Fitness Seller

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Naam veranderen kuur log verwijderen.

Wat is er gaande? :aluhoedje:
 
Kan er een update komen zodat je makkelijk iemands oude forum naam kan terugvinden? Sommige leden wijzigen zovaak van naam dat ik het niet meer bij houd
 
Kan er een update komen zodat je makkelijk iemands oude forum naam kan terugvinden? Sommige leden wijzigen zovaak van naam dat ik het niet meer bij houd
En ondertussen weet niemand dat ik sniperx ben.
 
De live meldingen die al zoveel weken al dan niet maanden niet werken. Ik stoor me er, zacht uitgedrukt, lichtjes aan.
 
....er zijn idd ergere dingen in de wereld
 
Normaal was dbb mijn automatisch herinnering dat ik pauze verdien maar nu moet ik eerst depressief worden en dan denk ik pas aan dbb en kijk ik of er iets is.
Komaan ik trek je er wel door heen
 
Ik zie sinds een week "Soortgelijke topics" onder iedere post, voor mij voegt dat niets toe en neemt alleen ruimte in. Sommigen van die suggesties zijn >6 jaar slapende topics. Maar ik zie geen mogelijkheid het uit te zetten. Iemand een tip?
 
Ik zie sinds een week "Soortgelijke topics" onder iedere post, voor mij voegt dat niets toe en neemt alleen ruimte in. Sommigen van die suggesties zijn >6 jaar slapende topics. Maar ik zie geen mogelijkheid het uit te zetten. Iemand een tip?
Dit werd in het verleden al eens weggestemd maar na de update van laatst zit het terug erbij.
Ik zelf vind het irritant.
 
Dit werd in het verleden al eens weggestemd maar na de update van laatst zit het terug erbij.
Ik zelf vind het irritant.
Wanneer kunnen we het weer wegstemmen? :D
 
Back
Naar boven