AndroidHealthClinic

Hulp nodig - Conflict geluidsoverlast bovenburen

Bezoekers in dit topic

Vergeet je niet dit gebonk ook weer in het dossier op te laten nemen? Het ging dan wel een tijdje beter maar dat is geen excuus.

Niks gehoord van de ontvoering zelf, pas dat hij gekneveld tegen de deur lag te rammen?
 
Vergeet je niet dit gebonk ook weer in het dossier op te laten nemen? Het ging dan wel een tijdje beter maar dat is geen excuus.

Niks gehoord van de ontvoering zelf, pas dat hij gekneveld tegen de deur lag te rammen?
Thnx voor de tip, kheb er melding van gemaakt bij de woningcorporatie. Dit soort gedrag is inderdaad niet tolereerbaar.
 
Ik heb gehoord van hun zijburen dat zijn vrouw al een tijdje weg was. Ik weet ook dat ze best vaak ruzie hadden aangezien we ze tot een tijdje terug nog best vaak hoorden schreeuwen. Dat zegt opzich niks natuurlijk, elk koppel maakt ruzie, maar het steunt wel de volgende gedachte.


Waarschijnlijk zijn ze uit elkaar en heeft de familie van de vrouw de kids ontvoerd. Dit soort shit zie je wel vaker gebeuren bij die achterlijke woestijnculturen.

Hoe zijn 3 man anders ook binnengekomen? Je laat niet 3 onbekende mannen 's nachts binnen. Ze hadden dus de sleutel of hij herkende ze.

Het zou wel grappig zijn als dit binnenkort op Opsporing Verzocht komt.
 
Helemaal niks te vinden op nhnieuws
Dit vind ik net:


Berichtgeving komt alleen niet overeen met dat die kids zijn gekidnapped. Misschien dat politie dit ivm het onderzoek niet naar buiten wilde brengen. Tijdstip enzo hebben ze wel goed.

"De overval vond rond half twee in de nacht plaats op de zevende etage van een flat aan In de Wolken. De politie kwam met meerdere eenheden ter plaatse en ook een ambulance werd opgeroepen. De bewoner is bij het overval-incident lichtgewond geraakt."
 
Laatst bewerkt:
En jij weet zeker dat de kinderen ontvoerd zijn?
Dat hoorden we die man zeggen tegen de agenten nadat ze zijn deur intrapten (raam kapot sloegen) en ze hem hadden bevrijdt (zijn mond was dichtgebonden met een doek o.i.d.)
 
'k Hoop voor de kinderen dat het een familiedrama is in plaats van druggerelateerd. :o
 
Of hij dreigde de voogdij ter verliezen en heeft dit in scene gezet.
 
Of hij dreigde de voogdij ter verliezen en heeft dit in scene gezet.
Kan ook. De voordeur was niet op slot. Dus waarom kon hij de deur niet openen? Hij was dan misschien vastgebonden maar een deurknop moet wel te bereiken zijn toch? Ik kon niet precies zien hoe hij was bastgebonden.

Vragen vragen vragen. Wel spannend allemaal
 
Kan ook. De voordeur was niet op slot. Dus waarom kon hij de deur niet openen? Hij was dan misschien vastgebonden maar een deurknop moet wel te bereiken zijn toch? Ik kon niet precies zien hoe hij was bastgebonden.

Vragen vragen vragen. Wel spannend allemaal
Waarom hebben jullie zelf de deur dan niet opengedaan?
 
Back
Naar boven