AndroidHealthClinic

hele erge pijn de dag na injetie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer die leeftijdbullshit man man
 
Jij gaat je doel nooit halen. Je hebt je natuurlijke reactie op progressieve kracht training nu al verneukt.
Wat je nu bereikt had je met geduld ook kunnen bereiken, zonder verlies van je haar, je potentie en je trots
Dus omdat ik vroeg begin ga ik mn doel niet kunnen halen? Kijk naar arnold, begon op sn 15e. En zo zijn er nog veel meer. Dat jij nou al op leeftijd bent en nog geen doel hebt bereikt betekent niet dat andere dit ook niet gaan doen.
Fijne avond nog, joe joe
 
Dus omdat ik vroeg begin ga ik mn doel niet kunnen halen? Kijk naar arnold, begon op sn 15e. En zo zijn er nog veel meer. Dat jij nou al op leeftijd bent en nog geen doel hebt bereikt betekent niet dat andere dit ook niet gaan doen.
Fijne avond nog, joe joe
Wat is je doel voor de reden om er vroeg aan te beginne puur uit nieuwsgierigheid en niet om te bashen
 
Dus omdat ik vroeg begin ga ik mn doel niet kunnen halen? Kijk naar arnold, begon op sn 15e. En zo zijn er nog veel meer. Dat jij nou al op leeftijd bent en nog geen doel hebt bereikt betekent niet dat andere dit ook niet gaan doen.
Fijne avond nog, joe joe
Ron zijn trots hebben ze met zijn geboorte in zijn reet gestopt. Vandaar dat hij nou zo buthurt is.
 
‘Onder 21 mag je niet gebruiken’

doen mensen toch wel, ipv topics te sluiten/mensen te bannen, probeer ze het af te raden en als dat niet werk geef ze advies hoe het zo veilig mogelijk te doen

Was meer benieuwd naar zijn verdediging, die kwam er niet, helaas, dusssss
/out
 
TS, voor enkel 2ml per week hoef je je kont niet als injectie spots te gebruiken. De kont dient meer voor grotere hoeveelheden. Als je echt nergens last van wil hebben zijn je schouders en insuline spuitjes waarschijnlijk je beste vriend.
 

Bijlagen

  • deltoid-injection-site-diagram.jpg
    deltoid-injection-site-diagram.jpg
    60,5 KB · Weergaven: 125
Ff serieus, als een spuitje al pijn doet, stelt de training van TS natuurlijk helemaal niets voor.
 
Wat is je doel voor de reden om er vroeg aan te beginne puur uit nieuwsgierigheid en niet om te bashen
Ik wil bodybuilding gaan doen, en doe volgend jaar mn eerste wedstrijd mee.
 
Ik wil bodybuilding gaan doen, en doe volgend jaar mn eerste wedstrijd mee.
Kan perfect, bij new faces categorie. Maar denk er ook bij na dat je getest kan worden, ook al komt dit niet bij alle bonden ter sprake.
Als je de laatste weken voor je wedstrijd OFF gaat, denk je dan ook daadwerkelijk je massa te kunnen behouden? Dit kan enorm tegenvallen.

Misschien eerst je cycle eens afronden, OFF gaan en dan bekijken of je die bijgekomen massa ook kan behouden. Dan eens bloed laten prikken en kijken of er geen ''ernstige'' afwijkingen zijn.
Hierna kan je nog altijd overwegen of het al dan wel of niet verantwoord is.
 
Ik wil bodybuilding gaan doen, en doe volgend jaar mn eerste wedstrijd mee.
Succes, doe het in nederlaand of luxemburg daar word niet gecontroleerd, hier in belgie zijn ze streng. Maat van me is gepakt (weggelopen 😆) op nationaal en mag 3 jaar niet competen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven