Fitness Seller

Pussyweights opheffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ofwel moet ik je rapporteren voor seksistisch gedrag ofwel racistisch gedrag in mijn log, ik weet het niet... :p

Jij eet volgens mij wel graag spaghetti Hé :p nu mijn dialect laat mij toe pieten te koken dus pasta slierten 😁
 
Content van de training, maar voel me niet zo goed.
Lichaam vraagt wat rust maar kan het me niet permiteren... Morgen bench mag ik niet skippen, maandag squat mag ik niet skippen en dinsdag bench weer. Zal dus volgende week woensdag extra rustdag pakken als ik me nog zo voel.

Deadlift:
4x4x167.5
extreem makkelijk maarja is logisch want 1e week

Back extension:
12x75
10x75
12x80 (laatste 2 reps mehh)
Ik vraag me wel af wat ik ga doen als ik rond de 100kg ga zitten, vind het een goede oefening maar zo 5 schijven vastpakken is wat veel.

Walking DB Lunges:
3x20x32
Inclusief fails in 2e en 3e set

BSS (op verhoogje):
3x10x18
Voelt prima in de benen maar krijg hier last van in onderrug, iemand die misschien weet waar het door kan komen?

Motivatie op om nog leg extension + kuiten te doen, geskipt.

Biceps
(Ook eens bicep cable curl met zo'n preacher curl bankje ervoor gezet, voelde best leuk)

Yoeee
 
Ik zou die back extension zelfs skippen. +1 dat je dit zelfs probeert. Kan je niet gewoon na deadlifts een setje lichter pakken liftend enkel met de rug of een setje paused deadlifts ter hoogte van de scheen ofzo. Grtz

En rust kan je altijd permitteren, maar daar ben ik zelf ook pas achter gekomen door een jaar elke week te maxen en niks te gainen :p
 
Ik zou die back extension zelfs skippen. +1 dat je dit zelfs probeert. Kan je niet gewoon na deadlifts een setje lichter pakken liftend enkel met de rug of een setje paused deadlifts ter hoogte van de scheen ofzo. Grtz

En rust kan je altijd permitteren, maar daar ben ik zelf ook pas achter gekomen door een jaar elke week te maxen en niks te gainen :p
Meh ga hem niet direct skippen, voelt als hele goeie oefening voor m'n hamstring, booty en onderrug. Combinatie van rdl en deadlift dus maar dan minder compound achtig. Had hem vroeger wel geskipt hoor, maar love it nu :p (voor de bootygainz)

Extra rust ga ik nog niet permitteren, ben te autistisch en koppig voor. Zal wel zien of het beter gaat volgende week.
 
Meh ga hem niet direct skippen, voelt als hele goeie oefening voor m'n hamstring, booty en onderrug. Combinatie van rdl en deadlift dus maar dan minder compound achtig. Had hem vroeger wel geskipt hoor, maar love it nu :p (voor de bootygainz)

Extra rust ga ik nog niet permitteren, ben te autistisch en koppig voor. Zal wel zien of het beter gaat volgende week.

Haha snap ik zeker! He slaap gwn goed. Uit dan!

Ja de booty groeit veel te fel man! Haha. Hoeft niet voor me
 
Haha snap ik zeker! He slaap gwn goed. Uit dan!

Ja de booty groeit veel te fel man! Haha. Hoeft niet voor me
Slaap gaat nu wel goed, is gewoon wat moeilijk als ik les heb tot na 5 uur om alles nog te doen.
Booty hoeft voor mij ook niet zo hard te groeien, maar wel sterk zijn, is belangrijk voor squats en deadlifts.
 
Slaap gaat nu wel goed, is gewoon wat moeilijk als ik les heb tot na 5 uur om alles nog te doen.
Booty hoeft voor mij ook niet zo hard te groeien, maar wel sterk zijn, is belangrijk voor squats en deadlifts.

Zeg ik ook tegen mijn collega s die in mijn kont knijpen en zeggen dat als ze niet beter wisten me langs achteren zouden nemen. Alles voor die krachtgains :p
 
Goeie training, pr bench denk ik. Heb wel twijfels of ik 105 ga kunnen volgende week.

Paused Benchpress:
2x2x95
Ik had 95 ingevuld in het schema als 1RM, dus dat.

Low Incl DB Press:
2x8x32
Wil eigenlijk 34 proberen maar denk dat ik het 1e rep niet naar boven ga krijgen..

Decline Chest Press Machine:
4x10

Seated Cable Flyes:
5x12

Armen

Yoeyoee
 
Bootyday met meisje.

Squat:
4x4x152.2

Split squat (smith):
3x10
Voelt mwahhh, voorste voet moet op verhoogje maar denk dat ze na lunges wel oke voelen, donderdag eens doen.

Leg press:
3x15-20

Hip abduction machine:
idk, meisje outlift mij.

Leg curl:
idk, meisje outlift mij.

Yoeyoeee

Edit: of ik moet misschien achterste voet op verhoogje zetten, of alle twee. idk, ga volgende keer nog meer experimenteren
 
Laatst bewerkt:
Na de training nog cardio gedaan met het meisje?
 
Moet wel een heel sterk meisje zijn geweest!
 
Lichtere training, beetje reserve gehouden voor overmorgen pr te proberen.

Paused Benchpress:
2x6x77,5

Low Incl DB Press:
2x6x32

Decline Chest Press Machine:
4x10

Seated Cable Flyes:
5x12

Beetje tricep

Zo laat trainen is echt niks voor mij...
 
Zwakke bench inverhouding tot je Squats. Ben jij soms een wielrenner?
 
Back
Naar boven