AndroidHealthClinic

Brab0 & Gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
srs? Ik heb er de ballen verstand van maar ik dacht altijd dat het als natty best te doen is massa aan te zetten, maar bijna onmogelijk om echt droog te worden en massa te behouden zonder gear? Zelfs Gijs (met alle respect) zag er redelijk schraal uit op het podium terwijl hij op een "normaal vet percentage" een complete kast is.

ja het is niet slim om met een ‘hoog’ vp te gaan kuren. Je wilt gaan bulken en als je dat met een ‘startpercentage’ van 15-20% gaat doen dan wil ik niet weten hoe iemand er na 12 weken kuren uitziet.
 
srs? Ik heb er de ballen verstand van maar ik dacht altijd dat het als natty best te doen is massa aan te zetten, maar bijna onmogelijk om echt droog te worden en massa te behouden zonder gear? Zelfs Gijs (met alle respect) zag er redelijk schraal uit op het podium terwijl hij op een "normaal vet percentage" een complete kast is.

Indien je niet heel diep gaat cutten <10% behoud je jouw spiermassa wel.
 
Training 04-10-2020

Squat
Opwarmen
6 x 80 KG (paused)
5 x 100 KG (paused)
1 x 140 KG
6 x 125 KG
6 x 125 KG
5 x 125 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
8 x 70 KG
6 x 95 KG
6 x 95 KG
5 x 95 KG
6 x 95 KG

One-arm cable lateral raise
12x
10x
8x

M’n schouders zijn nog gefrituurd van vrijdag. Na de bench press voelde het beter om de MP over te slaan vandaag. Daarom licht kabelwerk gedaan.
Er kwam een reus binnen (ronnie coleman bovenlijf en ‘hardloop’ onderlijf, typetje ‘ik train geen benen’). Een duidelijke juicer, gaat vervolgens heel moeilijk en ‘zwaar’ armen trainen. Zie ik toch dat we hetzelfde gewicht pakken :D Dan breekt m’n klomp en denk ik: waarom zou ik ook die injectie willen zetten? Mooi momentje om even te delen hier.
Nu popcorn bakken met de kids ;) mazzel.
 
Training 04-10-2020

Squat
Opwarmen
6 x 80 KG (paused)
5 x 100 KG (paused)
1 x 140 KG
6 x 125 KG
6 x 125 KG
5 x 125 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
8 x 70 KG
6 x 95 KG
6 x 95 KG
5 x 95 KG
6 x 95 KG

One-arm cable lateral raise
12x
10x
8x

M’n schouders zijn nog gefrituurd van vrijdag. Na de bench press voelde het beter om de MP over te slaan vandaag. Daarom licht kabelwerk gedaan.
Er kwam een reus binnen (ronnie coleman bovenlijf en ‘hardloop’ onderlijf, typetje ‘ik train geen benen’). Een duidelijke juicer, gaat vervolgens heel moeilijk en ‘zwaar’ armen trainen. Zie ik toch dat we hetzelfde gewicht pakken :D Dan breekt m’n klomp en denk ik: waarom zou ik ook die injectie willen zetten? Mooi momentje om even te delen hier.
Nu popcorn bakken met de kids ;) mazzel.

Omdat je anders dat lijf niet krijgt ofc :)
 
IN natuurlijk brab0
 
Met hoeveel zul je kunnen squatten voordat je klompen gaan breken ?
Squatskoenen zijn sowieso overraited, ik doe het met bergschoenen aan. Ook lekker stevig.
 
Training 06-10-2020

Bent over row
Opwarmen
4x
8 x 85 KG

Pull Ups
7-6-6-6 x bodyweight + 12 KG

Seated row small grip
3x

Dumbbell row
3x
8 x 40 KG

BB curl (sz)
7-6-6-7 x 50 KG

Triceps extension (cable/rope)
5x

Calve raises
3 x 12

Ging lekker.
 
Training 06-10-2020

Bent over row
Opwarmen
4x
8 x 85 KG

Pull Ups
7-6-6-6 x bodyweight + 12 KG

Seated row small grip
3x

Dumbbell row
3x
8 x 40 KG

BB curl (sz)
7-6-6-7 x 50 KG

Triceps extension (cable/rope)
5x

Calve raises
3 x 12

Ging lekker.
Nette training. Je hanteert push pull leggs. Hoe hanteer je de progressie op de oefeningen?
 
Nette training. Je hanteert push pull leggs. Hoe hanteer je de progressie op de oefeningen?

ik probeer op de ‘grote’ oefeningen de vorm te verbeteren en/of gewicht/reps te verhogen.
Dit doe ik pas als ik voel dat het gewicht waar ik op dat moment mee train te ‘makkelijk’ wordt.
Ik vind de lange termijn belangrijk. Wat ik bewerkstellig in 2-3 maanden tijd. Ik leef niet in de illusie dat ik iedere training moet uppen in gewicht.

Ohja: ik noem het gewoon een full body. Ik weet niet of het een PPL is.
 
ik probeer op de ‘grote’ oefeningen de vorm te verbeteren en/of gewicht/reps te verhogen.
Dit doe ik pas als ik voel dat het gewicht waar ik op dat moment mee train te ‘makkelijk’ wordt.
Ik vind de lange termijn belangrijk. Wat ik bewerkstellig in 2-3 maanden tijd. Ik leef niet in de illusie dat ik iedere training moet uppen in gewicht.

Ohja: ik noem het gewoon een full body. Ik weet niet of het een PPL is.
Helder én gedegen aanpak

Edit zie nu inderdaad fullbody. Had niet goed gekeken
 
Laatst bewerkt:
Training 07-10-2020

Squatjes
Opwarmen
6 x 80 KG
5 x 100 KG
1 x 140 KG
6 x 125 KG
6 x 125 KG
5 x 125 KG
6 x 125 KG
5 x 60 KG (3 sec paused)

Bench press (decline)
Opwarmen
8 x 60 KG
1 x 105 KG
6 x 95 KG
6 x 95 KG
6 x 95 KG
5 x 95 KG

Military press
Opwarmen
5 x 60 KG
8 x 50 KG
10 x 40 KG

Alles voelde zwaar vandaag. Vermoeidheid. :) Vanaf 19 oktober een weekje deload. Even het lijf rust gunnen.
 
Wat je zou kunnen doen, om hier nog meer uit te halen:
- beginnen met overhead press
- opvolgen met squat
- verder met bench
Je zou hierbij ook bench en overhead kunnen omwisselen, maar dan denk ik dat je wellicht te "tight" in je schouders bent om qua squatten goed in positie te komen. Ik denk echter wel dat een "rust periode" tussen je 2 presses je power goed zal doen. Het is makkelijker pressen zonder als met verzuring. Of je doet het niet want boeiend, het gaat om dem pump.
 
Wat je zou kunnen doen, om hier nog meer uit te halen:
- beginnen met overhead press
- opvolgen met squat
- verder met bench
Je zou hierbij ook bench en overhead kunnen omwisselen, maar dan denk ik dat je wellicht te "tight" in je schouders bent om qua squatten goed in positie te komen. Ik denk echter wel dat een "rust periode" tussen je 2 presses je power goed zal doen. Het is makkelijker pressen zonder als met verzuring. Of je doet het niet want boeiend, het gaat om dem pump.

kan ik zeker wat mee. Dat betekent dat ik de squat als 2e oefening moet doen.
Eens kijken hoe dat gaat.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven