delt moet bijna iedereen wel kunnen pinnen met slin en geeft amper pip. Indien je geen fat fuck bent moet quad ook wel kunnen. En anders quad proberen met 06x25mm, groen alleen gebruiken voor optrekken. Of glute, not sure of 06x25mm daaar lang voor genoeg is.
 
Onzin , zelf ook gedaan en had me van te voren zeker ruim voldoende ingelezen . Makkelijk praten , zovan jij wist alles van binnen en buiten net als Peter Bond.
ik wist in ieder geval dat een naald van 4cm niet nodig was, ben dan ook niet begonne op men 18jaar :)
 
ik wist in ieder geval dat een naald van 4cm niet nodig was, ben dan ook niet begonne op men 18jaar :)
Het gaat ook om de dikte van de naald. Totaal geen reden om 0,8 te gebruiken.0,7 zwart of zelfs 0,6 blauw is mogelijk. Minder kans op PIP en minder littekenweefsel.
 
Heb er misschien overheen gelezen maar hoeveel zet hij wekelijks? 500mg?
 
Ik snap dat 18 erg jong is. Het was een bewuste keuze. Ik weet alles over de side effects gevolgen en heb dat geaccepteerd. Ik heb een doel voor ogen en weet wat daar voor nodig is. Ik snap 100% dat ik te jong ben en vind jullie reactie gepast.
Jij gaat je doel nooit halen. Je hebt je natuurlijke reactie op progressieve kracht training nu al verneukt.
Wat je nu bereikt had je met geduld ook kunnen bereiken, zonder verlies van je haar, je potentie en je trots.
 
Jij gaat je doel nooit halen. Je hebt je natuurlijke reactie op progressieve kracht training nu al verneukt.
Wat je nu bereikt had je met geduld ook kunnen bereiken, zonder verlies van je haar, je potentie en je trots.
Een ouwe zuurpruim als jou worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven