MuscleMeat

Pussyweights opheffen

Bezoekers in dit topic

zijn er veranderingen in je leven? Misschien wat stress ofso. Kan ook een boosdoener zijn.
Enorm veel veranderingen :p maar zou er niet toe doen denk ik aangezien het enkel op legday is.
En tja stress, altijd beetje stress. Als je geen stress hebt in je leven heb je niet genoeg te doen :p
 
Enorm veel veranderingen :p maar zou er niet toe doen denk ik aangezien het enkel op legday is.
En tja stress, altijd beetje stress. Als je geen stress hebt in je leven heb je niet genoeg te doen :p

Als het alleen op legday is dan denk ik dat het komt door je zware training. Doorbijten kerel ;)
 
Wat kan ik nog meer doen aan de ademhaling? Neem al elke rep een prima hap adem, hou het in gedurende de rep en dan uit & repeat.
Hoe houdt je je adem in? Probeer dit niet te veel op je longen te doen, maar de lucht echt in je core/buik te houden. Dit kan voor de druk op je hoofd veel uitmaken.
 
Hoe houdt je je adem in? Probeer dit niet te veel op je longen te doen, maar de lucht echt in je core/buik te houden. Dit kan voor de druk op je hoofd veel uitmaken.
Haha ik deed tot 2 weken geleden hetzelfde. Elke keer dat ik ging deadliften werd mn zicht wazig vanwege de druk en kreeg ik last van duizeligheid. Eindelijk geleerd dat het niet zo overdreven hoeft :o
 
Hoe houdt je je adem in? Probeer dit niet te veel op je longen te doen, maar de lucht echt in je core/buik te houden. Dit kan voor de druk op je hoofd veel uitmaken.
Tijdens sq b dl gaat het allemaal naar buik idd. De rest denk ik eigenlijk meer longen. Hmm. Ga er de volgende keer op letten. Thanks voor de tip!
 
Meh training, voelde al vanaf eerste oefening dat lichaam moe is. Rustdag morgen gaat deugd doen.

Cable flyes:
opwarming chest

Paused Benchpress:
5x5x82.5

Low Incl DB Press:
6x28
6x30
8x32
10x32

Seated Cable Flyes:
1x12x11.25
2x12x13.25
1x12x14.55
1x12x16.25

Decline Chest Press:
5x10

Ffjes rust

Lateral raises + armen

Foto
1601738786422.png

Jowww
 
Een van de meest intense squatsessie ooit gehad so far, waarschijnlijk 2e of 3e in het lijstje. Damn. Heb ik goed gegokt in het schema :)
Eindelijk laatste week van 5x5 :) Volgende week 3x4 of 4x4, moet nog kijken.

En niet misselijk geworden :D

Squat:
5x5x155

Set 1: (ik weet dat depth twijfelachtig was, maar goed genoeg voor mij)

Walking DB Lunges:
3x20x32kg
damn. laatste 2 sets wel ffjes mid set neergevallen but did it tho

Legpress partials (onderste 50%):
5x20x200

Leg extension:
idk, 5 setjes ofzo

Calf raise:
12x40
12x50
12x55
12x45
12x40

Biceps

Brab0 ook een oefeningetje lagere reps gedaan, voelt prima (met kabels tenminste, met stang ga ik het niet eens proberen) dus blijft erin :)

Yoee
 
Damnnn die squat!!!!! Goed zeg!

en mooi dat je die biceps erin houdt :D Kweken die handel!!!
 
Damnnn die squat!!!!! Goed zeg!

en mooi dat je die biceps erin houdt :D Kweken die handel!!!
T blijft een kut spiergroep :p Vind er maar niks aan. Iemand met prima armen vroeg wel of ik eens mee wou doen met zijn armdag dus zal binnenkort zien wat hij doet
 
T blijft een kut spiergroep :p Vind er maar niks aan. Iemand met prima armen vroeg wel of ik eens mee wou doen met zijn armdag dus zal binnenkort zien wat hij doet

ieder z’n ding. Maar als je vurt 155 KG doet squatten dan wordt het ook tijd dat je je armen gaat trainen :p
 
ieder z’n ding. Maar als je vurt 155 KG doet squatten dan wordt het ook tijd dat je je armen gaat trainen :p
Vind het aan de ene kant wel grappig, mannetje zonder armen die een prima squat heeft. Niemand die het verwacht!

maar vind het eerder kut, niemand boeit die stats
 
Vind het aan de ene kant wel grappig, mannetje zonder armen die een prima squat heeft. Niemand die het verwacht!

maar vind het eerder kut, niemand boeit die stats

die stats zijn voor je zelf (hopelijk). En zolang je blessurevrij kan sporten dan is dat natuurlijk veel waard.
Bij ons in de gym zijn er ook een paar die veel meer op de bench pakken. So be it.
Lekker voor jezelf bezig zijn ;)
 
Binnenkort vier platen squaten Robin
 
die stats zijn voor je zelf (hopelijk). En zolang je blessurevrij kan sporten dan is dat natuurlijk veel waard.
Bij ons in de gym zijn er ook een paar die veel meer op de bench pakken. So be it.
Lekker voor jezelf bezig zijn ;)
Yup vooral het blessurevrij gedeelte, zie hier ook paar mensen meer drukken dan mij maar ze hebben wel elk jaar een paar blessures.
Geef mij maar pussyweights en nooit blessures dan.

Binnenkort vier platen squaten Robin
Binnen 2-3 maanden! :burns:
 
Niet zo hard zijn voor jezelf. Er zijn maar weinig mensen (incl. juicers) in een gemiddelde sportschool die het gewicht Squatten van jou.

Ja armen mag je wat vaker trainen :D Maar dat ging je ook doen. Toch?
 
Niet zo hard zijn voor jezelf. Er zijn maar weinig mensen (incl. juicers) in een gemiddelde sportschool die het gewicht Squatten van jou.

Ja armen mag je wat vaker trainen :D Maar dat ging je ook doen. Toch?
Armen ben ik wel meer mee bezig ja, is nog wat experimenteren wat het beste werkt voor mij. Kwestie van tijd :)
 
Extra fun fact:
Exact 1 jaar geleden was de squat 5x5x120 met een bw van +-72kg.
Momenteel rond de 76 en een stuk leaner dan met de 72kg. Dus toch een goede 4.5-5.5kg spier erbij. Vind ik wel goed gedaan. :emo:

super jongen. Echt knap!

Een jaar geleden zat ik op 60-70 KG squat :o bij mij is het echt als een raket gegaan.
 
super jongen. Echt knap!

Een jaar geleden zat ik op 60-70 KG squat :o bij mij is het echt als een raket gegaan.
Kom laten we samen beginnen:needle:. Gaan we nog harder dan de raket van Elon Musk!
 
Kom laten we samen beginnen:needle:. Gaan we nog harder dan de raket van Elon Musk!

Elon Musk heeft geen spuitje nodig nee :roflol:

AAS kent voorlopig nog te veel nadelen dan voordelen voor mij. En we gaan als natty’s toch nog best goed vooruit?
 
Back
Naar boven