MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ondanks de moeilijke situatie en "de tijd van de maand" toch een deftige training kunnen neerzetten deze namiddag.

Training vrijdag 16 oktober 2020 - FB Week 4 Dag 3
Warm-up
  • 10' LISS Crosstrainer
  • Abductor machine 3x20x35
Front squat
1x8x19,5
1x8x24,5
1x8x29,5
3x6x37
2x5x39 PR
Dit gaat best lekker. Diepte zit nog altijd goed en ik had nog wel een rep (of twee) in de tank.
Ik denk dat ik sneller moeite ga krijgen met (un)racken dan met het squatten zelf.
En ik hou er ook mooie blauwe plekken aan over :roflol: .

Pull-ups
1x5xBW
1x4xBW
3x3xBW
Beetje teleurgesteld hier :(.

DB Walking lunges
3x 20 passen x 12 (per hand)

Incline DB press
2x12x14
1x8x16 PR (hier écht wel blij mee!)

Face pulls
1x12x32,5
2x12x35

Seated leg curl
2x12x37,5
1x10x37,5

Extraatje
Palm down wrist curl
3x12x4

Abductor machine - pyramid (ik vind dit toestel gewoon enorm leuk :o)
1x10x45
1x8x55
1x6x65
1x15x45

1602874987087.png


Deze ochtend ook nog langs de dierenarts geweest met een van "onze" straatkatten.
Ze wil al een aantal dagen niet meer eten, en aangezien ze geen echte eigenaar hebben en wij ons voornamelijk over hen ontfermen vond ik het onze plicht om haar te laten onderzoeken.
Eerste diagnose is chronische tandvleesontsteking. Ze kreeg een antibiotica- en cortisonespuit en nu proberen we haar binnen te houden...
Ik heb ook van die Felix soepjes gekocht voor haar omdat dat voornamelijk vocht is, dat heeft ze gelukkig helemaal binnen gewerkt vanavond :).
Dus ik hoop dat ze nu terug begint te eten, en we de ontsteking dan weg kunnen houden met medicatie o.v.v. pilletjes.
 
Sterke dumbelpress💪💪
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
had nog wel een rep (of twee) in de tank.
Ik denk dat ik sneller moeite ga krijgen met (un)racken dan met het squatten zelf.
En ik hou er ook mooie blauwe plekken aan over :roflol: .
Dikke delts kweken?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Onze kat heeft chronische tandvlees ontsteking van uit het nestje :( geven zoveel mogelijk aangepaste voeding. Maar uiteindelijk zal die vermoedelijk niet meer willen, kunnen eten. Op een moment zal het pijn beginnen doen en dan zullen de tandjes getrokken moeten worden. Hij is nu 6jaar en voorlopig gaat het nog goed, eet nog graag en veel. Al zijn er van sommige tanden, ook 1 van zijn hoektandjes al brokjes af. Hopelijk eet die nog lang en graag normaal:) lijkt me vreemd een kat zonder tandjes. Al passen ze zich daar snel aan blijkbaar
 
Onze kat heeft chronische tandvlees ontsteking van uit het nestje :( geven zoveel mogelijk aangepaste voeding. Maar uiteindelijk zal die vermoedelijk niet meer willen, kunnen eten. Op een moment zal het pijn beginnen doen en dan zullen de tandjes getrokken moeten worden. Hij is nu 6jaar en voorlopig gaat het nog goed, eet nog graag en veel. Al zijn er van sommige tanden, ook 1 van zijn hoektandjes al brokjes af. Hopelijk eet die nog lang en graag normaal:) lijkt me vreemd een kat zonder tandjes. Al passen ze zich daar snel aan blijkbaar
Ons Bollie is vermoedelijk al 10-12 jaar oud, voor een straatkat heeft ze dus geluk dat ze hier nu pas last van heeft.
Enige échte oplossing is inderdaad alle tanden (behalve de acht vooraan) eruit halen, maar dat is op haar leeftijd een groot risico qua narcose en bijkomende kwaaltjes ten gevolge van narcose blijkbaar.
Ook moet ze dan eerst nog allerlei andere onderzoeken ondergaan (bloedafname, foto's,...) om zeker te zijn dat er niets anders aan de hand is.
Dus ik hoop dat medicatie het doet voor haar, want anders vrees ik dat we ze zullen moeten laten gaan :(.
 
Die DB press idd!🤩

Fijn weekend Bubs!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dus ik hoop dat medicatie het doet voor haar, want anders vrees ik dat we ze zullen moeten laten gaan :(.
Dat kan er ook nog wel bij, bovenop alle andere misere van de laatste tijd :sad:
 
Die DB press idd!🤩

Fijn weekend Bubs!
Dank je! Voor jou ook :).
Dat kan er ook nog wel bij, bovenop alle andere misere van de laatste tijd :sad:
Jup, 2020 heeft het echt op mijn gemunt blijkbaar :suicide:.
Vanochtend heeft ze wel goed gegeten: een Sheba soepje, half potje Sheba "luxe kip" én een half zakje Felix met zalm natvoer.
Een waar driegangen menu op zaterdagochtend dus :roflol: .

Training zaterdag 17 oktober 2020 - FB Week 4 Dag 4
Leg press
1x15x20
1x12x40
1x8x80
2x15x110
3x12x120
DROPSET 17x100/17x80/20x60/20x40
Super pomp in mijn benen en glutes :peachy: .

Bench press
1x10x25
1x8x30
1x6x35
5x5x42,5
Jaaaaaaaaaah!! Na de fail vorige week, vandaag eindelijk 5x5 kunnen volmaken mét volledige ROM!
Wel veel rust tussen de sets genomen (4 à 5 minuten), maar het is me gelukt :D!

BB Hip thrust - 2sec paused
1x12x69,5
3x10x69,5

Unilateral seated row
4x10x20

RDL
3x8x52
Gaat alweer pijnvrij met dit gewicht.

Cable upright row
3x10x32,5

Adductor machine
1x20x25
1x12x42,5
2x8x45 PR

Dips
3x8xBW
Meh, ik vind bench dips leuker.

Cardio: Niks, nothing, nada
 
Qua voeding doe ik mijn best om genoeg te eten, maar ik ben een "ik krijg geen hap door mijn keel" type als ik onder grote stress sta.
Vanochtend heeft ze wel goed gegeten: een Sheba soepje, half potje Sheba "luxe kip" én een half zakje Felix met zalm natvoer.
Een waar driegangen menu op zaterdagochtend dus :roflol: .
De eerste keer dat ik dit las dacht ik dat jij in de stress op andere voeding was overgegaan. :roflol:

Gelukkig gaat het weer minder slecht met t poezenbeest.

Als je dan toch zwervers die aan komen waaien van voedsel voorziet, geef je ze ook een slaapplaats en een zeker bier?

(ik vraag dit niet voor een vriend)
 
De eerste keer dat ik dit las dacht ik dat jij in de stress op andere voeding was overgegaan. :roflol:

Gelukkig gaat het weer minder slecht met t poezenbeest.

Als je dan toch zwervers die aan komen waaien van voedsel voorziet, geef je ze ook een slaapplaats en een zeker bier?

(ik vraag dit niet voor een vriend)
Bier is geen probleem, en als deze zwerver toevallig vandaag of morgen komt aanwaaien is er nog stoverij voor erbij ook.
Ik heb ook nog een kartonnen doos en een dekentje die kan dienen als slaapplaats. Binnen is alvast beter dan buiten ;).
 
Bier is geen probleem, en als deze zwerver toevallig vandaag of morgen komt aanwaaien is er nog stoverij voor erbij ook.
Ik heb ook nog een kartonnen doos en een dekentje die kan dienen als slaapplaats. Binnen is alvast beter dan buiten ;).
Je weet 4 weken quarantaine wel heel aantrekkelijk te maken.

Tot hoever gaar jij die stoverij eigenlijk, nog met stukjes vlees of alles uit elkaar?
 
Laatst bewerkt:
Je weet 4 weken quarantaine wel heel aantrekkelijk te maken.

Tot hoever gaar jij die stoverij eigenlijk, nog met stukjes vlees of alles uit elkaar?
Ik weet dat ik twee weken geleden een jaartje ouder ben geworden, maar ik heb gelukkig nog al mijn tanden. Stukken vlees, uiteraard!
Maar het is wel zo mals dat het aan je vork uit elkaar valt drool: .
IMG_20201018_131151.jpg
 
Stoverij is gestoofd rundvlees denk ik? Heerlijk hoor, als de dagen weer kouder worden :eating:
 
Hnnng:heart:


Lekker hoor!:thumbs:

Lekker hoor ;)
Trainen gaat nog wel goed, ja :).
Stoverij is gestoofd rundvlees denk ik? Heerlijk hoor, als de dagen weer kouder worden :eating:
Kan je met verschillende soorten vlees maken: runderstoofvlees, varkensstoofvlees, varkenswangetjes,...
Ik gebruik altijd mager runderstoofvlees, moet iets langer garen maar is wel erg mals.
En een goed bier erin kappen natuurlijk.

Lastig weekend gehad, ik wil vandaag eigenlijk liefst gewoon de hele dag in bed liggen.
Helaas is het maandag en moet er gewerkt worden.
Ik ga denk ik wel de training skippen vandaag, misschien haal ik ze morgen in en anders worden het deze week eens drie trainingen in plaats van vier.
Hardlopen ga ik deze week ook niet doen, het "pijntje" in mijn knie is nog zeurend aanwezig en ik wil het liefst niet erger maken :).
 
Trainen gaat nog wel goed, ja :).

Kan je met verschillende soorten vlees maken: runderstoofvlees, varkensstoofvlees, varkenswangetjes,...
Ik gebruik altijd mager runderstoofvlees, moet iets langer garen maar is wel erg mals.
En een goed bier erin kappen natuurlijk.

Lastig weekend gehad, ik wil vandaag eigenlijk liefst gewoon de hele dag in bed liggen.
Helaas is het maandag en moet er gewerkt worden.
Ik ga denk ik wel de training skippen vandaag, misschien haal ik ze morgen in en anders worden het deze week eens drie trainingen in plaats van vier.
Hardlopen ga ik deze week ook niet doen, het "pijntje" in mijn knie is nog zeurend aanwezig en ik wil het liefst niet erger maken :).
Voel je vooral niet schuldig om even toe te geven aan gebrek aan energie of motivatie. Sommige life events kosten veel energie, en dan is het misschien verstandiger je energie daar dan ook aan te spenderen. Even een stapje terug kan ook een hele stap vooruit zijn..

Hou je taai!
 
:heart:
Voel je vooral niet schuldig om even toe te geven aan gebrek aan energie of motivatie. Sommige life events kosten veel energie, en dan is het misschien verstandiger je energie daar dan ook aan te spenderen. Even een stapje terug kan ook een hele stap vooruit zijn..

Hou je taai!
Schuldig voelen doe ik zeker niet, het is nu even wat het is. Maar ik wil, voor mezelf, de routine er toch zoveel mogelijk in houden. Al is het dan met een lichtere of kortere training. Gewoon even buiten zijn en op iets anders kunnen focussen. Mentaal doet trainen wel goed, en ik baal al enorm dat hardlopen er nu niet in zit :grumble: .

Daarom ook gereserveerd vandaag om 13u. En dan merk ik wel wat ik nu aan kan en wat niet. Maar ik ben er toch even uit.
 
Sterkte Bubs. En inderdaad, ik sluit me bij de rest aan. Routine werkt bij mij ook altijd, en even ventileren buiten, al is het een korte wandeling. Ik hoop dat dit voor jou ook een beetje werkt. Veel plezier vanmiddag, hoop dat je je zinnen een beetje kan verzetten. knuffel!
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven