XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Verschrikkelijk al die foto's van de mods, sterkte ermee man. Je zult er vast van wakker liggen.
Thanks man, gelukkig is het altijd maar een paar maandjes voor je wedstrijden. Of ga je dit keer ook erna dagelijks foto’s droppen, als je alles helemaal laat lopen?
 
Vond deze nog,van 28 augustus. Dit was depleted,de dag erna begon ik met laden.
Ik vind het er zelf een beetje zorgwekkend uitzien 💀 😅
6C0EA51A-EDD5-455D-A5BA-F979E3BFFA46.jpeg
 
Thanks man, gelukkig is het altijd maar een paar maandjes voor je wedstrijden. Of ga je dit keer ook erna dagelijks foto’s droppen, als je alles helemaal laat lopen?
Wow wat ben jij origineel. Durf je ook nog een foto van jezelf te plaatsen?
 
Nee man, dat waren Samson en Delaila, die waren getrouwd en toen heeft zij, terwijl hij sliep, zijn haren afgeknipt, met als gevolg ' kracht weg' .
Maar geen familie, een Israëliet met een Filestijnse, dat is net zo'n schande als een Vlaming en een Waal.

Nu wachten tot wovano met grote letters komt zeggen dat als we zo graag over de Schrift willen grappen we maar een topic moeten beginnen...
 
Maar geen familie, een Israëliet met een Filestijnse, dat is net zo'n schande als een Vlaming en een Waal.

Nu wachten tot wovano met grote letters komt zeggen dat als we zo graag over de Schrift willen grappen we maar een topic moeten beginnen...
En wie hier is de barmhartige Samaritaan? En wie de farizeeër?
 
En wie hier is de barmhartige Samaritaan? En wie de farizeeër?
Er zit geen Farizeeër in dat verhaal, maar degene die deze draad on-topic probeert te houden kan je zowel uitleggen als de Samaritaan, als één van de twee andere passanten, als het slachtoffer en zelfs als de herbergier.

Zelf zal ik in de context van deze draad weleens een van de rovers, het slachtoffer of de herbergier kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Morgen weer halen. Voor het inparkeren nog ff een Xup to wallride poging.
 
Back
Naar boven