Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

20201018_234844.jpg

20201019_000519.jpg
 
Laatst bewerkt:

Pff niet normaal :o

Ik heb zelf zodra ik wat droger sta, dat mn aders na / tijdens het trainen enorm warm worden en een branderig jeukend gevoel geven. Soms houdt dit wel tot 1 uur na training aan, als dit een algemeen bekend ding is zal jij dit zeker ervaren :o Heb jij hier ook last van? Of zou dit een persoonlijk dingetje zijn?
 
Pff niet normaal :o

Ik heb zelf zodra ik wat droger sta, dat mn aders na / tijdens het trainen enorm warm worden en een branderig jeukend gevoel geven. Soms houdt dit wel tot 1 uur na training aan, als dit een algemeen bekend ding is zal jij dit zeker ervaren :o Heb jij hier ook last van? Of zou dit een persoonlijk dingetje zijn?
Een branderig jeukend gevoel ken ik niet. Ik heb wel dat ik constant hele kleine krampjes voel in mijn kuiten sinds 1-2 weken en dat heb ik gewoon de hele dag door.
 
Laatste check onder het toeziend oog van Strive4muscle. Thanks voor alle hulp en het meedenken de laatste weken!
Bekijk bijlage 509417
Graag gedaan maat! Jij verdient alle respect voor het harde werk de afgelopen maanden ;) Ergens wel jammer dat de wedstrijd niet doorgaat, want ik had je daar echt hoog zien plaatsen. Het zullen in elk geval mega vette foto’s worden morgen
:thumb:
 
Succes morgen met de shoot!
 
Hier ook nog even; veel succes en genieten! 💪💪
 
Heel veel succes!!!
 
Update
Twee dagen laden zitten erop. Ik had zelf het idee dat ik wat scherpte ingeleverd had maar Strive4muscle vond juist dat ik er nog beter uitzag en details naar voren kwamen die er een paar dagen geleden nog niet waren. Gisteravond om 20.00u gestopt met drinken en nog een pizza gegeten om 22.00u. Shape nu is volgens mij wel goed. Enige probleem is dat ik sinds gisterochtend niet fatsoenlijk naar de wc kan. Heb natuurlijk veel gegeten en weinig gedronken dus ik heb het idee dat er een blok beton in mijn darmen zit. Hopelijk lukt het nog deze ochtend.
 
Update
Twee dagen laden zitten erop. Ik had zelf het idee dat ik wat scherpte ingeleverd had maar Strive4muscle vond juist dat ik er nog beter uitzag en details naar voren kwamen die er een paar dagen geleden nog niet waren. Gisteravond om 20.00u gestopt met drinken en nog een pizza gegeten om 22.00u. Shape nu is volgens mij wel goed. Enige probleem is dat ik sinds gisterochtend niet fatsoenlijk naar de wc kan. Heb natuurlijk veel gegeten en weinig gedronken dus ik heb het idee dat er een blok beton in mijn darmen zit. Hopelijk lukt het nog deze ochtend.
Koffie en ontbijtje erin doet wonderen bij mij..

happy ruben van der meer GIF by Videoland
 
Update
Twee dagen laden zitten erop. Ik had zelf het idee dat ik wat scherpte ingeleverd had maar Strive4muscle vond juist dat ik er nog beter uitzag en details naar voren kwamen die er een paar dagen geleden nog niet waren. Gisteravond om 20.00u gestopt met drinken en nog een pizza gegeten om 22.00u. Shape nu is volgens mij wel goed. Enige probleem is dat ik sinds gisterochtend niet fatsoenlijk naar de wc kan. Heb natuurlijk veel gegeten en weinig gedronken dus ik heb het idee dat er een blok beton in mijn darmen zit. Hopelijk lukt het nog deze ochtend.
Je voeten op een verhoging zetten (zodat je in een soort squat houding op het toilet zit) kan misschien helpen?
 
Psyllium husk of zoetstoffen .
 
Back
Naar boven