Fitness Seller

Legendarische DBB leden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg ik nu iets raars dat ik haar zou doen als ik de kans had?
Zag net op Instagram, dat is toch een lekker geil ding...., Vind ze alleen wat jong, maar zou haar zeker doen.

edit: gaat nog naar school, dat kun je niet maken... te jong
 
Laatst bewerkt:
of Wateengedoe2. Die vond ik ook wel een beetje geil.
 
Ik denk dat die er niet meer opstaan. Spreek nu ook over 2002 ofzo, waarschijnlijk is dat nu een dikke bomma
 
Geoffke vond ik ook heel goed bij momenten, ik wacht nog altijd op zijn vrienden van de Albanese Maffia die hij op mij af ging sturen :-D
 
Juist kim, die kwam ik laatst nog tegen op insta. Dies best buff nu haha. Ff in spoiler.
Huh, minder roids hebben d'r toch echt wel goed gedaan zo te zien
 
luppie, sniperx, arnoldfan, cutler, gorillor en vast nog veel anderen die ik vergeet.

Oja en die mongool klusmier die gevlucht was naar de antillen :roflol:
Zat hier laatst nog onder de naam abceetje oid
Google zijn naam eens in google Henke Schutte, staan nu op die verse pedo hunter pagina's dat hij ook dol is op jonge meisjes😉.
Op het moment is zijn naam HOT🌶🌶🌶 op social media😉
 
Google zijn naam eens in google Henke Schutte, staan nu op die verse pedo hunter pagina's dat hij ook dol is op jonge meisjes😉.
Op het moment is zijn naam HOT🌶🌶🌶 op social media😉
Ow shiiiiiiieeeet
 
.
 
Laatst bewerkt:
Wat krom is kan hij niet meer recht lullen, ware heksenjacht is er nu op deze vent.
Ik heb het maar even verwijderd omdat het nogal een dick-move is als het niet waar is of een misverstand.
lijkt wel waar te zijn, veeeel rare posts van hem
 
Ik heb het maar even verwijderd omdat het nogal een dick-move is als het niet waar is of een misverstand.
lijkt wel waar te zijn, veeeel rare posts van hem
Als je de video ziet denk je wel anders, hij mag dan een bekend lid geweest zijn hier, maar ik heb 0.000 respect voor dit soort mensen.
 
Ja klusmier met zijn fort van een Antilliaanse vrouw. Die heeft hier redelijk afgezien 😄
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201012-183717_Chrome.jpg
    Screenshot_20201012-183717_Chrome.jpg
    48 KB · Weergaven: 89
Enige wat ik tegen kom zijn pics van hem in google met een TBS snorretje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven