AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Functional/Business analyst


    Thanks breh. Klopt en was ook daardoor paar maanden geleden ook ontslagen(met gelukkig een goede afloop). Daarom komt dit ook een stuk beter aan.

    Gelukkig kun je in mijn sector wel snel en goede banen vinden, maar gezien de huidige omstandigheden kun je er ook weer snel uitliggen.
    Nu aan een jaarcontract beginnen is op zich wel lekker. De klap komt na de kerst denk ik. Dus als je dan nog een half jaartje de ergste covid ellende kunt uitzitten....
     
    Als je je vak goed verstaat heb je toch gewoon een vaste baan?:grinny:
     
    DF9460B8-4C5A-4C7F-B45D-E9E0BDD04A7D.jpeg
     
    Nu aan een jaarcontract beginnen is op zich wel lekker. De klap komt na de kerst denk ik. Dus als je dan nog een half jaartje de ergste covid ellende kunt uitzitten....
    Die klap heb ik al gehad, maar gaat zeker nog komen voor een heleboel mensen als er straks weer nieuwe maatregelen aankomen.

    Heb in ieder geval wel gemerkt dat een vast contract schijnveiligheid is.
     
    Laatst bewerkt:
    Die klap heb ik al gehad, maar gaat zeker nog komen voor een heleboel mensen als er straks weer nieuwe maatregelen aankomen.

    Heb wel in ieder geval wel gemerkt dat een vast contract schijnveiligheid is.
    Idd ik had ook een vast contract maar nu niet meer :p
     
    Die klap heb ik al gehad, maar gaat zeker nog komen voor een heleboel mensen als er straks weer nieuwe maatregelen aankomen.

    Heb wel in ieder geval wel gemerkt dat een vast contract schijnveiligheid is.
    Klopt, als het echt slecht gaat ben je er zo uit. En er gaat nog een hele hoop shit komen.
     
    Gym is geen teamsport he 😊 Met het contactonderzoek van de GGD is het volgens mij vooral de voetbal die eruit springt
    Vooral teamsport volwassenen gaat t om naar ik begrijp dreamy1 in bepaalde gebieden van verenigd koninkrijk gaan ze wel weer dicht meende ik gehoord te hebben
     
    De horeca in Nederland gaat toe hoor ik net?
     
    Back
    Naar boven