MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice ben benieuwd dan. Tot hoeveel kg ben je van plan te bulken? Zorg in die periode ook dat je goed progressive overload toepast, anders ben je voornamelijk vet aan het aanzetten.
Heb een andere template gekozen voor 5/3/1, wat extra volume en hogere percentages. Gaat goed komen die overload :).
Tot hoever de bulk doorgaat? Geen idee. Houd de spiegel in de gaten. Nog steeds een hand vol vet op de onderkant van de buik, zolang dat niet de spuitgaten uit loopt ben ik tevreden, taille moet een beetje binnen de perken blijven. Denk dat ik wel ver in de 90kg kan en wil komen.
 
Ff de gym in geweest, eerste training 5/3/1 Cycle3

Squats <Knee sleeves + Wrist wraps>
110x3
120x3
122,5x8 !VPR!

Tempo deads
100x3 sumo
100x3x3 conventionele
100x3 sumo explosief

Chinups
+10kg 2x5
BWx5

Bij thuiskomst wat statische stretches voor de linkerheup, doe het preventief als ik ook maar iets voel, oude voetbalblessure, zonde als het weer terugkomt.
 
Laatst bewerkt:
Hoe plaats je je filmpjes hier? Mijn telefoon maakt ze met te hoge kwaliteit voor deze leken site 😢
 
Ff de gym in geweest, eerste training 5/3/1 Cycle3

Squats <Knee sleeves + Wrist wraps>
110x3
120x3
122,5x8 !VPR!

Tempo deads
100x3 sumo
100x3x3 conventionele
100x3 sumo explosief

Chinups
+10kg 2x5
BWx5

Bij thuiskomst wat statische stretches voor de linkerheup, doe het preventief als ik ook maar iets voel, oude voetbalblessure, zonde als het weer terugkomt.
Wel ok skwat
 
Zo, nog even de voeding vandaag
3135cal
Screenshot_20201010-175147_MyFitnessPal.jpg

+ 5 boekweitmeel pannekoeken met stroop, totaal zal wel rond de 3500-3600 zitten.

Netjes, zag er soepel en vlot uit!
Thanks! Laatste 2 reps voelden als echte grinders maar ziet er op de video een stuk sneller uit.
 
Half uurtje gewandeld vandaag, de rest van de dag met koppen koffie en blikken energy voor de laptop zitten.

Voeding rond de 3300cal met in ieder geval 200g eiwit en 90g fatssss.

Groetjes.
 
Half uurtje gewandeld vandaag, de rest van de dag met koppen koffie en blikken energy voor de laptop zitten.

Voeding rond de 3300cal met in ieder geval 200g eiwit en 90g fatssss.

Groetjes.
Fuck de cardio! Heuj lang leve studentenleven 🤪
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven