MuscleMeat

Wovano’s daddy gains (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een heerlijke schoudertraining in de boeken! Zo blij, hooguit een heel licht onwennig gevoel, maar absoluut geen pijn.

2 opwarm oefeningen voor schouders

Plate loaded shoulder press
20x40
15x60
12x80
12x100
10x110
9x120
15x80

Shoulder press machine ss dumbbell lateral raises
4x10x60 ss 4x10x16

Dumbbell front raises
4x12x14

Machine lateral raises
4x10x5

Dual handle cable upright row
4x12x50

Dual handle face pulls
5x12x60

20 min fietsen

Schouders zaten uiteraard mega vol:D
IMG_20201003_143451_902.jpg
 
Mooi dat schouder weer goed gaat. Zieke veins man. :bow:
 
Een heerlijke schoudertraining in de boeken! Zo blij, hooguit een heel licht onwennig gevoel, maar absoluut geen pijn.

2 opwarm oefeningen voor schouders

Plate loaded shoulder press
20x40
15x60
12x80
12x100
10x110
9x120
15x80

Shoulder press machine ss dumbbell lateral raises
4x10x60 ss 4x10x16

Dumbbell front raises
4x12x14

Machine lateral raises
4x10x5

Dual handle cable upright row
4x12x50

Dual handle face pulls
5x12x60

20 min fietsen

Schouders zaten uiteraard mega vol:D
Bekijk bijlage 506702
Aardig ripped, hoe lang nog voor de wedstrijd?
 
Een heerlijke schoudertraining in de boeken! Zo blij, hooguit een heel licht onwennig gevoel, maar absoluut geen pijn.

2 opwarm oefeningen voor schouders

Plate loaded shoulder press
20x40
15x60
12x80
12x100
10x110
9x120
15x80

Shoulder press machine ss dumbbell lateral raises
4x10x60 ss 4x10x16

Dumbbell front raises
4x12x14

Machine lateral raises
4x10x5

Dual handle cable upright row
4x12x50

Dual handle face pulls
5x12x60

20 min fietsen

Schouders zaten uiteraard mega vol:D
Bekijk bijlage 506702
Nice man. Ben blij voor je dat je geen echte last meer had!
Fysiek top man en dan nog 6 weeks out. Komt goed
 
Laatst bewerkt:
Thanks! Was ook zeer leerzaam. Net die kleine details die het verschil maken. We gaan ons vooral focussen op de routine en verplichte poses, maar die zitten al aardig. Het grootste verbeterpunt is de overgang tussen de poses. Ik denk nog een keer of 3-4 en tussendoor uiteraard thuis ook veel oefenen.
Zeker doen, is ook goede cardio
 
Jo W,

Wat ga je doen om de extra 3 weken te overbruggen? Door blijven gaan en kcal wat uppen naarmate je dichterbij de nieuwe datum komt? Of even afremmen nu?
 
Jo W,

Wat ga je doen om de extra 3 weken te overbruggen? Door blijven gaan en kcal wat uppen naarmate je dichterbij de nieuwe datum komt? Of even afremmen nu?
Ben ik ook wel benieuwd naar! Goed klote wel..
 
Hoeveel (spier)massa denk je gewonnen te hebben in vergelijking met je vorige wedstrijd?
 
Een heerlijke schoudertraining in de boeken! Zo blij, hooguit een heel licht onwennig gevoel, maar absoluut geen pijn.

2 opwarm oefeningen voor schouders

Plate loaded shoulder press
20x40
15x60
12x80
12x100
10x110
9x120
15x80

Shoulder press machine ss dumbbell lateral raises
4x10x60 ss 4x10x16

Dumbbell front raises
4x12x14

Machine lateral raises
4x10x5

Dual handle cable upright row
4x12x50

Dual handle face pulls
5x12x60

20 min fietsen

Schouders zaten uiteraard mega vol:D
Bekijk bijlage 506702
Plate loaded shoulder press 110 ! Gaat dus beter?!
 
Jo W,

Wat ga je doen om de extra 3 weken te overbruggen? Door blijven gaan en kcal wat uppen naarmate je dichterbij de nieuwe datum komt? Of even afremmen nu?

Ben ik ook wel benieuwd naar! Goed klote wel..
Ja het is natuurlijk flink balen! Ik ga eerst afwachten of de regering het pakket aan maatregelen gaat verlengen na deze 3 weken. Ik vermoed van wel eerlijk gezegd. Dan zie ik geen andere keuze dan de prep te stoppen want voor mij is de onzekerheid dan te groot. Ik heb sowieso nog de fotoshoot bij Jeroen de Beer gepland staan en wellicht plan ik nog eentje erbij indien de wedstrijd niet doorgaat. Dan kan ik de prep toch nog een beetje in stijl afronden.
Hoeveel (spier)massa denk je gewonnen te hebben in vergelijking met je vorige wedstrijd?
Lastig te zeggen eigenlijk. Ik denk toch wel een kilo of 2-3 erbij t.o.v. de vorige wedstrijd, maar dat kan ik pas echt zeggen als ik straks weer in dezelfde shape sta als de vorige wedstrijd. Ik denk dat dit ongeveer op 98-99 kg zal zijn.
Plate loaded shoulder press 110 ! Gaat dus beter?!
9x120 zelfs! Gaat inderdaad een stuk beter. Lastig te zeggen of het door de tb-500 komt, of door het herstel in het algemeen. Ik ben in elk geval blij ermee.
 
Update
Vandaag heeft de NBBF naar buiten gebracht dat ze vanwege de huidige maatregelen de C wedstrijd moeten verplaatsen naar 15 november. Hierdoor wordt de Hercules cup verplaatst naar 6 december (samen met de GP). Het is nog helemaal niet zeker of het überhaupt door kan gaan aangezien het nog onduidelijk is hoe het nu verder gaat met de maatregelen. Een flinke domper voor mij natuurlijk! Ik had me volledig ingesteld op 15 november en aangezien theatervoorstellingen wel doorgaan had ik eigenlijk verwacht dat een wedstrijd in het theater dan ook wel door kan gaan, maar helaas.

Mijn planning voor nu is als volgt. Ik heb sowieso op 20 oktober de fotoshoot bij Jeroen de Beer gepland staan. De dag ervoor is een nieuwe persconferentie dus dan horen we wat er met de maatregelen gaat gebeuren. Worden deze weer verlengd, dan besluit ik de wedstrijd sowieso niet te doen. Het is voor mij dan te onzeker en ik heb geen zin om de prep dan nog 9 weken voor niks door te zetten. Wellicht plan ik dan nog een fotoshoot bij iemand anders om de prep toch nog een beetje in stijl af te sluiten. Ik vind dat ik dit jaar na de lockdown wel een mooie prestatie neergezet heb en daar wil ik wel even bij stilstaan. Daarna ga ik cruisen op 0,5 ml per week, zeker 3 maanden. In die tijd ga ik mijn kcal heel langzaam opvoeren en mijn shape proberen zo goed mogelijk vast te houden. Uiteraard zal de volheid en hardheid een stuk minder worden, maar ik wil een goede basis houden om na die 3 maanden aan een mooie massa bouw fase te beginnen. Zo is het de bedoeling dat ik gewoon maar met 1 cheatmeal per week ga werken, een andere cheatmeal moet in mijn macro's passen. Ik heb nu in korte tijd veel massa gewonnen dus ik denk dat er nog aardig wat massa te winnen is als ik dit een jaar goed aanpak. Dan kan ik over ruim een jaar kijken hoe de stand van zaken is en dan eventueel een nieuwe wedstrijd plannen.
 
Balen man dit nieuws! Snap je keuzes wel heel goed, ik zou het zelf ook niet zien zitten om maar door te blijven gaan met preppen... Een keer is het genoeg.
Hopen dan maar dat de persconferentie goed nieuws brengt zodat niet alles enkel voor de fotoshoots is geweest. Succes nog even, keep it up!
 
Vandaag legday gehad, ging weer prima. Bovenbenen nog eens opgemeten en gelukkig zitten ze nog boven de 70 cm met 70,5 cm. Knieën 40 cm en ik zit te kijken welke knee sleeves ik moet gaan bestellen bij sbd. Ik denk dat het XL wordt.

Unilateral leg press
20x60
15x100
15x120
12x140
2x10x160

Bulgarian split squat smith machine
10x40
3x10x60

Leg extension unilateral
15x30
12x40
2x10x50

Leg extension
3x10x90

Seated leg curl
20x40
15x60
12x80
3x10x100

Hip abduction
20x50
15x100
3x10x150

Standing calf raises
20x30
15x50
5x10x70

25 min fietsen
 
Met jouw kuiten zou ik niet de tight fit sleeves nemen denk ik. Ik krijg met mijn ooievaarskuiten de tight fit al amper over mijn kuiten getrokken. RIP beenhaar. :(
 
Update
Vandaag heeft de NBBF naar buiten gebracht dat ze vanwege de huidige maatregelen de C wedstrijd moeten verplaatsen naar 15 november. Hierdoor wordt de Hercules cup verplaatst naar 6 december (samen met de GP). Het is nog helemaal niet zeker of het überhaupt door kan gaan aangezien het nog onduidelijk is hoe het nu verder gaat met de maatregelen. Een flinke domper voor mij natuurlijk! Ik had me volledig ingesteld op 15 november en aangezien theatervoorstellingen wel doorgaan had ik eigenlijk verwacht dat een wedstrijd in het theater dan ook wel door kan gaan, maar helaas.

Mijn planning voor nu is als volgt. Ik heb sowieso op 20 oktober de fotoshoot bij Jeroen de Beer gepland staan. De dag ervoor is een nieuwe persconferentie dus dan horen we wat er met de maatregelen gaat gebeuren. Worden deze weer verlengd, dan besluit ik de wedstrijd sowieso niet te doen. Het is voor mij dan te onzeker en ik heb geen zin om de prep dan nog 9 weken voor niks door te zetten. Wellicht plan ik dan nog een fotoshoot bij iemand anders om de prep toch nog een beetje in stijl af te sluiten. Ik vind dat ik dit jaar na de lockdown wel een mooie prestatie neergezet heb en daar wil ik wel even bij stilstaan. Daarna ga ik cruisen op 0,5 ml per week, zeker 3 maanden. In die tijd ga ik mijn kcal heel langzaam opvoeren en mijn shape proberen zo goed mogelijk vast te houden. Uiteraard zal de volheid en hardheid een stuk minder worden, maar ik wil een goede basis houden om na die 3 maanden aan een mooie massa bouw fase te beginnen. Zo is het de bedoeling dat ik gewoon maar met 1 cheatmeal per week ga werken, een andere cheatmeal moet in mijn macro's passen. Ik heb nu in korte tijd veel massa gewonnen dus ik denk dat er nog aardig wat massa te winnen is als ik dit een jaar goed aanpak. Dan kan ik over ruim een jaar kijken hoe de stand van zaken is en dan eventueel een nieuwe wedstrijd plannen.
Super beroerd man, maar je mag zeker trots zijn op de shape die je deze prep hebt neer gezet. Het viel natuurlijk te verwachten dat de wedstrijd verplaatst of gecanceled zou worden maar dat maakt het niet minder kut.
 
update: 12 days out
Na afgelopen zondag bekend werd dat de wedstrijd is uitgesteld, heb ik besloten alles op alles te zetten voor de fotoshoot. Gezien de besmettingen alleen maar oplopen verwacht ik dat de maatregelen eerder strenger worden ipv soepeler dus ik ga er vanuit dat over 12 dagen mijn prep klaar is. Ik heb de cardio verhoogd naar 30 min fietsen op lege maag en 20 min fietsen na de training. Gisteren was de auto weg voor de apk dus ben ik wandelend naar de gym gegaan. 30 min heen en 30 min terug gewandeld. Wel goede cardio, maar zal het niet vaker doen. Was pure noodzaak.:o Energielevel wordt steeds lager, begin me langzaam een beetje een zombie te voelen. Zeker op low carb dagen leef ik van maaltijd tot maaltijd. Ik probeer wel creatieve manieren te bedenken om de maaltijden iets meer vullend te maken met pompoen (15 kcal/100 gram) en bloemkoolrijst. Normaal is mijn ontbijt op low carb dagen enkel een shake, maar vandaag had ik dit maar vervangen door kip met tomaatjes, vult in elk geval iets beter. Vandaag heb ik nog een bindweefselmassage op de planning. Schijnt goed te zijn voor de separatie van je spieren. Jay Cutler liet dit ook voor zijn wedstrijden doen. Over peak week zal ik uiteraard loggen en ik zal ook uitleggen hoe ik mijn rebound ga aanpakken. Hiervoor heeft Strive4muscle me wat informatie gestuurd waarin staat wat de visie van Chris Aceto hierop is.
 
update: 12 days out
Na afgelopen zondag bekend werd dat de wedstrijd is uitgesteld, heb ik besloten alles op alles te zetten voor de fotoshoot. Gezien de besmettingen alleen maar oplopen verwacht ik dat de maatregelen eerder strenger worden ipv soepeler dus ik ga er vanuit dat over 12 dagen mijn prep klaar is. Ik heb de cardio verhoogd naar 30 min fietsen op lege maag en 20 min fietsen na de training. Gisteren was de auto weg voor de apk dus ben ik wandelend naar de gym gegaan. 30 min heen en 30 min terug gewandeld. Wel goede cardio, maar zal het niet vaker doen. Was pure noodzaak.:o Energielevel wordt steeds lager, begin me langzaam een beetje een zombie te voelen. Zeker op low carb dagen leef ik van maaltijd tot maaltijd. Ik probeer wel creatieve manieren te bedenken om de maaltijden iets meer vullend te maken met pompoen (15 kcal/100 gram) en bloemkoolrijst. Normaal is mijn ontbijt op low carb dagen enkel een shake, maar vandaag had ik dit maar vervangen door kip met tomaatjes, vult in elk geval iets beter. Vandaag heb ik nog een bindweefselmassage op de planning. Schijnt goed te zijn voor de separatie van je spieren. Jay Cutler liet dit ook voor zijn wedstrijden doen. Over peak week zal ik uiteraard loggen en ik zal ook uitleggen hoe ik mijn rebound ga aanpakken. Hiervoor heeft Strive4muscle me wat informatie gestuurd waarin staat wat de visie van Chris Aceto hierop is.
Ben heel benieuwd naar de foto's, in die 12 dagen kan nog heel veel gebeuren :D Even doorbijten en je voet op dat gaspedaal houden, je bent er bijna ;)

Als je die rebound volgens de richtlijnen volgt ga je er zelfs nog bruter op uit zien en is een cruise dosering meer dan voldoende om een aantal mooie kilo's aan vvm op te bouwen aankomende maanden :flexbiceps:
 
Back
Naar boven