Fitness Seller

Big Rob’s comeback trainingslog

Bezoekers in dit topic

In jouw geval zeker nolvadex (20mg) mee laten lopen bij test/deca, zeker omdat je er gevoelig voor bent.

Eventueel masteron toevoegen maar dat is dan weer zonde voor de werking van de deca.

Altijd goed in de gaten houden of de klier niet groter word/jeukt, of gevoelig aanvoelt.

Nakuren ook op nolvadex gewoon

En je kuurschema nogmaals eens goed bekijken! 6 weken?
 
Hey kerel! Aromatase inhibitors ik heb er over gelezen! Arimidex en aromasin, welke heeft jou voorkeur en wat is een gepaste dosering?
 
Laatst bewerkt:
In jouw geval zeker nolvadex (20mg) mee laten lopen bij test/deca, zeker omdat je er gevoelig voor bent.

Eventueel masteron toevoegen maar dat is dan weer zonde voor de werking van de deca.

Altijd goed in de gaten houden of de klier niet groter word/jeukt, of gevoelig aanvoelt.

Nakuren ook op nolvadex gewoon

En je kuurschema nogmaals eens goed bekijken! 6 weken?
Zeg je gelijk bij eerste inject 20 mg novladex mee laten lopen of eerst aankijken en op het moment dat je bijwerkingen krijgt starten met novla?

kuur is gebaseerd op Cools topic, doortrekken naar 8 weken?

Is het ook handig om aromasin achter de hand te houden oid?
 
Hey Rob,

Weet het ff niet meer, waren wij vriendjes of hadden wij fittie?
 
Hey kerel! Aromatase inhibitors ik heb er over gelezen! Arimidex en aromasin, welke heeft jou voorkeur en wat is een gepaste dosering?
Als je veel last heb zou ik aro 10mg ed of eod nemen.
 
Zeg je gelijk bij eerste inject 20 mg novladex mee laten lopen of eerst aankijken en op het moment dat je bijwerkingen krijgt starten met novla?

kuur is gebaseerd op Cools topic, doortrekken naar 8 weken?

Is het ook handig om aromasin achter de hand te houden oid?

Vind het overbodig om gelijk te grijpen naar bepaalde middelen om bijwerkingen van andere middelen tegen te gaan. Zou het eerst gewoon aankijken, opkomende gyno merk je wel.

Test-e op 6 weken.... Test-e zijn werking fysiek zowel als mentaal begint pas in week 3/4 vind 6 weken veels te kort.
 
Vind het overbodig om gelijk te grijpen naar bepaalde middelen om bijwerkingen van andere middelen tegen te gaan. Zou het eerst gewoon aankijken, opkomende gyno merk je wel.

Test-e op 6 weken.... Test-e zijn werking fysiek zowel als mentaal begint pas in week 3/4 vind 6 weken veels te kort.
Duidelijk! Zou je dan doortrekken naar 8/10 weken? In jou geval blast en cruise je natuurlijk, maar ik begin weer met kuren na 4,5 jaar. Dus wil het weer geleidelijk opbouwen
 
Duidelijk! Zou je dan doortrekken naar 8/10 weken? In jou geval blast en cruise je natuurlijk, maar ik begin weer met kuren na 4,5 jaar. Dus wil het weer geleidelijk opbouwen

Zou je kuur gewoon op 10 weken houden niet te lang en niet te kort zeker met enanthate!
 
Eind dit jaar begin volgend jaar gaat de spuit erin. Besloten om toch te zoeken naar goede A:E verhouding vandaar dat ik primo kies ipv deca.

voorstel:
Wk 1-8 test 250mg ew
Wk 1-8 primo 250mg ew
Wk 10-14 novladex 20mg e

Tijdens de kuur hou ik novla en aromasin achter de hand mocht gyno weer optreden.
Eventueel kan ik nog primo verhogen en test verlagen.

Ik twijfel nog wel om pregnyl mee te laten lopen omdat Dat ook onderdrukt. Ik ontvang graag feedback. Is de dosering 20mg novla genoeg?

maandag
Test 0,5ml
Primo 1,5ml

donderdag
Test 0,5ml
Primo 1ml

zetten
 
Eind dit jaar begin volgend jaar gaat de spuit erin. Besloten om toch te zoeken naar goede A:E verhouding vandaar dat ik primo kies ipv deca.

voorstel:
Wk 1-8 test 250mg ew
Wk 1-8 primo 250mg ew
Wk 10-14 novladex 20mg e

Tijdens de kuur hou ik novla en aromasin achter de hand mocht gyno weer optreden.
Eventueel kan ik nog primo verhogen en test verlagen.

Ik twijfel nog wel om pregnyl mee te laten lopen omdat Dat ook onderdrukt. Ik ontvang graag feedback. Is de dosering 20mg novla genoeg?

maandag
Test 0,5ml
Primo 1,5ml

donderdag
Test 0,5ml
Primo 1ml

zetten
Interessante kuur , ga op hetzelfde tijdstip beginnen met wss dezelfde gear , heb alleen net weer een stuk gelezen waardoor ik toch enigszins twijfel om primo te gebruiken .

Vanwaar de keuze om 5 weken nolva te gebruiken en geen clomifeen bijvoorbeeld ?
 
Interessante kuur , ga op hetzelfde tijdstip beginnen met wss dezelfde gear , heb alleen net weer een stuk gelezen waardoor ik toch enigszins twijfel om primo te gebruiken .

Vanwaar de keuze om 5 weken nolva te gebruiken en geen clomifeen bijvoorbeeld ?
Vanwaar je twijfel?
De reden waarom ik voor novla kies ipv clomid is omdat experts(wetenschappers) hier op het forum zeggen dat novladex het beste middel is om tegen gynocomastie tegen te gaan.
 
Vanwaar je twijfel?
De reden waarom ik voor novla kies ipv clomid is omdat experts(wetenschappers) hier op het forum zeggen dat novladex het beste middel is om tegen gynocomastie tegen te gaan.
Ja om gyno tegen te gaan , dit is iets wat je tijdens de kuur doet om gyno te voorkomen/ tegen te gaan. PCT doe je om het zaakje weer opgang te krijgen en natuurlijk te herstellen . In mijn opinie geniet clomid hierbij zeker de voorkeur , nolva wordt niet voor niets gebruikt om borstkanker tegen te gaan en wordt daarom dus ook gebruikt om gyno tegen te gaan tijdens een kuur. Daarom lijkt mij clomifeen ook een betere keuze dan nolva voor een nakuur. volgens mij zouden de meeste onderzoekers en experts op dit gebied dit ook bevestigen.

vanwaar mijn twijfel, heb net een lang stuk gelezen over primo . Ga het even terug opzoeken en zal dan de link delen.
 
 
Over het hele nakuren principe verschillen de meningen enorm. Uit de HAARLEM-studie is namelijk gebleken dat mensen die niet nakuren net zo goed herstellen als mensen die wel nakuren.
 
Over het hele nakuren principe verschillen de meningen enorm. Uit de HAARLEM-studie is namelijk gebleken dat mensen die niet nakuren net zo goed herstellen als mensen die wel nakuren.
Ik weet het, heb de studie doornomen. maar als je toch de keuze maakt lijkt clomid iets minder nadelig voor je eigen lichaam .
Ik denk zelf ook dat een pct een beetje tussen de oren zit en je wat ‘beter’ laat voelen.
 
Even herstellen en dan gaan we zeker niet meer off 😃
 
Back
Naar boven