MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (12 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

  • Tapas achtige maaltijd in elkaar geflanst met spul wat in huis was want het is feest. Uitslag uitstrijkje was goed, geen onrustige cellen. Voor anderen misschien iets wat ze achteloos lezen en vanzelfsprekend vinden maar hier wordt de brief goed bewaard en het nieuws Gevierd. Vooral het bruine stokbrood met basilicum hummus is erg lekker.Bekijk bijlage 509042
    Groot gelijk , je weet maar nooit en gelukkig is de uitslag goed. Gefeliciteerd!! En eet smakelijk ' ziet er goed uit
     
    Fail 🤪
    Mislukte fritatta die op deze manier ook wel érg goed smaakte. Lading sla en Caesar saus erdoor
    20201017_180412.jpg
     
    Oja bingo, niks underground restaurant.

    Fijne vakantie BB_ !!
    Thanks. Nog eentje. Ik ben trouwens de enige Nederlander die lam, lever, vis, auberginegerecht neemt. Iedereen gaat voor patat of pasta bolognese.

    IMG_20201017_220417.jpg

    Morgen maar buiten de deur eten denk ik. We kwamen nu wat laat aan .
     
    Geit vind ik in Indonesisch altijd heel lekker.

    Grieks vind ik lam altijd lekker. Aubergine ook trouwens. En eigenlijk bijna alles. Dolmades. Top.
    Hier net zo! Heerlijk, had van de zomer geit in pittige saus. Weet de naam zo niet meer. Was idd Indonesisch. Fantastisch

    En op Curaçao geitensoep. Met van die dikke botten/vlees.. Zo lekker, beetje afkluiven
     
    Superlekker stoofvlees, geit. Ik vind hertenstoof ook errug lekker.

    Maar een goede zelfgemaakte Bolognesesaus , van mager (dat hoort zo!) rundvlees vind ik ook heerlijk. Kwestie van de melk slim gebruiken en minstens 4 uur pruttelen.
     
    Back
    Naar boven