MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Er worden wel minder mensen ingeroosterd als het te rustig is. Mijn neven werkten op het luchthaven Als beveiliger en die zijn nu allemaal werkloos
    Diegene dat bij ons op luchthaven werkten zijn ook allemaal werkloos inderdaad, maar de rest heeft gewoon zijn volledige planning gekregen.
     
    Zojuist bij bloedbank geweest voor de keuring (eerste keer), gaan doneren zodra het kan. Voor mezelf maar ook zeker om anderen te helpen
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Zojuist bij bloedbank geweest voor de keuring (eerste keer), gaan doneren zodra het kan. Voor mezelf maar ook zeker om anderen te helpen
    Tof! Super dat je dat gaat doen. Plasma of volbloed?
    Ik heb bijna 50 keer plasma gegeven maar door omstandigheden mag ik dat niet meer. Ik ga van de week voor het eerst volbloed geven maar ben eerlijk gezegd wel bang om duizelig te worden!
     
    Tof! Super dat je dat gaat doen. Plasma of volbloed?
    Ik heb bijna 50 keer plasma gegeven maar door omstandigheden mag ik dat niet meer. Ik ga van de week voor het eerst volbloed geven maar ben eerlijk gezegd wel bang om duizelig te worden!
    Dat is puur omdat hij aan het blasten is hoor :p
     
    Ik heb mij tijdje terug weer aangemeld. Ik ben jaren geleden donor geweest maar moest toen stoppen.
     
    Collega stond 7 uur lang buiten te surveilleren. Dikke respect. (Stil staan, rondjes lopen)
     
    Tof! Super dat je dat gaat doen. Plasma of volbloed?
    Ik heb bijna 50 keer plasma gegeven maar door omstandigheden mag ik dat niet meer. Ik ga van de week voor het eerst volbloed geven maar ben eerlijk gezegd wel bang om duizelig te worden!
    Yes! Vol bloed als ik het goed heb, half litertje. Ben wel benieuwd, weten we meteen of me bloed “goed” is. Weet niet of ze net een beetje verkeerd geprikt hebben of dat het gewoon zo hoort, maar het doet nog “pijn”. Dikke naald ook
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Is natuurlijk niet te vergelijken met jouw ervaringen bij defensie.
    Mij hoor je er ook niet over, maar heb meer meegemaakt en verantwoordelijkheden gehad dan de gemiddelde Nederlander.

    Jij maakt gelukkig veel mee op een dag behalve luiers verschonen.:p
     
    Laatst bewerkt:
    Jawel, zijn juist veel kurende lui die bloed doneren omdat het bepaalde voordelen heeft voor je waardes(dacht ik)
    dat veel mensen iets doen betekent niet dat het mag. officieel mag je geen bloed geven als je kuurt, ivm gebruik naalden. lijkt me echter niet relevant als je gewoon steriel werkt en geen naalden hergebruikt/deelt etc
     
    Back
    Naar boven