XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is het gelukt.


Kort filmpje maar geeft een beeld hoe eea werkt.
Overigens, de kettint welke vastzit aan de stang is meer voor mijn gevoeld. De stang kan het gewicht wel hebben maar toch het idee dat het allemaal boven mijn hoofd hangt vond ik beetje eng....
Knap! Is het niet veiliger om met 1 been te trainen, zodat er minder gewicht op zit?
 
Knap! Is het niet veiliger om met 1 been te trainen, zodat er minder gewicht op zit?
Dat is natuurlijk ook een hele goeie inderdaad. Zal het eens proberen. :thumb:
 
Je zelfgemaakte leg press ziet er geweldig uit. Jammer dat er niet zulke accessories verkocht worden
 
Je zelfgemaakte leg press ziet er geweldig uit. Jammer dat er niet zulke accessories verkocht worden

Dank je. Ben er heel blij mee. Die vriend/kennis die het gemaakt heeft heb ik een aantal foto's van het internet gegeven met de maten welke ik graag wou (uitgegaan van mijn rack).
Dus het is wel te koop. Alleen is het allemaal best prijzig en dan moet je nog afwachten of het helemaal past in je rack enzo....

Maar dat het een topding is klopt idd.
 
20200918_122306.jpg

Gisteren het squatrack binnen gekregen van gorilla sports met halterstang en gewichten. Mijn dumbells en bankje had ik al. Veel ruimte heb ik niet dus de volgende aankoop worden wat power bands.
Overigens ben ik ook maar een beginner, dus niet te streng hé! :cool:
 
Vandaag de leg lift option binnen gekregen , super voor de benen en buik (je kan hem vast zetten )
Die accessoire heb ik ook maar dan nog met de Barbarian naam erop :). Het is een geweldige toevoeging, ik merk eigenlijk geen verschil met een volledig apparaat in de gym of wanneer ik met de uitbreiding train.
 
Die accessoire heb ik ook maar dan nog met de Barbarian naam erop :). Het is een geweldige toevoeging, ik merk eigenlijk geen verschil met een volledig apparaat in de gym of wanneer ik met de uitbreiding train.
Eens... gewoon een volwaardige toevoeging . De curls en extensions voelen goed aan en heb al regelmatig als een debiel rond gelopen mede door de leg lift option :treuren::roflol:
 
Iemand toevallig nog twee keer 5kg 50mm halterschijf, evt met EZ bar (50mm) te koop?
Omgeving Brabant.
 
Ik ben sinds gisteren over van 30mm naar 50mm. Nu vroeg ik me af: maakt het voor die lagering etc. uit als je je halter opbergt door hem rechtop tegen de muur te zetten? Zo zette ik m'n 30mm altijd wel neer, maar ik kan me voorstellen dat dat niet optimaal is voor die lagering etc.
 
Ik ben sinds gisteren over van 30mm naar 50mm. Nu vroeg ik me af: maakt het voor die lagering etc. uit als je je halter opbergt door hem rechtop tegen de muur te zetten? Zo zette ik m'n 30mm altijd wel neer, maar ik kan me voorstellen dat dat niet optimaal is voor die lagering etc.
Lijkt me geen enkel probleem, anders zouden merken als Rogue en Eleiko ook geen verticale opslagvoorzieningen maken voor barbells.
 
Lang getwijfeld, toch gedaan; rubber tegels op de vloer. De OSB platen die tot vandaag onder mijn powerrack stonden heb ik gebruikt als wand (wand was gipsplaat maar OSB staat toffer). Het zijn tegels van 100 bij 100cm, 2cm hoog, gekocht bij Stuntgras in Alphen aan de Rijn. Nette tegels voor een erg nette prijs. Het ziet er super uit, ik ben er erg blij mee. Dumbellrekken nu gewoon naast elkaar, genoeg ruimte om de legpress en rondom het rack. Ik twijfel nog of ik de Echo Bike hou, ik gebruik hem vrijwel nooit.
 

Bijlagen

  • 20201003_181638.jpg
    20201003_181638.jpg
    196,6 KB · Weergaven: 325
  • 20201003_181615.jpg
    20201003_181615.jpg
    160,5 KB · Weergaven: 331
  • 20201003_181630.jpg
    20201003_181630.jpg
    186,8 KB · Weergaven: 324
Lang getwijfeld, toch gedaan; rubber tegels op de vloer. De OSB platen die tot vandaag onder mijn powerrack stonden heb ik gebruikt als wand (wand was gipsplaat maar OSB staat toffer). Het zijn tegels van 100 bij 100cm, 2cm hoog, gekocht bij Stuntgras in Alphen aan de Rijn. Nette tegels voor een erg nette prijs. Het ziet er super uit, ik ben er erg blij mee. Dumbellrekken nu gewoon naast elkaar, genoeg ruimte om de legpress en rondom het rack. Ik twijfel nog of ik de Echo Bike hou, ik gebruik hem vrijwel nooit.
Ziet er echt sick uit, echo bike gewoon verkopen en iets beters in de plaats zetten :p
Een lange spiegel boven je dumbbells kan wel een goeie toevoeging nog zijn vind ik.
 
Lang getwijfeld, toch gedaan; rubber tegels op de vloer. De OSB platen die tot vandaag onder mijn powerrack stonden heb ik gebruikt als wand (wand was gipsplaat maar OSB staat toffer). Het zijn tegels van 100 bij 100cm, 2cm hoog, gekocht bij Stuntgras in Alphen aan de Rijn. Nette tegels voor een erg nette prijs. Het ziet er super uit, ik ben er erg blij mee. Dumbellrekken nu gewoon naast elkaar, genoeg ruimte om de legpress en rondom het rack. Ik twijfel nog of ik de Echo Bike hou, ik gebruik hem vrijwel nooit.
Nice, ziet er super goed uit met die tegels, ook zalig voor afwerpen bij dumbell-werk of op Sokken deadliften.
 
Ziet er echt sick uit, echo bike gewoon verkopen en iets beters in de plaats zetten :p
Een lange spiegel boven je dumbbells kan wel een goeie toevoeging nog zijn vind ik.
Ja, al zou ik niet weten wat er in de plaats moet komen. Spiegel komt er idd nog, ik hou Marktplaats in de gaten.
 
Back
Naar boven