MuscleMeat

Hulp nodig - Conflict geluidsoverlast bovenburen

Bezoekers in dit topic

Nog steeds rustig? (vroeg hij met een zeker ongeloof in zijn stem...)
Yes so far so good. Af en toe nog wat geluid maar daar is mee te leven.
 
Nog steeds alles halal?
 
Gaat nogsteeds redelijk goed. Het is geen volledige rust maar ik kan er mee leven.
 
Holy shit dit topic neemt een hele bizare wending. De kinderen van mijn bovenburen zijn net gekidnapped.
20201019_014312.jpg


20201019_014730.jpg


Mijn vriendin en ik werden net wakker om 01:30 door keihard gebonk. Kwam vermoedelijk van de bovenburen. Het gebonk bleef maar doorgaan. Kheb me aangekleed en ben naar boven gegaan om te kijken wat er aan de hand was. Ondertussen kwamen meerdere mensen de gallerij op.

Eenmaal bij de bovenburen aangekomen zag ik de bovenbuurman gekneveld in de hal achter de voordeur tegen de deur liggen. Handen vastgebonden en zijn mond dichtgebonden. Hij was op de deur aan het rammen en schreeuwde om hulp.

Meteen 112 gebeld, politie was er binnen 5 minuten. Die hebben de deur geforceerd en de man bevrijd.

Wat ik de man tegen de politie hoorde zeggen was dat er 3 mannen vannacht zijn woning binnen zijn gekomen en zijn kinderen hebben meegenomen.

Bizar.

Drugsgerelateerd of familie drama.
 
Laatst bewerkt:
Jouw buren weten ook nooit te vervelen, heftig.
 
Goed topic!
Wat heb je op te biechten?
 
Misschien was ik niet de enige die schijtziek werd van die kinderen :roflol:
 
Zal wel weinig slaap worden vannacht. Veel herrie, ze zijn druk bezig met sporenonderzoek.
 
Lol ik zag je post en dacht misschien door thuiszorg meegenomen, maar nee echt gekidnapt dus :roflol:
 
Gewoon een DBB'er met dood zaad die kids wilde.
 
Back
Naar boven