MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Huilen! Maar ik dacht dat je dat juist wilde. Anders zou je er toch niet zoveel tren en moeite in hebben gestoken?
    Klopt, dan kan ik twinks net als jou sneller KO slaan.

    Doen roiders moeite dan? Ik dacht dat het gewoon een kwestie was van een spuit in je reet knallen beetje aankloten in de gym en groeien maar.
     
    Klopt, dan kan ik twinks net als jou sneller KO slaan.

    Doen roiders moeite dan? Ik dacht dat het gewoon een kwestie was van een spuit in je reet knallen beetje aankloten in de gym en groeien maar.
    Moeite doen voor het trainen?
    Of je wilt het of je wilt het niet, en verder is het gewoon eten en volhouden. Met een spuit gaat het sneller, maar duurt het plezier ook minder lang.
    Net als een lamp die 2x zo fel brand, die brand ook maar half zo lang.
     
    Ik vind het wel grappig dat er best wat mensen zijn die steeds proberen mij van negatief commentaar te voorzien. Ik sta natuurlijk altijd open voor goede feedback. Maar ik hoorde onlangs dat een lid andere leden regelmatig berichten stuurt die over mij gaan. "Wat voor vetpercentage zou Wovano nu hebben?", "Zou Wovano zijn wedstrijd gaan halen?" etc. Wow, dan heb je dus echt grote problemen met je zelfbeeld en/of een grote obsessie met mij. Ik lig er verder niet wakker van en trek lekker mijn eigen plan. :D
     
    Ik vraag me altijd af waarom ze pre workouts en supplementen altijd van die achterlijke namen geven. Kan toch niet met fatsoen een pot pakken waar een gefotoshopte anabolengast op staat?

    Deze valt nog mee. Alhoewel ik ook geen zilveren of gouden potje moet. Kan het niet gewoon wat minder opvallend tokkie allemaal?
    Zoiets?
    1601811695579.png
     
    Ik vind het wel grappig dat er best wat mensen zijn die steeds proberen mij van negatief commentaar te voorzien. Ik sta natuurlijk altijd open voor goede feedback. Maar ik hoorde onlangs dat een lid andere leden regelmatig berichten stuurt die over mij gaan. "Wat voor vetpercentage zou Wovano nu hebben?", "Zou Wovano zijn wedstrijd gaan halen?" etc. Wow, dan heb je dus echt grote problemen met je zelfbeeld en/of een grote obsessie met mij. Ik lig er verder niet wakker van en trek lekker mijn eigen plan. :D
    Hahaha dat dus!🙌
    De haters...zielig als je zo in elkaar zit. Vooral moeilijk voor diegene zelf. Lekker doorgaan jij!💪
     
    Ik vind het wel grappig dat er best wat mensen zijn die steeds proberen mij van negatief commentaar te voorzien. Ik sta natuurlijk altijd open voor goede feedback. Maar ik hoorde onlangs dat een lid andere leden regelmatig berichten stuurt die over mij gaan. "Wat voor vetpercentage zou Wovano nu hebben?", "Zou Wovano zijn wedstrijd gaan halen?" etc. Wow, dan heb je dus echt grote problemen met je zelfbeeld en/of een grote obsessie met mij. Ik lig er verder niet wakker van en trek lekker mijn eigen plan. :D
    fok die haters a sah
     
    -
     
    Laatst bewerkt:
    Ik vind het wel grappig dat er best wat mensen zijn die steeds proberen mij van negatief commentaar te voorzien. Ik sta natuurlijk altijd open voor goede feedback. Maar ik hoorde onlangs dat een lid andere leden regelmatig berichten stuurt die over mij gaan. "Wat voor vetpercentage zou Wovano nu hebben?", "Zou Wovano zijn wedstrijd gaan halen?" etc. Wow, dan heb je dus echt grote problemen met je zelfbeeld en/of een grote obsessie met mij. Ik lig er verder niet wakker van en trek lekker mijn eigen plan. :D
    Jaloezie.
     
    Ik vind het wel grappig dat er best wat mensen zijn die steeds proberen mij van negatief commentaar te voorzien. Ik sta natuurlijk altijd open voor goede feedback. Maar ik hoorde onlangs dat een lid andere leden regelmatig berichten stuurt die over mij gaan. "Wat voor vetpercentage zou Wovano nu hebben?", "Zou Wovano zijn wedstrijd gaan halen?" etc. Wow, dan heb je dus echt grote problemen met je zelfbeeld en/of een grote obsessie met mij. Ik lig er verder niet wakker van en trek lekker mijn eigen plan. :D
    Ben je weer op een spuitje tren gevallen?

    Doe ook meteen even een briefje met DBB erop. Sowieso ben je fake. Je kuiten zijn trouwens wel groot t.o.v. met de rest van je lichaam. Dat wilde je sowieso, toch?

    Namen en rug# :)
    Bokito
     
    Klopt, dan kan ik twinks net als jou sneller KO slaan.

    Doen roiders moeite dan? Ik dacht dat het gewoon een kwestie was van een spuit in je reet knallen beetje aankloten in de gym en groeien maar.
    Twinks net als jou? Inb4 de forum taalnazi’s.

    Nee, denk dat je voor die armen aardig hebt moeten trainen EN spuiten.

    Valt me we beetje tegen dat je meteen begint te janken als iemand eens een grapje terug maakt tegen je.
     
    Twinks net als jou? Inb4 de forum taalnazi’s.

    Nee, denk dat je voor die armen aardig hebt moeten trainen EN spuiten.

    Valt me we beetje tegen dat je meteen begint te janken als iemand eens een grapje terug maakt tegen je.
    Dat was ook sarcastisch pummel. Ik had wel gehoopt dat je dat onderhand wel door had.

    Ik zal voortaan de gebruikelijke emoticons gebruiken voor mietjes zoals jij die het allemaal anders te letterlijk opvatten.

    :p:p:p:p:p:p:trollface::trollface::trollface::trollface::trollface:
     
    Dat was ook sarcastisch pummel. Ik had wel gehoopt dat je dat onderhand wel door had.

    Ik zal voortaan de gebruikelijke emoticons gebruiken voor mietjes zoals jij die het allemaal anders te letterlijk opvatten.

    :p:p:p:p:p:p:trollface::trollface::trollface::trollface::trollface:
    Sorry, ik kon het sarcasme even niet vinden toen ik tussen alle taalfouten door aan het lezen was. 😉
     
    Ja en het voelde nog lekker ook
    Voelt altijd wel lekker als er wat van achter in je gespoten wordt inderdaad.

    Sorry, ik kon het sarcasme even niet vinden toen ik tussen alle taalfouten door aan het lezen was. 😉
    Begin je nu ook al over mijn taalfouten? Die moet je irl ook eens proberen te maken. Wacht maar tot ik je tegenkom.
     
    Voelt altijd wel lekker als er wat van achter in je gespoten wordt inderdaad.


    Begin je nu ook al over mijn taalfouten? Die moet je irl ook eens proberen te maken. Wacht maar tot ik je tegenkom.
    En dan wat? Kolere wat een opgefokt haantje ben je ook. Zet jezelf eens niet zo voor lul man.
     
    Back
    Naar boven