AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sorry voor de topicvervuiling b.t.w. Ik zal er over ophouden, zodat je kunt focussen op je prep. :thumb:
 
Na 2 dagen depleten. Vandaag de laatste dag en morgen lekker laden:D
IMG_20201017_085920.jpg
IMG_20201017_085621.jpg
 
Depleten is zichtbaar goed gelukt. Dat betekent dat goed laden een spectaculair effect gaat geven. :)

Bij je side chest lijkt je borst veel voller dan bij je front MM. Komt dat omdat je schouders verhoudingsgewijs groter zijn, of zou je daar met andere manier van posing nog wat aan kunnen doen? Ik ben geen deskundige dus correct me if i'm wrong, maar het lijkt alsof je borst niet tot z'n recht komt bij de front MM?
 
Depleten is zichtbaar goed gelukt. Dat betekent dat goed laden een spectaculair effect gaat geven. :)

Bij je side chest lijkt je borst veel voller dan bij je front MM. Komt dat omdat je schouders verhoudingsgewijs groter zijn, of zou je daar met andere manier van posing nog wat aan kunnen doen? Ik ben geen deskundige dus correct me if i'm wrong, maar het lijkt alsof je borst niet tot z'n recht komt bij de front MM?
Ik voel me ook super plat. Ben benieuwd hoe ik er morgenochtend bij sta. Kijk wel enorm uit naar het laden.

Ik denk mijn relatief grote schouders en borst is eigenlijk altijd al een zwak punt geweest. Zeker nu met mijn schouderblessure. Heb veel verschillende manieren van de most muscular geprobeerd maar dit is bij mijn fysiek echt de beste.
 
Je staat er vet goed bij. Succes vandaag en geniet er van morgen. :thumbs:
 
Jij bent blij als het dadelijk achter de rug is en weer ‘normaal’ kunt eten :)
 
Nog even!💪💪
 
Welke reactie? Als er iemand is die schijnheilig is ...

Ik een keyboard warrior? :roflol:
Dus je wikipedialink was niet humoristisch bedoeld?
Dan ben jij dat wel ja.

Als je een dom antwoord geeft krijg je een dom antwoord terug ;) valt je zwaar zo te zien.

Luister stumperd ik ben niet de enige die zich er mateloos aan irriteert. Zelfs zo erg dat mensen je moeten aanspreken om hun log niet te vervuilen met je dom gedrag.
 
Hoe bevalt de airfryer? Ik ben groot fan. Al jaren. Zelfs voorgebakken friet uit de aurfryer bevat maar 2% vet ongeveer, dus dan is dat ineens een prima optie. Ipv de 10-12% van gefrituurd spul.

Met piccalilly is frites dan gewoon te doen als je aan het cutten bent. Voor jou zal dat wel iets minder een probleem zijn, maar ik vond dat geweldig.
 
Je staat er vet goed bij. Succes vandaag en geniet er van morgen. :thumbs:
Thanks B, ben heel benieuwd hoe het laden gaat uitpakken!
Jij bent blij als het dadelijk achter de rug is en weer ‘normaal’ kunt eten :)
Ja ik zat gisteren met veel plezier mijn rebound schema te maken. En ik kijk ook enorm uit naar elke week een cheatmeal:D
Nog even!💪💪
Yes💪
Hoe bevalt de airfryer? Ik ben groot fan. Al jaren. Zelfs voorgebakken friet uit de aurfryer bevat maar 2% vet ongeveer, dus dan is dat ineens een prima optie. Ipv de 10-12% van gefrituurd spul.

Met piccalilly is frites dan gewoon te doen als je aan het cutten bent. Voor jou zal dat wel iets minder een probleem zijn, maar ik vond dat geweldig.
Tot nu toe heb ik er alleen pompoen in gemaakt en dat is wel even next level t.o.v. pompoen uit de oven. Morgen ga ik er aardappel in bereiden dus ik ben zeer benieuwd!
Ik denk dat 2 dagen van 600gr te weinig zullen zijn, je staat echt goed plat, wel echt mega scherp! Eerst maar eens een dagje 600 dan kun je nogaltijd de dag erna verhogen.
We zullen gaan zien inderdaad. Ben erg benieuwd! Zou anders ook geen straf zijn maandagavond nog een pizza te eten :eating:
 
Ah, nou dat zal prima gaan. Wel een klein beetje olie gebruiken, dan krijg je iets dat in de buurt komt van frites.
 
Nog eventjes man. Je staat er goed bij. Geniet van het proces :flexbiceps:


Tot nu toe heb ik er alleen pompoen in gemaakt en dat is wel even next level t.o.v. pompoen uit de oven. Morgen ga ik er aardappel in bereiden dus ik ben zeer benieuwd!

Hoe heb je de pompoen in de airfryer bereid? Werkt eigenlijk hetzelfde als een lijkt mij.
 
Dan ben jij dat wel ja.

Als je een dom antwoord geeft krijg je een dom antwoord terug ;) valt je zwaar zo te zien.

Luister stumperd ik ben niet de enige die zich er mateloos aan irriteert. Zelfs zo erg dat mensen je moeten aanspreken om hun log niet te vervuilen met je dom gedrag.
Wat heeft dat met keyboard warrior te maken,.dat is toch heel iets anders; en vanwaar die haat ineens? Vertel eens, wat zit je nou echt dwars? Het zal vast meer zijn dan ene aardappelpost dat je ineens zo afgeeft.
 
Ah, nou dat zal prima gaan. Wel een klein beetje olie gebruiken, dan krijg je iets dat in de buurt komt van frites.
Klinkt goed, thanks voor de tip drool:
Nog eventjes man. Je staat er goed bij. Geniet van het proces :flexbiceps:




Hoe heb je de pompoen in de airfryer bereid? Werkt eigenlijk hetzelfde als een lijkt mij.
Airfryer voorverwarmen op 180 graden, pompoenblokjes erin voor 12 minuten, daarna omschudden en nog een 10 minuten erin. Dan zijn ze heerlijk krokant van buiten en zacht van binnen. Dat is niet zo in de oven. Dan worden ze vooral zacht.
Wat heeft dat met keyboard warrior te maken,.dat is toch heel iets anders; en vanwaar die haat ineens? Vertel eens, wat zit je nou echt dwars? Het zal vast meer zijn dan ene aardappelpost dat je ineens zo afgeeft.
En dit is de laatste post hierover. Punt is gemaakt denk ik. Verder voeren jullie de discussie maar via DM, maar niet in mijn log. Ik probeer alles een beetje overzichtelijk te houden dat mocht iemand uit interesse dit een keer wil lezen niet op dit soort onnozele discussies uitkomt.
 
Klinkt goed, thanks voor de tip drool:

Airfryer voorverwarmen op 180 graden, pompoenblokjes erin voor 12 minuten, daarna omschudden en nog een 10 minuten erin. Dan zijn ze heerlijk krokant van buiten en zacht van binnen. Dat is niet zo in de oven. Dan worden ze vooral zacht.

En dit is de laatste post hierover. Punt is gemaakt denk ik. Verder voeren jullie de discussie maar via DM, maar niet in mijn log. Ik probeer alles een beetje overzichtelijk te houden dat mocht iemand uit interesse dit een keer wil lezen niet op dit soort onnozele discussies uitkomt.
Je hebt gelijk, van mij mag je de discussie verwijderen . Persoonlijk heb ik helemaal niets tegen Strive4muscle , vond t wel een toffe gast op de meet ook.
 
Sinds kort hebben ze bij Lidl (bij AH al.langer ) groentenmixen voor in de oven/airfryer. Ook met pompoen. Die zijn top, gemakkelijk en gevarieerd.
 
Back
Naar boven